Skip to main content

Strănepoata lui Brâncuşi, rubrică într-o emisiune pornită azi de doi foşti jurnalişti: Romeo Chiriac şi Laurenţiu Ciornei

 
Strănepoata lui Brâncuşi, rubrică într-o emisiune pornită azi de doi foşti jurnalişti: Romeo Chiriac şi Laurenţiu Ciornei

Strănepoata sculptorului Constantin Brăncuşi, Ileana Vlăduţ, va avea o rubrică într-o emisiune săptămânală care începe astăzi şi este realizată de doi foşti jurnalişti, Romeo Chirieac şi Laurenţiu Ciornei.

Publicitate

Ileana Vlăduţ, terapeut, va realiza un "Ghid spiritual de business", o rubrică de câteva minute în emisiunea Business Philosophy, pe postul Canal 33.

Despre ce este vorba în emisiunea cu Romeo Chiriac şi Laurenţiu Ciornei?

"Vrem să oferim sfaturi pentru cine doreşte să înveţe", spune Romeo Chiriac. "Am activat pe toate ”terenurile de joc”: media, companii, PR/Marketing si am observat starea de spirit si puntile de comunicare dintre acestea.

Vrem sa ajutam in usurarea comunicarii dintre oamenii din aceste ”terenuri de joc”, la relatia dintre patron si angajati, dintre angajati, dintre brand si media", contină el.

Cei doi foşti jurnalişti sunt asociaţi în Clubul Media Business, o companie de proiecte speciale.

Business Philosophy este numele emisiunii săptămânale, iar prima ediţie va fi azi (miercuri, 19 februarie) de la ora 17.00, pe Canal 33.

Ce va cuprinde emisiunea?

  • Discuţii între cei doi realizatori şi un invitat
  • Rubrica "Munca la negru" - actorul Victor Yila de la Grupul Voua va vorbi intr-o linie ironica si inteligenta despre "situatiiile intalnite de munca la negru din toate domeniile, capsunari din diaspora sau chiar vânzarea de ţuica".
  • "Ghid spiritual de business", realizat de Ileana Vlăduţ.
  • Analiză a reclamelor, machetelor si bannerelor facuta de expertul Art Design, George Radu. Va urmari daca scopul comunicarii este indeplinit sau nu, daca este mesajul coerent, legatura dintre copy si art, eventuale disfunctionalitati tehnice a machetelor si bannerelor, etc.

Cine sunt cei doi?

Laurenţiu Ciornei:(Sensei, pentru "cunoscători", asta pentru că are centură neagră şi a fost campion al României la shotokan în 1992)

A lucrat 25 de ani în presă, cei mai mulţi la Evenimentul zilei. A scris pe sport, pe auto şi a fost şeful departamentului online la EVZ, unul dintre primele ziare care s-au dezvoltat pe net. După plecarea de la EVZ, a coordonat publicaţia de specialitate Economistul. Este în boardul revistei ştiinţifice Bucovina Forestieră.

Este licenţiat în drept, jurnalism şi silvicultură (ultima absolvită la 50 de ani), iar în prezent lucrează la Centrul de Biodiversitate al Academie Române.

Romeo Chiriac: Numele lui Romeo Chirieac este legat de departamentul de sport al agenţiei Mediafax. A condus secţia de sport a agenţiei lui Adrian Sârbu timp de 25 de ani. Printre realizări: Premiul Clubului Român de Presă, în 2011, pentru documentarul "Fotbal sub ape la Ada Kaleh".

A trecut de la presă la proiecte speciale şi consultanţă pentru clienţi publicitari, înfiinţând Clubul Media Business. Înainte, ca jurnalist al Mediafax, a lucrat la diverse poiecte speciale editoriale pentru clienţi. A organizat, printre altele, Gala Trofeelor Alexandrion, Gala Fotbalului Românesc şi Galele Tenisului Românesc. Dr. Oetcker, Secom şi Aqua Carpatica sunt printre clienţi.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Promițător, sper să ajungă și pe internet, într-un mod sau altul, și eventual pe un post de televiziune ceva mai vizionat.

Trimite un comentariu

sus