Skip to main content

Câţi bani a făcut Antena 1 cu serialul Vulpiţa? Mulţi, pentru că unele "episoade" au fost cât Las Fierbinţi în audienţe

 
Câţi bani a făcut Antena 1 cu serialul Vulpiţa? Mulţi, pentru că unele "episoade" au fost cât Las Fierbinţi în audienţe

Peste 20 de episoade, audienţe mult peste media staţiei, multe controverse şi o singură amendă (de 100.000 de lei) luată de serialul Vulpiţa de pe Antena 1.

Publicitate

Dar ca bani încasaţi din publicitate, ce a însemnat Vulpiţa pentru Antena1?

Paginademedia.ro a estimat, pe baza audienţei, câţi bani a încasat Antena 1 din emisiunile Acces Direct în care şi Vulpiţa a fost subiect. Cifra nu este deloc una mică.

Înainte, câteva detalii despre emisiune şi audienţă:

"Un spectacol al degradării umane", a caracterizat un membru CNA "telenovela" de la Acces Direct. Emisiune în care, începând din 13 ianuarie s-a vorbit despre "despre chestiuni grave, despre abandon, despre prostituţie, despre amantlâc".

Cazul a adus Antenei 1 audienţe mult peste media postului. Un exemplu: ediţia din 7 februarie a avut o medie de 2,24 de milioane de români la televizor. Comparabil cu un episod Las Fierbinţi dat de Pro TV seara, în Prime-Time.

Tot în 7 februarie se mai înregistra un record: un minut, un vârf de audienţă de peste trei milioane de români care se uitau la detaliile "smulse" Vulpiţei de Mirela Vaida, anunţa Antena 1.

Cifre bune şi la oraşe (8,6 rating), dar şi pe publicul comercial (între 18 şi 48 de ani) - 5,7 rating şi 25% cotă pe piaţă (adică un sfert dintre tinerii cu televizoarele deschise se uitau la Antena 1.

Audienţe mari, încasări pe măsură

Audienţele ridicate aduse de caz se traduc în încasări de publicitate.

Paginademedia.ro a estimat, luând în calcul audienţa emisiunii, câţi bani au venit din publicitatea dată la Acces Direct.

Estimările Paginademedia.ro au luat în calcul ediţiile Acces Direct începând din 13 ianuarie, când a fost primul episod.

CIFRA. Emisiunile Acces Direct în care a fost abordat şi subiectul soţilor Stegaru - Viorel şi "Vulpiţa" Veronica au atras pentru antena 1 publicitate între 350.000 şi 450.000 de euro.

Între 350.000 şi 400.000 este valoare reclamelor date pe Antena 1, la Acces Direct, în luna cu serialul.

Amenda luată de Antena 1: 100.000 de lei, adică până în 25.000 de euro.

Telenovela „Vulpiţa” de la Acces Direct, episodul CNA. „Să nu vă gândiţi nicio secundă ce fel de modele aduceţi în faţa tinerilor, mi se pare incredibil”

Publicul şi Vulpiţa: „Opriţi circul! Emisiune degradantă, vulgară, batjocoritoare”. Din reclamaţiile telespectatorilor

Cât i-a „costat” Vulpiţa pe cei de la Antena 1. Acces Direct, amendă-record pentru o lună de emisiuni cu circul Vulpiţei

Cazul Vulpiţa, "desfiinţat" de public şi de CNA

Serialul de pe Antena 1 a atras zeci de reclamaţii la CNA, de la telespectatori. Membrii CNA au criticat dur emisiunea.

Câteva exemple:

Am rămas mută de uimire de cât aţi putut să-i exploataţi şi apoi şi alţii să-i exploateze. Efectiv, i-aţi călcat în picioare." - Cristina Pocora

nţeleg nevoia de audienţă, dar nu poţi depăşi chiar orice limită" (...) Se vorbeşte despre cum îşi înşală soţul, cum se culcă cu cineva, despre golani din sat, ca şi cum ar fi nişte lucruri de distracţie."
- Dorina Rusu

Să nu vă gândiţi nicio secundă ce fel de modele aduceţi în societatea în faţa tinerilor care s-ar putea uita la acea oră la emisiunea respectivă, mie mi se pare incredibil. Dacă acea emisiune era făcută, aşa cum ar fi fost normal, la ora 11 seara, puteaţi să faceţi ce vreţi cu ei. (…) Dar să nu vă gândiţi nicio secundă că la acest program au acces şi minorii…" - Radu Herjeu


"Telenovela" a început în urmă cu o lună, când Veronica Stegaru acuza faptul că a fost răpită şi violată. A ieşit apoi la iveală că lucrurile au stat "altfel".

A fost punctul de pornire al unui "serial" în care soţii Stegaru - Viorel şi "Vulpiţa" Veronica şi-au expus viaţa în direct, cu concursul moderatoarei Mirela Vaida, care "scormonea" ediţie după ediţie, ca să scoată toate detaliile la iveală (cu câţi bărbaţi a umblat "Vulpiţa", de ce nu se înţelege cu soacra, s-a culcat sau nu cu naşul, cum se împărţea între atâţia bărbaţi etc).

Citeşte şi:

Telenovela „Vulpiţa” de la Acces Direct, episodul CNA. „Să nu vă gândiţi nicio secundă ce fel de modele aduceţi în faţa tinerilor, mi se pare incredibil”

Publicul şi Vulpiţa: „Opriţi circul! Emisiune degradantă, vulgară, batjocoritoare”. Din reclamaţiile telespectatorilor

Cât i-a „costat” Vulpiţa pe cei de la Antena 1. Acces Direct, amendă-record pentru o lună de emisiuni cu circul Vulpiţei

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Disperarea după audiențe...nasc acești,,monștri,, ne-sacrii ai show BIZZ ului Românesc ,intrebare care se pune ....ce are de gând să facă Mirela ?SA îi țină în emisiune pana ce este fata celor două personaje după care îi pasionează pe ei si o angajează pe Vulpita mica????
  • Daca nu va place schimbati postu sunt atitea posturi nu mai comentati degeaba acuma sunteti gelosi ca alti pronoveaza..
  • @somersby
    De acord cu faptul ca, daca unu' ar alerga pe strada cu un steag, strigand "traiasca Ceausescu", asta nu inseamna ca lumea cere asta, desi s-ar uita la el. Intrebarea este: daca o televiziune surprinde si difuzeaza acest incident, incalca vreo lege? Caci, CNA n-a amendat-o pe vulpitza, la care se uita lumea, ci televiziunea care a difuzat asta.
    Pe mine ma surprinde faptul ca, la 30 de ani de cand credeam ca s-a abolit cenzura, se discuta cu atata lejeritate despre interzicerea unor emisiuni, despre interzicerea dreptului unor persoane de a aparea la televizor, de parca ar fi niste lucruri firesti, intr-un stat democratic. Pai, in conditiile astea, nici n-ar mai parea atat ciudat sa intalnesti oameni pe strada, fluturand steaguri si strigand "traiasca Ceausescu"! Pare urmatorul pas firesc, dupa reinstaurarea cenzurii.
  • Va dati seama unde suntem daca milioane de romani se uita la asa ceva? Pai un min de publicitate ajunge sa coste ca la Super Bowl. Astia suntem.
  • publicul comercial s-a uitat la povestea asta! Publicul ala inteligent si potent financiar dupa care fug toti publicitarii! Priceless!
  • Mi s-a luat de ipocrizia ce invaluie acest caz. Este invocata protectia minorilor...dar ne doare efectiv undeva de minori ca societate in general. Minorii n-au ce sa caute la televizor ...in afara de desene animate. Tu ca parinte esti raspunzator DIRECT de optiunile culinare, distractive sau culturale ale minorului. Cei doi oameni sunt cazuri REALE ale felului in care s-a degradat viata de la tara. Promiscuitatea, lipsa de cultura, slaba educatie...trebuie expuse asa cum sunt ele, necosmetizat. Da, sunt multe de reprosat emisiunii, mai ales reportajelor cu vocea languroasa si burtierele senzationale si de prost gust...dar asta e optiunea producatorilor. Sa sanctionezi continutul editorial e pura cenzura, si sper ca postul TV sa conteste amenda in instanta, ptr ca e periculoasa. Daca era sanctionata ptr ca nu respecta criteriul de AP, mai ziceam..adica limbaj licentios, consum explicit de alcool sau alte substante nepermise sau comportamente sexuale explicite (nu descrise). Emisiunea a fost sanctionata ptr ca prezinta o realitate de la tzara, catalogata ca fiind degradanta (adica o opinie pur subiectiva)...ceea ce este grav. Si este grav !!! Ne miram ca aceasta realitate exista, ne contrariem ca niste virgini sau virgine... dar nu facem absolut nimic ca societate ptr a remedia situatia. Hai sa nu mai fim ipocriti si sa privim realitatea asa cum este ea. Acces Direct mereu precizeaza, la inceput de emisiune, ca astea nu sunt exemple de urmat si ca prezinta cazul asa cum este el. E clar ca face audienta si postul castiga bani din publicitate. Nu imi place absolut deloc politica editoriala a antenelor si nici emisiunile acestora...dar e absolut periculos felul in care CNA-ul a ajuns sa cenzureze continut editorial. Va reamintesc ca nu e vb numai de amenda in bani, dar si daca li se mai scoala lor muschiul sa sanctioneze aceasi emisiune, se lasa cu intreruperea emisiei...adica cenzura :) . Inca o data, daca vreti protectia minorilor..nu-i mai lasati la televizor!!! Aveti o telecomanda...puterea e la voi! Renuntati la mentalitatea comunistoida si la ipocrizie, caci ne face rau tuturor.
  • faptul ca se uita lumea, nu este un argument. daca unu ar alerga pe strada cu un steag, strigand "traiasca ceausescu", toata lumea s-ar uita la el, dar asta nu inseamna ca asta cere lumea.
    iar mirela vaida merita sa ramana mereu cu stigmatul vulpitei, si sa fie izolata doar in acasta zona a presei.

Trimite un comentariu

sus