Skip to main content

INTERVIU VIDEO. Șefa marketingului Vodafone, despre branduri și reclame în criză. Și despre platforma unde Chirilă e curator

 
INTERVIU VIDEO. Șefa marketingului Vodafone, despre branduri și reclame în criză. Și despre platforma unde Chirilă e curator

INTERVIURILE PAGINADEMEDIA. Ce face un brand în timp de criză? Comunică mai mult, comunică mai puțin? Este reducerea publicității o măsură bună pentru un brand? Ce proiecte face un brand în vremuri de pandemie? Cum faci o reclamă 100% remote?

Iar apropo de proiecte, mai multe detalii despre o platformă online lansată de curând la care curator este Tudor Chirilă: Împreună mai puternici.

Publicitate

Răspunsuri de la Laura Barbu Brand & Marketing Director Vodafone.

Interviul video este realizat cu sprijinul New Entertainment Television.

VIDEO. Laura Barbu, Vodafone la Interviurile Paginademedia.ro

Idei din Interviu: 

  • Avem un singur obiectiv de brand în această perioadă, să facem bine.
  • Muncim mai mult decât înainte, de acasă. Stăm foarte mult în video call-uri.
  • Prin spotul făcut de la distanță a trebuit să ne adaptăm. Totul a fost filmat de fiecare actor pe cont propriu (cu tablete, telefoane), cu indicații regizorale de la distanță.
  • N-am avut clientul la filmare să aprobe scenele, iar procesele tehnice s-au redus la jumătate.
  • În aceste vremuri marketingul nu este despre strălucire, ci despre inițiativă.
  • Sloganul „împreună suntem mai puternici” face parte din adn-ul nostru, ca brand. Am mai avut această promisiune în comunicarea noastră.
  • Tudor Chirilă a venit alături de noi de la început, când a venit ideea platformei. Este o platofrmă în care sunt live-uri, cu artiști, care cântă, joacă teatru, oameni care fac sport sau tot felul de cursuri.
  • Aducem conținut live în sufrageria fiecăruia și sprijinim artiștii, noi și cei de-acasă.
  • Irina Rimes și Tudor Chirilă vor avea spectacole live în acest weekend de 1 mai.
  • În această perioadă, din puctul meu de vedere, bradurile au obțiunea să sprijine societatea. Mesajele clasice care nu țin cont de context nu ajută pe nimeni.
  • Brandurile trebuie să vorbească despre ceea ce contează.
  • Cred că fiecare dintre branduri s-a mișcat așa cum a avut timpul să se pregătească sau resursele necesare.
  • Noi, în primele zile de izolare, am regândit întreg planurile de comunicare. Am avut un spot cu obiectivul să mențină comunitățile conectate. Am avut suport pentru educație, conținut live prin platforma despre care vobeam mai devreme sau donații către spitale.
  • Am redus invetițiile in Outdoor pentru că stăm acasă, în schimb am păstrat o campanie mare pe TV. Am păstrat în linii mari planificările de bugete pe care le aveam, dar cu adaptare a mesajelor la context.
  • Noi considerăm că este relevant să vorbim cu consumatorii.
  • Riscul cel mai mare pentru un brand e să-și continue proiectele ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic. Ar fi riscant să nu sprijine societatea și consumatorii. Vor pierde conexiunea și nefiind acolo, nefiind alături de consumatori. Nici tăcerea nu este o alegere, dar nici să vobim ceva ce nu are legătură cu contextul.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Interesant! O foarte buna initiativa de a sustine artistii in aceasa perioada grea. Bravo Vodafone! E win-win, deoarece si cei de acasa castiga continut premium!
  • Ce mai *** in reclame astia sunt Vodafone si Telekom. Sunt in stare sa faca si altceva, poate-poate te agata ca, client. Luati seama de la Orange.

Trimite un comentariu