Skip to main content

Firma fostului Marketing Manager de la Buftea importă măști pentru COVID, care ajung la preț dublu în spitale

 
Firma fostului Marketing Manager de la Buftea importă măști pentru COVID, care ajung la preț dublu în spitale
Camelia Sas. Sursa foto: Libertatea

INVESTIGAȚIE LIBERTATEA. Firma a două foste colege din marketingul Studiourilor Buftea este în spatele unui transport de 2,2 milioane de măști din China.

Libertatea arată, într-o investigație, cum au trecut cele două de la marketing la Studiourile Buftea, la o afacere de modă și, mai nou, la comerțul cu produse sanitare.

Mai exact măști de protecție care au ajuns la Unifarm și în spitale la preț dublu.

Publicitate

Camelia Sas și Roxana Murgu sunt cele două. Dețin firma Pop-Up.

  • Roxana Murgu a fost PR Manager la Media Pro Pictures, între 2006 și 2011. Este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, potrivit LinkedIn.
  • Camelia Sas a lucrat aproape opt ani la Studiourile Buftea. Timp de cinci ani, între 2008 și 2013, a fost Marketing Manager, iar înainte a fost Feature Films Brand Manager.

Camelia Sas este căsătorită cu Alexandru Sas, fost ofițer SRI, dat afară din structura Serviciului Român de Informații, scrie Libertatea. Sas, nepot al fostului ministru PSD Ioan Mircea Pascu, a fost trecut în rezervă în 2012. Ar fi existat “legături puternice între Sas și Iulian Dascălu, patronul Iulius Mall din Iași”.

Ce a făcut firma celor două foste colege de la MediaPro, Pop-Up Shop Band?

Potrivit informațiilor Libertatea, firma de modă a Roxanei Murgu și a Cameliei Sas a asigurat importul către Unifarm a 2,2 milioane de măști de protecție împotriva Covid.

Buticul online de modă nu a avut contracte câștigate cu statul. Din momentul declarării Stării de Urgență, firma a început să aducă materiale sanitare.

Pop-Up Shop Band SRL a achitat puțin peste 600.000 de dolari ca să importe cele 2,2 milioane de măști în China (1,26 de lei pe bucată). Prețul final la spitale a ajuns dublu: 2,6 lei.

Firma celor două a importat cele 2,2 milioane de măști, dar contractul cu Unifarm l-a făcut o altă companie, Med Healthcare Project SRL, intermediar între firma de modă și compania Ministerului Sănătății.

”Afacerea a fost gândită de fostul comandorul SRI Alexandru Sas”, a explicat pentru Libertatea o sursă care cunoaște toate datele financiare ale tranzacției.

Firma intermediară între Pop-Up Shop și Unifarm, - Med Healthcare – a avut, înainte de 2020, și alte contracte pe zona de sănătate, cu mai multe spitale din București. Îi aparține lui Alexandru Cristian Toader, care mai deține jumătate dintr-o cofetărie.

Acum, firma a mai livrat măști de protecție către Ministerul Educației (la 3,98 lei bucata) și către Consiliul Județean Călărași.

Din momentul intrării în țară și până au ajuns în spitale, prețul celer 2,2 milioane de măști s-a dublat, mai scrie investigația semnață dă Răzvan Luțac și Cătălin Tolontan.

Citește ancheta, integral, pe Libertatea.ro

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Iulian draga , faci mari concuzii, e vorba de alt Alexandru Sas , adica ginerele doamnei Cucu de la Carmis nu finul Danei Ivascu care este politist in Sighet
  • Nasa lui Alexandru Sas este Daniela Onita-Ivascu, presedinta PNL Sighet si membra a Curtii de Onoare si Arbitraj a Partidului National Liberal, buna prietena cu Ludovic Orban.
    Catati pe Facebook!
  • Tot un fost SRI-ist a furnizat şi termoscannerele pentru aeroporturi.

    Sunt în formă băieţii, nu le scapă nicio ocazie. Patria a priori, nu-i aşa?

Trimite un comentariu