Skip to main content

COMUNICAT. 2Performant anunţă intenţia de listare la Bursă în a doua parte a anului 2020

 
Dorin Boerescu, CEO 2Performant. Sursa foto: Forbes
Dorin Boerescu, CEO 2Performant. Sursa foto: Forbes

COMUNICAT. 2Performant, companie românească de tehnologie, anunţă intenţia de listare pe piaţa AeRo a Bursei de Valori Bucureşti în a doua jumătate a anului 2020. Compania are un potenţial ridicat de creştere, fiind direct conectată la dezvoltarea comerţului online şi la evoluţia marketingului digital.

Publicitate

Pentru aceste industrii, 2Performant a generat de-a lungul timpului peste 5 milioane de tranzacţii online în valoare de peste 205 milioane de euro. Intermediarul cu care 2Performant colaborează în vederea listării la BVB este Goldring, unul dintre cei mai activi brokeri pe piaţa românească de capital.

Cu o activitate de 12 ani pe piaţă, 2Performant dezvoltă şi operează propria platformă integrată de marketing afiliat şi influencer marketing, prin intermediul căreia business-urile pot colabora de la distanţă cu parteneri, afiliaţi şi influenceri. 2Performant este sinonim cu afilierea în România, compania fiind prima care a introdus pe piaţa din ţara noastră marketingul afiliat, în 2009 (la acea vreme business-ul se numea 2Parale).

Lider al acestei pieţe, 2Performant este totodată, conform datelor companiei, şi cel mai mare generator local de trafic pentru comerţul online din România, aducând lunar peste 5 milioane de clickuri pentru clienţii din portofoliu. De la business-ul care în 2009 câştiga o competiţie pentru start-up-uri, 2Performant a crescut în toţi aceşti ani de activitate de peste 300 de ori din punct de vedere al cifrei de afaceri.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament.

În 2019, 2Performant a înregistrat o cifră de afaceri de 3,2 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2018 şi a continuat accelerat şi în prima jumătate a lui 2020 pe fondul dezvoltării eCommerce-ului din perioada pandemiei şi al mutării obiceiurilor de cumpărare preponderent în online.

Totodată, compania a făcut de-a lungul anilor investiţii importante în propria tehnologie pentru marketing afiliat şi influencer marketing şi a ridicat mai multe runde de finanţări, trecând prin toate etapele de dezvoltare ale unei companii de tehnologie, care acum se pregăteşte pentru listarea la Bursă. Fondată în 2008 de Radu Spineanu, compania a devenit societate pe acţiuni din 2015 şi tot de atunci este şi auditată.

La începutul acestei luni, acţionarii 2Performant au aprobat în unanimitate listarea companiei pe piaţa AeRo a BVB. Business-ul 2Performant este în prezent condus de Dorin Boerescu (CEO), Irina Dumitraşcu (CTO), Bogdan Aron (CFO) şi are un board consultativ format din Sergiu Neguţ (investitor şi co-fondator Fintech OS), Vladimir Oane (antreprenor şi co-fondator Deepstash) şi Matei Pavel (antreprenor, investitor şi co-fondator T-Me Studios).

„Marketingul afiliat este marketingul viitorului. Iar creşterile colosale pe care comerţul online le înregistrează în aceste zile ne confirmă că am intuit bine potenţialul acestui domeniu atunci când l-am adus pentru prima oară pe piaţa din România. El va creşte odată cu eCommerce-ul, care la nivel global înregistrează în acest moment un salt cu şase ani în viitor şi este estimat că va continua să crească, în condiţiile în care peste 70% dintre americani şi europeni cumpără online, iar România şi CEE, fiind în urma ţărilor din Vest, prezintă un potenţial de creştere anuală de 20-30% pentru următorii ani.

Compania 2Performant a investit din timp în tehnologia proprie, dezvoltată şi operată de echipa noastră de developeri, tocmai pentru a ţine pasul cu aceste creşteri importante. Până acum am făcut o investiţie de peste 1 milion euro în propria tehnologie şi vom continua să investim în ea şi, în special, în îmbunătăţirea experienţei de utilizare, în contextul unor oportunităţi locale şi regionale mai mari ca niciodată”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

La rândul său, Bogdan Aron, CFO şi Partener 2Performant spune că listarea tehnică la BVB face parte din obiectivele companiei de a continua dezvoltarea companiei şi de a capta cât mai mult din creşterea comerţului online.

„În ultimii ani compania 2Performant a făcut paşi importanţi în direcţia listării la Bursă. Au existat multiple runde de finanţare care au permis investiţii importante în dezvoltarea propriei tehnologii, am fost una dintre companiile câştigătoare ale primei ediţii „Made in Romania”, program al Bursei de Valori Bucureşti, o experienţă extraordinară pentru noi şi totodată primul contact pe care l-am avut cu piaţa de capital.

Prin listarea tehnică la BVB vrem să continuăm politica de consolidare şi dezvoltare a business-ului prin investiţii în vânzări, marketing şi suport, mai ales în noul context de creştere accelerată a eCommerce-ului, dar şi să obţinem o recunoaştere a valorii noastre pe piaţă.”

În 2017 2Performant a fost una dintre companiile finaliste la prima ediţie „Made in Romania”, un program al Bursei de Valori Bucureşti prin care sunt susţinute companii considerate a avea un important potenţial de creştere şi contribuţie la economia românească.

„Într-un an cu mari provocări pentru companii, iată o nouă listare la BVB, dintr-un sector mult aşteptat de noua generaţie de investitori şi o nouă oportunitate pentru aceştia de a-şi diversifica plasamentele! Ne bucurăm ori de câte ori un nou sector important pentru economia românească ajunge reprezentat la bursă şi mai ales atunci când emitentul este un jucător dinamic, inovativ, orientat spre oportunităţi şi dezvoltare.

2Performant este unul dintre aceştia, iar listarea sa înseamnă un plus sinergetic pe termen lung pentru toţi stakeholderii. Suntem încântaţi, deci, să introducem 2Performant pe ringul BVB şi aşteptăm cu interes să vedem evoluţia lor ulterioară, despre care credem că va fi la fel de dinamică şi antrenantă.

Mai mult, dincolo de avantajele şi oportunităţile pe care listarea le deschide pentru 2Performant, avem încredere că acest pas va fi un semnal extraordinar şi bine recepţionat de către industrie, inaugurând un nou capitol pentru companiile de tehnologie la bursă”, spune Virgil Zahan, CEO Goldring.

De-a lungul istoriei companiei, 2Performant a beneficiat de mai multe runde de finanţare care au susţinut creşterea business-ului şi dezvoltarea propriei tehnologii. Compania a fost înfiinţată în 2009, sub numele de 2Parale, în urma unei finanţări de tip seed de 15.000 de euro câştigate în cadrul unei competiţii pentru start-up-uri, un început care avea să deschidă drumul unui model de business solid şi cu un imens potenţial de creştere.

În acelaşi an, Dorin Boerescu se alătură companiei şi cumpără 80% din business alături de un business angel în urma unei investiţii de 50.000 de euro, urmând ca 2011 să aducă intrarea pe piaţa din Bulgaria.

Au urmat apoi alte runde de finanţare – 230.000 de euro în 2012 şi 205.000 de euro în 2014. O nouă investiţie de 250.000 de euro în 2015 şi o creştere constantă a cifrei de afaceri până la 1,75 milioane de euro au făcut posibile lansarea 2Performant.com şi migrarea în anul următor către o nouă soluţie tehnică performantă, dar şi consolidarea poziţiei de lider al pieţei de marketing afiliat din România.

În 2018 compania realizează o investiţie de 250.000 de euro din fonduri proprii şi lansează propria platformă de influencer marketing, gândită şi implementată ca un serviciu de management digital al campaniilor de influencer şi de content marketing.

Cu o viziune de uberizare a marketingului, compania 2Performant este constant preocupată de dezvoltarea infrastructurii tehnologice şi creşterea comunităţii de utilizatori, asumându-şi atât rolul de facilitator, prin platforma self-service automatizată şi transparentă, cât şi pe cel de consultant, prin programele şi workshop-urile speciale de marketing afiliat.

2Performant

2Performant este o companie românească de tehnologie ce dezvoltă şi operează 2Performant.com - platformă integrată de marketing afiliat şi influencer marketing. Prin această platformă business-urile pot apela la parteneri, afiliaţi şi influenceri, cu care pot lucra prin cele 2 modele de colaborare disponibile în acest moment: marketing afiliat şi influencer marketing.

Conform datelor companiei, 2Performant este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România, aducând lunar peste 5 milioane de clickuri pentru clienţii din portofoliu.

Cu o activitate de 12 ani, compania este cea care a lansat în România prima reţea de marketing afiliat sub denumirea 2Parale.ro. Trei ani mai târziu a urmat intrarea în piaţa din Bulgaria. În 2016 platforma şi operaţiunile migrează pe 2Performant.com, o nouă soluţie tehnică şi un mod nou de operare care pun accentul pe self-service şi prepay ca soluţie de plată.

Compania a investit pană acum peste 1 milion de euro în tehnologie pentru creşterea performanţelor, eficientizarea proceselor, lansarea unei platforme de influencer marketing, uşurarea şi îmbunătăţirea experienţei de utilizare (UX & UI).

Cu o viziune unică despre uberizarea marketingului bazată pe performanţă şi transparenţă, 2Performant a reuşit în aceşti ani de activitate să intermedieze prin platforma de marketing afiliat vânzări în valoare de peste 200 de milioane de euro, prin aproape 400 de milioane de clickuri, pentru peste 600 de jucători din eCommerce din România şi din regiune, din peste 30 de industrii. Compania se implică activ în zona de educaţie şi este unul dintre iniţiatorii proiectului AjutorSpitale.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

Secţiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus