Skip to main content

COMUNICAT. Semințele Alka sparg tiparele formatului pe verticală cu o campanie pe orizontală, creația fiind semnată de agenția ontheroof

 
COMUNICAT. Semințele Alka sparg tiparele formatului pe verticală cu o campanie pe orizontală, creația fiind semnată de agenția ontheroof

COMUNICAT. Alka lansează prima campanie de promovare a semințelor din portofoliu, alături de agenția ontheroof. Cele două companii își duc relația un nou nivel, după o colaborare de un an, bazată pe proiecte punctuale de social media pe mai multe branduri din portofoliul Alka.

Publicitate

Campania, prin toate declinările spectaculoase din medii diverse (TV, online, outdoor, in-store), încurajează oamenii să schimbe perspectiva, pentru a descoperi că viața și relaxarea cu un pachet de semințe sunt mai fun când faci lucrurile diferit.

E celebrat și confortul dat de acest pachet, pentru că tot universul este construit în jurul acestui nou format: cel orizontal. De la spot la feedul de Instagram, toate execuțiile sparg tiparele, pentru că se concentrează pe orizontală, la fel ca relaxarea, mâncatul semințelor și designul pachetului.

Nota Paginademedia.ro: În secțiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament.

VIDEO. Reclama Alka

Gândită și pregătită în perioada de work from home, filmată și implementată la începutul lunii iunie, noua campanie Alka reflectă atributele pachetului de semințe și promovează starea de bine pe care ți-o aduce un refresh de perspectivă.

Într-o execuție spectaculoasă pentru piața locală, spotul aduce în prim plan patru categorii de oameni care știu să se distreze la orizontală: un stand up comedian, un rapper, o skateriță, și prietenii care sfidează verticalitatea contentului din social media cu o abordare proprie. Iar protagoniștii ies mai câștigați din situațiile surprinzătoare în care sunt puși.

Echipa ontheroof, despre campanie:

„Pe lângă entuziasmul de a fi lansat o campanie cu care ne mândrim, suntem încântați că Alka vede în noi un partener de încredere și are curaj să inoveze și dincolo de produs.

Este cel mai complex proiect pe care l-am gestionat în timpul această perioadă sensibilă și ne bucurăm că am reușit să ne aliniem cu toții (agenție – client – casă de producție) pentru ca această campanie să fie implementată rapid. În afară de filmarea propriu-zisă, totul s-a făcut în regim remote.

Încă o dovadă că anii în care ontheroof a funcționat ca agenție in-cloud, conectând creativi, planneri și manageri de proiect, ne-au ajutat ca perioada de work from home să nu ne schimbe modul de lucru.”

Claudiu Lazăr, Brand Manager Alka:

„Vara în care publicul era expus constant activărilor de brand și happeningurilor de la festivaluri de tot felul sau petreceri nu este și realitatea acestei veri.

Acest nou normal despre care se vorbește cu naturalețe acum peste tot ne-a amintit cât de important este să ne creăm singuri experiențe care să ne distreze și să ne mențină activi. Tocmai de aceea e important un refresh de perspectivă, pentru a face vara la fel de fun.”

GALERIE FOTO.

Media & Canale

Mixul de promovare cuprinde TV, digital, social media, OOH și proiecte in-store.

Echipele care au stat în spatele proiectului:

Din partea Alka: Raluca Bies, Claudiu Lazăr, Laura Iacobescu

Din partea ontheroof: Adrian Rusu, Mihai Puținelu, Diana Buzerinescu, Ioana Dinu, Paul Tănase

Echipa de producție Film Factor: Tino Furtună, Andrei Pietrosel, Tom Wilson, Bogdan Filip

Semințe Alka, disponibile în marile lanțuri de magazine din toată țara, sunt semințe albe de floarea soarelui, prăjite și aromate și vin într-un ambalaj pocket friendly de 60g.

În secțiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât și free-lancerilor care doresc să își promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro

Trimite un comentariu