Skip to main content

COMUNICAT. Seminţele Alka sparg tiparele formatului pe verticală cu o campanie pe orizontală, creaţia fiind semnată de agenţia ontheroof

 
COMUNICAT. Seminţele Alka sparg tiparele formatului pe verticală cu o campanie pe orizontală, creaţia fiind semnată de agenţia ontheroof

COMUNICAT. Alka lansează prima campanie de promovare a seminţelor din portofoliu, alături de agenţia ontheroof. Cele două companii îşi duc relaţia un nou nivel, după o colaborare de un an, bazată pe proiecte punctuale de social media pe mai multe branduri din portofoliul Alka.

Publicitate

Campania, prin toate declinările spectaculoase din medii diverse (TV, online, outdoor, in-store), încurajează oamenii să schimbe perspectiva, pentru a descoperi că viaţa şi relaxarea cu un pachet de seminţe sunt mai fun când faci lucrurile diferit.

E celebrat şi confortul dat de acest pachet, pentru că tot universul este construit în jurul acestui nou format: cel orizontal. De la spot la feedul de Instagram, toate execuţiile sparg tiparele, pentru că se concentrează pe orizontală, la fel ca relaxarea, mâncatul seminţelor şi designul pachetului.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament.

VIDEO. Reclama Alka

Gândită şi pregătită în perioada de work from home, filmată şi implementată la începutul lunii iunie, noua campanie Alka reflectă atributele pachetului de seminţe şi promovează starea de bine pe care ţi-o aduce un refresh de perspectivă.

Într-o execuţie spectaculoasă pentru piaţa locală, spotul aduce în prim plan patru categorii de oameni care ştiu să se distreze la orizontală: un stand up comedian, un rapper, o skateriţă, şi prietenii care sfidează verticalitatea contentului din social media cu o abordare proprie. Iar protagoniştii ies mai câştigaţi din situaţiile surprinzătoare în care sunt puşi.

Echipa ontheroof, despre campanie:

„Pe lângă entuziasmul de a fi lansat o campanie cu care ne mândrim, suntem încântaţi că Alka vede în noi un partener de încredere şi are curaj să inoveze şi dincolo de produs.

Este cel mai complex proiect pe care l-am gestionat în timpul această perioadă sensibilă şi ne bucurăm că am reuşit să ne aliniem cu toţii (agenţie – client – casă de producţie) pentru ca această campanie să fie implementată rapid. În afară de filmarea propriu-zisă, totul s-a făcut în regim remote.

Încă o dovadă că anii în care ontheroof a funcţionat ca agenţie in-cloud, conectând creativi, planneri şi manageri de proiect, ne-au ajutat ca perioada de work from home să nu ne schimbe modul de lucru.”

Claudiu Lazăr, Brand Manager Alka:

„Vara în care publicul era expus constant activărilor de brand şi happeningurilor de la festivaluri de tot felul sau petreceri nu este şi realitatea acestei veri.

Acest nou normal despre care se vorbeşte cu naturaleţe acum peste tot ne-a amintit cât de important este să ne creăm singuri experienţe care să ne distreze şi să ne menţină activi. Tocmai de aceea e important un refresh de perspectivă, pentru a face vara la fel de fun.”

GALERIE FOTO.

Media & Canale

Mixul de promovare cuprinde TV, digital, social media, OOH şi proiecte in-store.

Echipele care au stat în spatele proiectului:

Din partea Alka: Raluca Bies, Claudiu Lazăr, Laura Iacobescu

Din partea ontheroof: Adrian Rusu, Mihai Puţinelu, Diana Buzerinescu, Ioana Dinu, Paul Tănase

Echipa de producţie Film Factor: Tino Furtună, Andrei Pietrosel, Tom Wilson, Bogdan Filip

Seminţe Alka, disponibile în marile lanţuri de magazine din toată ţara, sunt seminţe albe de floarea soarelui, prăjite şi aromate şi vin într-un ambalaj pocket friendly de 60g.

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus