Skip to main content

COMUNICAT. Directorul General Vascar trage un semnal de alarma. Vlad Ciuburciu: „Se gasesc foarte greu oameni specializati in industria carnii"

 
COMUNICAT. Directorul General Vascar trage un semnal de alarma. Vlad Ciuburciu: „Se gasesc foarte greu oameni specializati in industria carnii"

COMUNICAT. Compania Vascar, unul dintre cei mai importanti producatori de conserve si preparate din carne din Romania, isi asuma, prin vocea Directorului General Vlad Ciuburciu, si un rol social, pe langa cel practic. Astfel, intr-un interviu recent, Ciuburciu a vorbit despre principalele probleme identificate in societatea romaneasca, atat la nivel general, cat mai ales aplicate in industria carnii.

„Educarea si pregatirea generatiilor urmatoare este esentiala, in functie de directia in care merge economia Romaniei si in care merg antreprenorii si business-urile din tara noastra. Aici, exista o problema: inainte de Revolutie, toti faceau facultati tehnice, toti ieseau ingineri.

Dupa anul 1989, toata lumea s-a axat pe economie, toti isi doreau sa devina manageri, contabili sau sa aiba meserii asemanatoare", a declarat Ciuburciu.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secțiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament.

El a exemplificat problemele cu care se confrunta compania pe care o conduce, din cauza acestei tendinte generale la nivelul societatii.

„In industria alimentara, s-au ridicat multe companii, insa, pentru ca s-au eliminat scolile profesionale, gasesti foarte greu oameni specializati, fie ca vorbim despre mecanici pentru utilaje, electricieni sau instalatori. Multi oameni priceputi au plecat afara, doar cativa s-au intors. Noi, la Vascar, am avut noroc pentru ca mereu am avut stabilitate la acest capitol", a precizat Directorul General.

Vlad Ciuburciu mentioneaza ca, pe langa productia de conserve si preparate din carne, compania Vascar se implica si in educatia si formarea tinerelor generatii pentru viitor.

„Vascar are parteneriate cu liceele din judetul Vaslui, oferim burse elevilor, pentru ca, la terminarea studiilor, acestia sa inceapa sa lucreze in compania noastra", precizeaza Directorul General.

O alta problema identificata de Ciuburciu, de altfel arhicunoscuta la nivelul intregii societati romanesti de ani buni, o reprezinta infrastructura rutiera deficitara.

„Aceasta problema afecteaza numeroase business-uri, intrucat este nevoie de mobilitate, pentru a ajunge cat mai repede si in siguranta din punctul A in punctul B. O infrastructura rutiera bine pusa la punct se traduce printr-o crestere a economiei.

Numarul business-urilor ar creste, iar acest lucru ne-ar ajuta sa ne dezvoltam ca tara. Consider ca o infrastructura rutiera la nivel european este un lucru elementar, de bun simt", conchide Directorul General.

Carte de vizita Vascar

- unul dintre principalii producatori de preparate din carne si conserve din Romania;

- compania a fost infiintata in anul 1984, sub numele de Industria Carnii Vaslui;

- Vascar detine 21 de magazine proprii in regiunea Moldovei, o fabrica (capacitate extinsa de productie) si are peste 380 de angajati;

- compania a inregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri de 20,5 milioane de euro, o crestere cu 13% fata de anul 2018;

- produsele Vascar sunt distribuite la nivel national prin partenerii Key Accounts si in magazine traditionale;

- de asemenea, compania produce preparate marca proprie pentru principalele retele de hipermarket-uri internationale prezente in Romania: Kaufland, Carrefour, Mega Image, Lidl, Auchan, Rewe;

- investitiile din anul 2019 s-au cifrat la 1,4 milioane de euro, iar cele de anul acesta sunt preconizate la 1 milion de euro, conform Directorului General Vlad Ciuburciu.

Ce este secțiunea COMUNICATE:

Secțiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar și din alte câmpuri de activitate.

În secțiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât și free-lancerilor care doresc să își promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro

Trimite un comentariu