Skip to main content

VIDEO. Dan Negru: am refuzat orice ofertă pentru reclame! Pe TV, mi s-a oferit echivalentul unui apartament în Colentina! Pe online, sumele sunt mici, sute de euro

 
VIDEO. Dan Negru: am refuzat orice ofertă pentru reclame! Pe TV, mi s-a oferit echivalentul unui apartament în Colentina! Pe online, sumele sunt mici, sute de euro

Interviurile Paginademedia. „Am refuzat întotdeauna orice ofertă de a face publicitate pentru vreun produs”, a spus Dan negru la Interviurile Paginademedia.ro.

Publicitate

Și au fost multe oferte! A refuzat și acum 20 de ani, când erau mult mai puține vedete, iar sumele erau mari, a refuzat și acum.

„Acum vreo 20 de ani, când făceam Academia vedetelor, venise un operator de telefonie. Eu trebuia să bag mâna în acvarii – erau tot felul de probe, cu acvarii - și să scot un telefon de acolo”, povestește Negru.

„Am zis nu. Banii? Am calculat atunci, îmi puteam lua un apartament în Colentina. Noroc că am avut o soție care m-a înțeles”, continuă.

Ofertele au continuat și acum, în epoca Facebook și Instagram.

„Chiar ieri am avut o ofertă, pentru o postare”, a spus el. „Era ceva de ordinul sutelor de euro”, povestește negru.

De ce Dan Negru a refuzat să-și asocieze imaginea cu un brand? Ce propuneri a avut?

„M-a contactat până și o companie care producea uși pentru garaje. Aveau și scenariul pregătit. Se deschidea o ușă, eu eram de o parte, iar Florin Piersic de cealaltă.”

Activ în social media, a fost asaltat de propuneri. A spus pas de fiecare dată.

„Să nu credeți că e vorba de cifre mari. Nu pot da nume de companii, dar pot spune că, în general, e vorba de sute de euro, rar peste o mie”, spune Negru despre piața din România, pe care o consideră „un butic”, în comparație cu piețele dezvoltate.

Regula 100 de euro la 10.000 de fani și cele două tipuri de influenceri

Sunt două tipuri de influenceri pe online, spune Negru.

„Sunt, pe de o parte, cei care din asta trăiesc, nu fac altceva, decât conținut online și sunt alții care și-au construit imaginea și notorietatea în alte domenii.”

„Regula este, în general, de 100 de euro la 10.000 de fani. Este în regulă pentru influencerii de marketing, de online. Dar nu poți merge pe această formulă și la cei care vin din alte domenii, care și-au câștigat notorietatea făcând și altceva”, spune el.

Speriați de bartere

„Mi s-a mai întâmplat ceva. Când mergeam pe la firme de construcții sau de diverse materiale, unii erau speriați: aoleu, iar a venit cineva care vrea barter. Asta pentru că sunt influenceri care lucrează și pe barter.

Nu am făcut niciodată nici publicitate pe bani, nici pe barter. Am refuzat, pur și simplu.”

De ce a refuzat?

„Cred că, în cazul meu, a funcționat teama de ridicol. Dar, la urma urmei, fiecare alege ce face.

Mă uit afară cum se face. Hamilton, pilotul de Formula 1, are contract cu Tommy Hilfiger. Uite, spune clar „paid partnership with Hilfiger.” Nu numai că îi promovează, dar au creat o colecție specială pentru Hamilton. E altceva.”

VIDEO. De ce refuză Dan Negru să își asocieze imaginea cu branduri
 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Baiatul asta manevreaza sume pe care nu le intelege omul de rand din banii solutiei imorale. Si da lectii de romanism si decenta. Au furat inclusiv ideea de roman.
    Am ajuns la vorba unuia din istorie: Roman e o meserie.
  • bravo lui. nu imi place de dan negru ca om de televiziune, dar il respect ca nu s-a compromis pentru bani sa faca reclama la orice prostie. omul isi apara imaginea si asta e un lucru de laudat intr-o lume in care oamenii se vand pentru orice.

Trimite un comentariu