Skip to main content

Rebranding AFI. De ce se schimbă? Cum arăta vechiul logo și care este cel nou?

 
Rebranding AFI. De ce se schimbă? Cum arăta vechiul logo și care este cel nou?
Sursa foto: Profit.ro

Schimbare de identitate vizuală pentru AFI Europe România. Compania are un nou logo.

Publicitate

Principala modificare ține de elementul grafic din identitatea brandului, simbolul principal al companiei.

Mutarea, anunță agenția McCann PR, a fost făcută după schimbările de acționariat de la AFI Europe.

AFI Europe Romania a finalizat un proces de rebranding, inițiat în urma schimbării de acționariat a companiei. În urma acestui proces, AFI Europe Romania are acum o nouă identitate de brand, spun cei la la McCann.


Noul Logo AFI


Vechiul Logo AFI


Potrivit site-ului Profit.ro, în urmă cu un an, Africa Israel Investments, companie-holding de investiții cu sediul în Israel, a vândut pachetul majoritar de acțiuni deținut în cadrul Africa Israel Properties (AIP), compania-mamă a AFI Europe.

Astfel, 51% din acțiunile Africa Israel Properties au fost achiziționate de un grup de investitori israelieni, conduși de două companii israeliene de real-estate listate pe piața de capital, Big Shopping Centers și Mega Or Holdings, împreună cu câțiva investitori instituționali.

Despre AFI Europe România:

Compania AFI operează în România proiecte imobiliare de retail, birouri și rezidențiale (mall-uri și cădiri de birouri). Deține mall-ul AFI Cotroceni în București și mall-ul AFI Ploiești.

În materie de birouri, operează AFI Park 1-5, situate în proximitatea AFI Cotroceni, dar și AFI Tech Park 1, parte a unui business campus care, odată finalizat, va include alte două clădiri de birouri.

În 2020 compania a finalizat construcția primei faze a AFI City, primul proiect rezidențial dezvoltat pe piața locală și va livra AFI Brașov, un proiect mixt de retail și birouri, situat în centrul orașului Brașov.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Este doar o variantă un pic mai cizelată a vechiului logo. Precedentul a fos făcut de o doamnă secretară, actualul e făcut de un tip care cunoaște DTP, dar deocamdată nu se vede mâna unei echipe de creație.
  • E mai compact, cat sa dea impresia de "apropiere fata de clienti, dar si de companiale mai sudata" gen.

Trimite un comentariu