Skip to main content

Fără „P”, fără „#Ad”. Sandra Stoicescu, reclamă mascată la teste covid și la un ceai de slăbit. Ceaiul, promovat și de alte vedete

 
Fără „P”, fără „#Ad”. Sandra Stoicescu, reclamă mascată la teste covid și la un ceai de slăbit. Ceaiul, promovat și de alte vedete

Trendul reclamelor nemarcate continuă cu o nouă „serie”. La doar câteva zile după ce Paginademedia.ro a scris despre cazul unui ceai de slăbit promovat fără marcaj de zeci de vedete și influenceri – ceaiul Veroslim – apare o nouă situație, aproape la indigo.

Alessandra Stoicescu, Daniel Buzdugan, Adi Mutu, Bianca Drăgușanu, Andreea Tonciu sau Loredana Chivu promovează, în postări nemarcate ca publicitate, ceaiul de slăbit Sicuroslim, scrie ziarul Libertatea

Publicitate

Stoicescu, prezentatoare a Observatorului principal, de la Antena 1, face reclamă mascată și la teste COVID.

Ce au declarat vedetele în cauză ziariștilor de la Libertatea: Ați observat tocmai postările cu ceaiul, probabil datorită siluetei mele

Ziariștii de la Libertatea au stat de vorbă cu vedetele care promovează, fără marcaj, ceaiul de slăbit Sicuroslim. 

Alessandra Stoicescu: „Ați observat tocmai postările cu ceaiul, probabil datorită siluetei mele . Pe toate conturile din social media, postările care conțin numele și linkul activ către un produs, un loc sau o companie, sunt postări asumate de promovare”, a spus prezentatoarea. 

Daniel Buzdugan, matinal Radio ZU: „Eu în ultima perioadă beam câte opt, nouă cafele pe zi. Începusem să am dureri mari de stomac. Așa am ajuns la firma asta de ceaiuri pe care chiar îl consum. Beau ceaiul ăsta pentru că mă ajută.

Am un contract cu ei, primesc bani, iar în postările mele trebuie să îi tăguiesc și să scriu profilul paginii respective. Nu cred că încalc ceva că nu marchez postarea cu publicitate. Nu există o reglementare clară în acest sens. Nu?”, a spus și Buzdugan. 

Pe lista celor care mai promovează acest ceai de slăbit se numără Brigitte Pastramă, Karmen Ștefănescu, Maria Constantin, Diana Dumitrescu, Andrei Filcea (Flick), Cătălin Botezatu, Oana Matache, Mirela Vaida, Loredana Chivu, Raluca Dumitru sau Raluca Bădulescu, mai scrie sursa citată. 


Vezi tot textul celor de la Libertatea


În urmă cu câteva zile, Paginademedia.ro a publicat un material despre zeci de vedete și influenceri care promoveză, fără marcaj de publicitate, ceaiul de slăbit Veroslim. 

Lista de vedete și de influenceri este impresionantă: Anda Adam, Andreea Mantea, Andreea Marin, Dan Capatos, Andreea Berecleanu, Anna Lesko, Gina Pistol, Ilinca Vandici, Ramona Olaru (de la Răzvan și Dani). Mulți. Mulți.

Un singur influencer și-a marcat publicitatea: Adelina Pestrițu

„Trebuie să fim transparenți cu cei care ne urmăresc"

Pestrițu a explicat, pentru Paginademedia.ro, care este motivul pentru care marchează postările pe care le promovează în baza unui contract de publicitate:

„Ar trebui să ne marcăm postările, pentru că trebuie să fim transparenți cu cei care ne urmăresc", spune categoric.

Aceasta a mai spus: 

„Așa cum între influencer și clientul de publicitate este un contract care stabilește înțelegerea, tot așa asumarea publicității este normală între influencer și cei care îl urmăresc pe respectivul influencer."


Citește și: Fără „P". Fără #Ad. Vedete și zeci de influenceri, postări nemarcate care promovează un ceai de slăbit. Unul singur a marcat! Anda Adam, Mantea, Berecleanu, Andreea Marin, Capatos și mulți alții


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • @Mihai
    Nu e vorba de situatia de acum, de azi, ci de ce s-a intamplat vreo 20 de ani, pana prin 2018. Astept o ancheta a marilor deontologi media despre contractele DDA de la joburile lor - prin care companiile au fentat statul si i-au lăsat pe slujbasi fara pensii decente.
    Ca vedetele fac reclama pe conturile lor private nu e ilegal nicaieri in lume. Poate fi, in unele cazuri, imoral. Cum foarte imoral e si ca ziarul Liberatea sau revista Catavencii, care vad paiul din ochiul altuia, bubuie de contracte cu Guvernul sau cu Primaria Capitalei. Sau că dl Andrei Craitoiu a fost ani de zile, platit pe DDA (desi ar fi trebuit sa aiba CCM) de compania care apartinea infractorului Varan.
  • Radu F Gabrea bați câmpii. Ai verificat tu informația? 90% din angajații ăia au carte de muncă. Vorbești să nu te ia somnul. Ești un pic obosit se vede, nu mai bine te duci să te culci?
  • Mai obaie, numai pe Esca nu o vedeți niciodată cum sta ea întinsa pe spate cu aspiratoru' rowenta marcat fără P pe 2 Iulie când barbatu era întins pe spate la ATI cu ventilatorul pe fata.

    https://www.instagram.com/tv/CCIXQ3opihx/?igshid=yrvp1ch4p9j0
  • Ce obraznica e Stoicescu, mi-e greata.
    @Ion - Cred ca e cel mai bun comentariu pe care l-am citit pe aici in ultimii ani, bravo!
  • Deja devine obositor genul asta de "stire". Daca faceti politia ad-urilor, dedicati-i o sectiune speciala pe site, sa nu mai apara pe prima pagina.
    Daca tot e criza de content proaspat, mai faceti si voi o retrospectiva, ceva info despre emisiuni / seriale romanesti vechi care au marcat piata, despre personalitati din media, momente memorabile. Ceva mai interesant :D Thx bye
  • Ani de zile Libertatea și Gazeta Sporturilor și-au retribuit jurnaliștii, inclusiv pe autorul articolului, pe drepturi de autor. Adicătelea au fentat legea, deontologeala de care fac atâta caz și statul (pe care, chipurile, îl tot apără), privându-l de contribuții corecte la buget, aferente angajării cu carte de muncă. Cum la noi "vedetele" sunt plătite cu bonuri de masă asezonate cu praful de pe tobă, e normal să mai facă și ele un bănuț cinstit, că doar nu fură și nu dau în cap pe stradă.
  • Doar o persoana foarte naiva ar putea sa creada ca produsele care apar in postarile astora nu fac parte dintr-o promovare platita in bani sau servicii.
    La Observator sunt foarte multe reclame mascate sub forma unor stiri, presarate printre reportajele aiuristice facute de academicienii lui Stoiceasca, cei care dau bani ca sa munceasca gratis acolo. Rezultatul se vede in audienta.

Trimite un comentariu