Skip to main content

COMUNICAT. Grupul Gândul lansează o campanie outdoor de conștientizare a purtării măstilor în contextul pandemiei de Covid-19

 
COMUNICAT. Grupul Gândul lansează o campanie outdoor de conștientizare a purtării măstilor în contextul pandemiei de Covid-19

COMUNICAT. “Rău cu mască dar mai rău fără mască”, “Spălatul pe mâini e brățară de aur” și „Distanțarea socială la nevoie se cunoaște” sunt doar câteva dintre execuțiile cu care Grupul Gândul își propune să convingă bucureștenii că purtarea măștii de protecție, spălatul pe maîni și distanțarea socială sunt reguli de bază pentru a reuși să ținem în frâu noul coronavirus.

Publicitate

Noua campanie outdoor a Grupului Gândul se desfășoară în București, pe parcursul lunii august, și constă în promovarea pe 24 de panouri amplasate în diferite zone ale orașului a unor proverbe românești reinterpretate în contextul pandemiei de Covid-19, cu rolul de a crește gradul de conștientizare al locuitorilor cu privire la respectarea regulilor de igienă și de distanțare socială.

Nota Paginademedia.ro: În secțiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Execuțiile prezintă șase proverbe reinterpretate, din Colecția de proverbe “Vorbe vechi la vremuri noi”, urmate de mesajul “Poartă mască. Spală-te pe mâini. Păstrează distanța socială”. Toate execuțiile sunt încadrate într-un chenar cu motive tradiționale românești – românașul și româncuța distanțați – și poartă semnătura Gândul.

GALERIE FOTO

 

Grupul de presă Gândul a fost cel mai citit grup de presă în România în luna iulie și este format din site-urile gândul.ro, cancan.ro, prosport.ro, promotor.ro, csid.ro, descoperă.ro, go4it.ro, verdict.ro, ciao.ro și apropotv.ro.

Cu un portofoliu divers de produse de la site-uri la produse video de succes precum: Gândul LIVE și Prosport LIVE, Grupul Gândul reușește să acopere o paletă largă de interese editoriale care au drept focus central cititorul român de presă.

Conținutul furnizat respectă cele mai înalte standarde editoriale si asigură o gamă largă de profunzime și analiză. Grupul a pus însă accent începand cu acest an și pe zona de video content, emisiunile Gandul Live cu Emma Zeicescu, ProSport Live dar și interviurile CSID fiind în topul audiențelor pe internet.

Ce este secțiunea COMUNICATE:

Secțiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar și din alte câmpuri de activitate.

În secțiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât și free-lancerilor care doresc să își promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro

Trimite un comentariu