Skip to main content

COMUNICAT. British American Tobacco lansează ediția limitată glo Hyper Nativ

 
COMUNICAT. British American Tobacco lansează ediția limitată glo Hyper Nativ
umbrela glo native

COMUNICAT. British American Tobacco (BAT) lansează în România glo Hyper Nativ, o ediție limitată a celui mai inovator dispozitiv care încălzește tutunul, produs până acest moment de companie.

Publicitate

Special pentru această lansare, glo a colaborat cu 4 artiști români reputați, care au reușit să transforme niște obiecte uzuale în piese de artă. Astfel, Andrei Argaetic, Alexandru Nimurad, Raluca Băraru și Dragoș Boțcău au găsit surse de inspirație în 4 dintre cele mai diverse orașe din punct de vedere cultural – Barcelona, Tokyo, Londra și New York – pentru a crea modele speciale de genți de pânză, bețișoare din ceramică folosite ca tacâmuri, umbrele și termosuri de cafea.

  • Kit-uri glo Nativ cu design românesc: kit-urile în ediție limitată glo™ Hyper Nativ reunesc tehnologia inovatoare de încălzire a tutunului și creativitatea a 4 artiști români: Argaetic, Nimurad, Băraru și Boțcău
  • 4 variante de design de referință: folosind materiale de cea mai bună calitate și un finisaj elegant, designul propus de cei 4 artiști celebrează diversitatea culturală reprezentată de 4 metropole ale lumii: Barcelona, Tokyo, Londra și New York
  • 4 artiști recunoscuți pentru creațiile lor: cei 4 artiști români și-au transpus creativitatea artistică în obiecte precum genți de pânză, bețișoare din ceramică folosite ca tacâmuri, umbrele și termosuri de cafea
  • Performanță funcțională: glo Hyper este cea mai recentă variantă a device-ului care, datorită funcției boost, poate fi utilizat în 15 secunde

Nota Paginademedia.ro: În secțiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

glo™ Hyper Nativ păstrează simplitatea caracteristică designului original al produsului – un singur buton, un singur dispozitiv – îmbogățită însă cu un aspect nou, menit să celebreze diversitatea culturală, în 4 culori diferite (albastru, galben, negru și roșu). Kit-ul glo™ Hyper Nativ include un dispozitiv, 2 pachete de consumabile și un obiect creat de unul dintre cei 4 designeri români, pachetul fiind disponibil pe www.glo.ro la prețul special de 100 de lei.

„Combinațiile inedite de gusturi globale și locale fac parte din ADN-ul companiei noastre. Am dezvoltat produsul glo Hyper ca alternativă la fumat, pentru o experiență cât mai satisfăcătoare comparativ cu produsele tradiționale din tutun. Trecerea de la fumat la utilizarea glo reprezintă o alegere individuală, la fel și achiziționarea unui produs care spune ceva despre noi înșine”, a declarat Christian Klug, Directorul de Marketing al Ariei Europa centrală și de sud din cadrul BAT.

„Am fost foarte încântat să creez un design inspirat de Barcelona, orașul lui Gaudi și al artei stradale. Clădirile lui Gaudi nu mai au nevoie de nici o prezentare, ele fiind exemplul perfect al arhitecturii care se integrează organic în natură. Design-ul meu reflectă un amestec între arta lui Gaudi și graffiti, care vorbește despre trecut, prezent și viitor”, a declarat Andrei Argaetic, designer-ul genții de pânză inspirate de cultura Barcelonei.

Alexandru Nimurad, arhitect și designer-ul bețișoarelor din ceramică inspirate de cultura japoneză, a menționat:

„Mi-am dorit să creez o călătorie vizuală printre contradicțiile japoneze, printre simboluri și imagini de referință. De la cultura modernă la obiceiuri străvechi, de la zgomotul urban la calmul tradițiilor. Caracterul unitar al acestor contradicții este reflectat de obiectul în sine: o pereche de bețișoare folosite ca tacâmuri, separate și totuși imposibil de utilizat individual, ca o reflexie a dualității din noi înșine.”

„Pentru mine, Londra înseamnă excentricitate și contraste abrupte”, a spus fotograful și designerul grafic Raluca Băraru. „Mi-am dorit să transmit curiozitatea și surpriza generate de amănunte mai puțin obișnuite, dar și de aducerea laolaltă a unor elemente și atitudini aparent contradictorii. Pe scurt, mi-am dorit să construiesc traseul evoluției de la kitsch la cultură în crearea design-ului pentru un obiect tipic londonez: umbrela.”

Dragoș Boțcău, Art Director și creatorul termosului de cafea inspirat de atmosfera New-York-ului:

„New York este un oraș obraznic și elegant în același timp, iar această caracteristică este foarte bine surprinsă de fenomenul de white collar skitching. Acest obicei foarte popular în New York este practicat de funcționari și consultanți care, la încheierea programului de lucru în clădirile de birouri ale instituțiilor și corporațiilor, recurg la skitching – călare pe skatebord, se agață de mașini sau de autobuze aflate în mers pentru a ajunge la destinație. Este un obicei foarte riscant și totodată plin de adrenalină, care surprinde excelent spiritul eclectic al New-York-ului.”

Cele 4 modele de design create de artiștii români reflectă într-un mod inedit spiritul glo. Dispozitivul glo Hyper încălzește, nu arde tutunul, de aceea are un potențial de risc redus față de fumat. glo Hyper oferă două moduri de utilizare: standard și boost.

În modul standard, dispozitivul este pregătit pentru utilizare în 20 de secunde, iar sesiunea durează 4 minute . În modul boost, dispozitivul este pregătit pentru utilizare în 15 secunde, iar sesiunea durează 3 minute. Dispozitivul se încarcă complet în 120 de minute și poate fi utilizat pentru 20 de sesiuni consecutive.

Dispozitivul glo™ Hyper face parte din portofoliul BAT de produse cu potențial de risc redus.

Galerie FOTO

  • umbrela glo native
  • glo native
  • geanta glo native
  • chopsticks glo native
  • cana glo native

Despre British American Tobacco in Romania

British American Tobacco este unul dintre cei mai mari investitori în economia României și cel de-al doilea cel mai mare contribuitor la bugetul de stat, cu peste 1.8 miliarde de euro plătiți anual ca taxe și accize. Investiția BAT în fabrica sa de la Ploiești a depășit pragul de 500 de milioane de euro, din 1996 până în prezent. Compania angajează peste 3.000 de oameni și creează alte 30.000 de locuri de muncă pe lanțul de aprovizionare și distribuție.

Despre British American Tobacco

British American Tobacco (BAT) face parte dintre cele mai mari companii globale din industria bunurilor de larg consum, oferind produse din tutun și nicotină pentru milioane de consumatori din întreaga lume. Compania are peste 55.000 de angajați, este lider de piață în peste 50 de țări și deține fabrici în 43 de piețe. Portofoliul său strategic include mărci globale de țigarete și o gamă variată de produse cu potențial de risc redus, între care produsele pentru vapat, produsele care încălzesc tutunul și produse moderne pentru uz oral cu nicotină, fără tutun, dar și produse tradiționale pentru uz oral precum snus sau produse din tutun pentru mestecat.

Despre cei 4 designeri români care au colaborat la dezvoltarea kit-urilor glo Nativ

ANDREI ARGAETIC

Andrei Argaetic este un artist vizual din București, pentru care ciclismul, pictura și modelajul fac parte din rutina zilnică. A studiat arte la UNARTE și a înființat alături de familia sa Fundația culturală Imbold, unde este curator al galeriei de artă.

ALEX NIMURAD

Alexandru este artist vizual și designer din București. A studiat arhitectură și design, a făcut parte din echipa Festivalului Glastonbury ca artist și, de asemenea, a fost prezent la International Fashion Showcase în cadrul Săptămânii Modei de la Londra. Lucrările sale au fost prezentate în Belgia, Germania, Elveția și o serie de expoziții și spectacole din România.

RALUCA BĂRARU

Raluca este un artist vizual din România. A absolvit secția de Grafică din cadrul Universității de Arte din București și timp de 12 ani a lucrat ca Art Director. În prezent, se specializează în ilustrație pentru publicitate, în colaborări cu agenții și mărci din lumea întreagă. Proiectele artistice personale rămân, însă, la fel de importante.

DRAGOS BOȚCĂU

Artist vizual, animator și designer de mișcare. Îi plac nodurile complicate și poate petrece ore în șir dezlegându-le. Acest lucru se poate spune și despre proiectele stufoase. A avut o perioadă în care îi plăcea culoarea galben, iar acum a trecut la culoarea roz.

Ce este secțiunea COMUNICATE:

Secțiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar și din alte câmpuri de activitate.

În secțiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât și free-lancerilor care doresc să își promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro

Trimite un comentariu