Skip to main content

COMUNICAT. British American Tobacco lansează ediţia limitată glo Hyper Nativ

 
umbrela glo native
umbrela glo native

COMUNICAT. British American Tobacco (BAT) lansează în România glo Hyper Nativ, o ediţie limitată a celui mai inovator dispozitiv care încălzeşte tutunul, produs până acest moment de companie.

Publicitate

Special pentru această lansare, glo a colaborat cu 4 artişti români reputaţi, care au reuşit să transforme nişte obiecte uzuale în piese de artă. Astfel, Andrei Argaetic, Alexandru Nimurad, Raluca Băraru şi Dragoş Boţcău au găsit surse de inspiraţie în 4 dintre cele mai diverse oraşe din punct de vedere cultural – Barcelona, Tokyo, Londra şi New York – pentru a crea modele speciale de genţi de pânză, beţişoare din ceramică folosite ca tacâmuri, umbrele şi termosuri de cafea.

  • Kit-uri glo Nativ cu design românesc: kit-urile în ediţie limitată glo™ Hyper Nativ reunesc tehnologia inovatoare de încălzire a tutunului şi creativitatea a 4 artişti români: Argaetic, Nimurad, Băraru şi Boţcău
  • 4 variante de design de referinţă: folosind materiale de cea mai bună calitate şi un finisaj elegant, designul propus de cei 4 artişti celebrează diversitatea culturală reprezentată de 4 metropole ale lumii: Barcelona, Tokyo, Londra şi New York
  • 4 artişti recunoscuţi pentru creaţiile lor: cei 4 artişti români şi-au transpus creativitatea artistică în obiecte precum genţi de pânză, beţişoare din ceramică folosite ca tacâmuri, umbrele şi termosuri de cafea
  • Performanţă funcţională: glo Hyper este cea mai recentă variantă a device-ului care, datorită funcţiei boost, poate fi utilizat în 15 secunde

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

glo™ Hyper Nativ păstrează simplitatea caracteristică designului original al produsului – un singur buton, un singur dispozitiv – îmbogăţită însă cu un aspect nou, menit să celebreze diversitatea culturală, în 4 culori diferite (albastru, galben, negru şi roşu). Kit-ul glo™ Hyper Nativ include un dispozitiv, 2 pachete de consumabile şi un obiect creat de unul dintre cei 4 designeri români, pachetul fiind disponibil pe www.glo.ro la preţul special de 100 de lei.

„Combinaţiile inedite de gusturi globale şi locale fac parte din ADN-ul companiei noastre. Am dezvoltat produsul glo Hyper ca alternativă la fumat, pentru o experienţă cât mai satisfăcătoare comparativ cu produsele tradiţionale din tutun. Trecerea de la fumat la utilizarea glo reprezintă o alegere individuală, la fel şi achiziţionarea unui produs care spune ceva despre noi înşine”, a declarat Christian Klug, Directorul de Marketing al Ariei Europa centrală şi de sud din cadrul BAT.

„Am fost foarte încântat să creez un design inspirat de Barcelona, oraşul lui Gaudi şi al artei stradale. Clădirile lui Gaudi nu mai au nevoie de nici o prezentare, ele fiind exemplul perfect al arhitecturii care se integrează organic în natură. Design-ul meu reflectă un amestec între arta lui Gaudi şi graffiti, care vorbeşte despre trecut, prezent şi viitor”, a declarat Andrei Argaetic, designer-ul genţii de pânză inspirate de cultura Barcelonei.

Alexandru Nimurad, arhitect şi designer-ul beţişoarelor din ceramică inspirate de cultura japoneză, a menţionat:

„Mi-am dorit să creez o călătorie vizuală printre contradicţiile japoneze, printre simboluri şi imagini de referinţă. De la cultura modernă la obiceiuri străvechi, de la zgomotul urban la calmul tradiţiilor. Caracterul unitar al acestor contradicţii este reflectat de obiectul în sine: o pereche de beţişoare folosite ca tacâmuri, separate şi totuşi imposibil de utilizat individual, ca o reflexie a dualităţii din noi înşine.”

„Pentru mine, Londra înseamnă excentricitate şi contraste abrupte”, a spus fotograful şi designerul grafic Raluca Băraru. „Mi-am dorit să transmit curiozitatea şi surpriza generate de amănunte mai puţin obişnuite, dar şi de aducerea laolaltă a unor elemente şi atitudini aparent contradictorii. Pe scurt, mi-am dorit să construiesc traseul evoluţiei de la kitsch la cultură în crearea design-ului pentru un obiect tipic londonez: umbrela.”

Dragoş Boţcău, Art Director şi creatorul termosului de cafea inspirat de atmosfera New-York-ului:

„New York este un oraş obraznic şi elegant în acelaşi timp, iar această caracteristică este foarte bine surprinsă de fenomenul de white collar skitching. Acest obicei foarte popular în New York este practicat de funcţionari şi consultanţi care, la încheierea programului de lucru în clădirile de birouri ale instituţiilor şi corporaţiilor, recurg la skitching – călare pe skatebord, se agaţă de maşini sau de autobuze aflate în mers pentru a ajunge la destinaţie. Este un obicei foarte riscant şi totodată plin de adrenalină, care surprinde excelent spiritul eclectic al New-York-ului.”

Cele 4 modele de design create de artiştii români reflectă într-un mod inedit spiritul glo. Dispozitivul glo Hyper încălzeşte, nu arde tutunul, de aceea are un potenţial de risc redus faţă de fumat. glo Hyper oferă două moduri de utilizare: standard şi boost.

În modul standard, dispozitivul este pregătit pentru utilizare în 20 de secunde, iar sesiunea durează 4 minute . În modul boost, dispozitivul este pregătit pentru utilizare în 15 secunde, iar sesiunea durează 3 minute. Dispozitivul se încarcă complet în 120 de minute şi poate fi utilizat pentru 20 de sesiuni consecutive.

Dispozitivul glo™ Hyper face parte din portofoliul BAT de produse cu potenţial de risc redus.

Galerie FOTO

  • umbrela glo native
  • glo native
  • geanta glo native
  • chopsticks glo native
  • cana glo native

Despre British American Tobacco in Romania

British American Tobacco este unul dintre cei mai mari investitori în economia României şi cel de-al doilea cel mai mare contribuitor la bugetul de stat, cu peste 1.8 miliarde de euro plătiţi anual ca taxe şi accize. Investiţia BAT în fabrica sa de la Ploieşti a depăşit pragul de 500 de milioane de euro, din 1996 până în prezent. Compania angajează peste 3.000 de oameni şi creează alte 30.000 de locuri de muncă pe lanţul de aprovizionare şi distribuţie.

Despre British American Tobacco

British American Tobacco (BAT) face parte dintre cele mai mari companii globale din industria bunurilor de larg consum, oferind produse din tutun şi nicotină pentru milioane de consumatori din întreaga lume. Compania are peste 55.000 de angajaţi, este lider de piaţă în peste 50 de ţări şi deţine fabrici în 43 de pieţe. Portofoliul său strategic include mărci globale de ţigarete şi o gamă variată de produse cu potenţial de risc redus, între care produsele pentru vapat, produsele care încălzesc tutunul şi produse moderne pentru uz oral cu nicotină, fără tutun, dar şi produse tradiţionale pentru uz oral precum snus sau produse din tutun pentru mestecat.

Despre cei 4 designeri români care au colaborat la dezvoltarea kit-urilor glo Nativ

ANDREI ARGAETIC

Andrei Argaetic este un artist vizual din Bucureşti, pentru care ciclismul, pictura şi modelajul fac parte din rutina zilnică. A studiat arte la UNARTE şi a înfiinţat alături de familia sa Fundaţia culturală Imbold, unde este curator al galeriei de artă.

ALEX NIMURAD

Alexandru este artist vizual şi designer din Bucureşti. A studiat arhitectură şi design, a făcut parte din echipa Festivalului Glastonbury ca artist şi, de asemenea, a fost prezent la International Fashion Showcase în cadrul Săptămânii Modei de la Londra. Lucrările sale au fost prezentate în Belgia, Germania, Elveţia şi o serie de expoziţii şi spectacole din România.

RALUCA BĂRARU

Raluca este un artist vizual din România. A absolvit secţia de Grafică din cadrul Universităţii de Arte din Bucureşti şi timp de 12 ani a lucrat ca Art Director. În prezent, se specializează în ilustraţie pentru publicitate, în colaborări cu agenţii şi mărci din lumea întreagă. Proiectele artistice personale rămân, însă, la fel de importante.

DRAGOS BOŢCĂU

Artist vizual, animator şi designer de mişcare. Îi plac nodurile complicate şi poate petrece ore în şir dezlegându-le. Acest lucru se poate spune şi despre proiectele stufoase. A avut o perioadă în care îi plăcea culoarea galben, iar acum a trecut la culoarea roz.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

Secţiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus