Skip to main content

COMUNICAT. Fiecare îmbrățișare vă face mai puternici. Ogilvy România, alături de Kimberly-Clark și Salvați Copiii România într-o campanie de educare a mamelor în relație cu nou-născuții

 
COMUNICAT. Fiecare îmbrățișare vă face mai puternici. Ogilvy România, alături de Kimberly-Clark și Salvați Copiii România într-o campanie de educare a mamelor în relație cu nou-născuții

COMUNICAT. În vremuri care stau sub semnul distanțării sociale, inițiativa Kimberly-Clark, derulată cu sprijinul Salvați Copiii și cu suportul creativ al Ogilvy România, reamintește despre puterea benefică a îmbrățisării, ca prim pas către creșterea sănătoasă a nou-născuților.

Publicitate

În ciuda acestei pandemii, din fericire, viața merge mai departe. Aducerea pe lume a unui copil este unul dintre evenimentele pe care niciun virus nu îl poate opri. Dar, în actualul context, cu noile reguli de distanțare socială, cu anxietatea suplimentară care se adaugă transformărilor prin care trece o proaspătă mamă, evenimentul este mai sensibil ca niciodată.

Nota Paginademedia.ro: În secțiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Campania Huggies Fiecare îmbrățișare vă face mai puternici este, astfel, un manifest pentru normalitate și reamintește că îngrijirea și educația corespunzătoare reprezintă fundamentul unei creșteri și dezvoltări armonioase pentru orice copil. Acest proiect este parte dintr-o inițiativă mai amplă a organizației Salvați Copiii România, de combatere a mortalității infantile prin programe complexe de educare a tinerelor mame.

„Dincolo de orice metaforă, vorbim despre adevăruri susținute de știintă. Îmbrățișarea este un limbaj universal și este esențială în relațiile interumane. Cu atât mai mult in relația mamă-copil, contribuind la primii pași către o dezvoltare psihică sănătoasă a nou născutului, dar și cu beneficii majore asupra simptomelor de depresie post-natală, conform psihologilor.

De aceea, conceptul creativ prin care susținem această inițiativă este simplu și adevărat. Și un mesaj care readuce în prim plan importanța dezvoltării sănătoase a unui copil, în condițiile în care România se situează pe primul loc din Uniunea Europeană în ceea ce privește rata mortalității infantile” - Mihaela Ștefănică, Senior Copywriter, Ogilvy România.

În cadrul campaniei, 100.000 de mame din 74 de maternități vor primi kit-uri de îngrijire pentru nou-născuți și vor beneficia de educație medicală și de suport psihologic. Specialiștii Salvați Copiii vor vorbi cu acestea și le vor pune la dispoziție informații despre îngrijirea nou-născutului, importanța îmbrățișărilor și combaterea depresiei postpartum.

De asemenea, șase maternități din țară care deservesc mai multe localități (Spitalul Universitar de Urgență București, Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu-Mureș, Spitalul Clinic Municipal de Urgență Timișoara, Spitalul Clinic de Obstetrică-Ginecologie Cuza-Vodă Iași, Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj-Napoca, Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu) vor fi dotate cu un sistem de comunicare video, în vederea informării mamelor, prin intermediul filmelor educative cu privire la sănătatea și îngrijirea nou-născutului, dezvoltarea armonioasă a acestuia prin îmbrățișări și combaterea depresiei postpartum. 16.200 de mame vor fi informate astfel, până la sfârșitul anului.

Despre Huggies®

Huggies, parte din portofoliul Kimberly-Clark, crede profund în puterea îmbrățișărilor. De aceea, activitatea Huggies este inspirată de limbajul universal al îmbrățișărilor. De mai bine de 40 de ani, Huggies ajută părinții să ofere dragoste, îngrijire și liniște copiilor lor. De la crearea unor produse inovatoare de zi cu zi, la donații de produse, la dezvoltarea programelor în cadrul spitalelor, la parteneriate cu asistenții medicali neonatologi pentru lansarea produselor, angajamentul Huggies este acela de a se asigura că toți bebelușii sunt îngrijiți așa cum au nevoie pentru a crește armonios. Pentru mai multe informații despre Huggies vizitați site-ul Huggies.com.

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy și oferă pieței locale următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence și servicii de strategie digitală. Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare, atât la nivel internaţional, cât şi la nivel local - Philips, Dr. Oetker, Kimberly Clark, IBM, Sanofi, Montefarmaco, Berlin – Chemie, Leroy Merlin, Bayer, Globalworth, Dr.Max, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi alte companii de renume. Mai multe detalii despre campaniile dezvoltate de Ogilvy România, pe contul de Facebook.

Ce este secțiunea COMUNICATE:

Secțiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar și din alte câmpuri de activitate.

În secțiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât și free-lancerilor care doresc să își promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu