Skip to main content

COMUNICAT. Starbucks Piaţa Universităţii, noua cafenea unde vara se simte mai bine

 
COMUNICAT. Starbucks Piaţa Universităţii, noua cafenea unde vara se simte mai bine

COMUNICAT. Piaţa Universităţii, unul dintre punctele-reper ale Bucureştiului, este locul unde Starbucks, cel mai mare lanţ de cafenele din lume şi lider în domeniul inovării şi al satisfacţiei clienţilor, a deschis o nouă cafenea stradală.

Publicitate

În vecinătatea Palatului Şuţu – Muzeul Municipiului Bucureşti, cafeneaua Starbucks Piaţa Universităţii îşi aşteaptă clienţii într-un spaţiu modern şi urban desfăşurat pe 190 mp, fiind un adevărat refugiu în aglomeraţia oraşului.

Cei pasionaţi de cafea vor fi plăcut impresionaţi de un design inovator, de micile detalii care oferă locului o amprentă unică şi inconfundabilă.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Proiectul complex a pus accent pe folosirea unor materiale naturale şi a unor elemente de decor care să se încadreze armonios în context, creând un spaţiu modern ce transmite filosofia brandului Starbucks.

Elementul central al cafenelei, barul, este locul unde barista Starbucks prepară sortimentele de cafea, băuturile de sezon. Guatemala, Verona, Blonde Roast, Expresso, Columbia, Ethiopia, fiecare cu notele ei distincte, sunt sortimentele de cafea care vor putea fi comandate, degustate şi în noul Starbucks.

„Deschidem prima cafenea din Piaţa Universităţii, zonă reper pentru bucureşteni şi ne bucurăm că iubitorii de cafea vor avea o experienţă completă în domeniul cafelei de specialitate şi a gustărilor sănătoase.

Este o perioadă dinamică pentru noi, avem numeroase planuri pentru următoarea perioadă, continuăm şi în acest an să inovăm şi să ne dezvoltăm”, a declarat Karol Żuradzki, Director Regional pentru România şi Bulgaria.

GALERIE FOTO.

Starbucks România continuă şi în acest an investiţiile atât în schimbarea design-ului şi modernizarea locaţiilor, cât şi în inovaţie şi varietate la nivel de produs.

De asemenea, Starbucks continuă să acorde o mare atenţie în ceea ce priveşte modul şi locul în care sunt fabricate produsele pentru cafenelele sale şi lucrează cu furnizori care se aliniază la valorile companiei de responsabilitate socială şi de mediu.

Despre Starbucks

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company şi-a luat angajamentul de a aproviziona şi a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor şi distribuitor de cafea de specialitate din lume.

Prin angajamentul de neclintit pentru excelenţă şi în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experienţa unică Starbucks în viaţa fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăşi cu noi experienţa, vă rugăm să ne vizitaţi în locaţiile noastre sau online pe news.starbucks.com şi Starbucks.com.

Despre AmRest

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanţi operatori de restaurante din Europa, listaţi public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) şi cinci branduri pe care le deţine (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop).

În prezent AmRest operează reţeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă şi Restaurante Casual Dining din 26 ţări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croaţia, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franţa, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveţia, EAU, Marea Britanie.

Mai multe informaţii disponibile pe webpage: www.amrest.eu/en

Ce este secţiunea COMUNICATE:

Secţiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus