
AUDIENȚE. Românii și-au ales primarii ieri, iar situația prezenței la vot au urmărit-o și la televizor. Cum a afost audiența stațiilor de știri toată ziua?
România TV a fost cel mai urmărit post de știri la nivel național, Antena 3 a fost primul la orașe, iar Digi24 a fost lider pe segmentul tânăr.
Liderul absolut ieri, în clasamentul general din ziua alegerilor locale, a fost Pro TV, care a combinat noutățile despre alegeri cu programul obișnuit.
Au fost cifre mult mai mari decât într-o zi obișnuită. Ca o imagine generală, media scoasă de posturile de știri ieri toată ziua poate fi comparată cu o audiență obținută într-o seară cu subiecte importante.
De exemplu, România TV a adunat ieri, în medie, 540.000 de privitori din toată țara în fiecare minut, pe intervalul 6:00-24:00.
Antena 3 a avut la orașe cifre de aproape 250.000 de telespectatori, iar Digi24 a fost urmărit, ieri toată ziua, de peste 50.000 de tineri.
Citește și: AUDIENȚE. Românii, împărțiți între România TV, Antena 3, Pro TV și Antena 1 la ora Exit-Poll-ului. România TV, primul post TV cu dezbaterile
Citește și: Trafic site-uri. Digi24, cel mai citit în ziua alegerilor. Distanță mare față de restul competitorilor
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiența posturilor TV duminică, 27 septembrie - Ziua alegerilor locale, pe intervalul 06:00-24:00:
NAȚIONAL. Câți români au văzut situația prezenței la vot, ieri, în ziua alegerilor locale din 2020? Cel mai urmărit post de știri a fost România TV, care a adunat peste jumătate de milion de telespectatori din toată țara, în medie, la TV.
RTV a ocupat locul doi la general, unde lider a fost Pro TV - cu o medie de aproape 600.000 de telespectatori, ieri.
Antena 1 a fost pe locul trei, cu 483.000 de privitori, urmat de Antena 3 (al doilea cel mai urmărit post de știri, ieri) - cu o medie de 373.000 de oameni.
Digi24 a completat podiumul pe nișa posturilor de știri, dar a fost locul patru în clasamentul general. A scos o medie de 188.000 de persoane, în medie.
Realitatea Plus a fost a patra televiziune de știri, dar doar pe locul opt în general - 122.000. B1 TV s-a regăsit abia pe locul 14 la general, cu o medie de 68.000 de privitori.
URBAN. În mediul urban situația a fost alta. Antena 3 a fost liderul pe nișa posturilor de știri, cu o medie de 246.000 de persoane de la orașe. Primul loc în clasamentul general a fost ocupat tot de Pro TV, cu aproape 300.000 de oameni.
România TV a fost locul doi între stațiile de știri, dar a ocupat locul trei la general. A scos o medie apropiată de cea a Antenei 3 - 244.000 de persoane.
Digi24 s-a regăsit pe locul șase la orașe, la general, fiind al treilea cel mai urmărit post de știri, cu o medie de 133.000 de persoane.
Realitatea Plus a fost pe locul nouă la orașe, cu 70.000 de oameni, iar B1 TV pe 11, cu 46.000.
COMERCIAL. Tinerii s-au uitat la alte posturi. Cei mai mulți au ales Digi24, dintre stațiile de știri. Aproximativ 54.000 de persoane tinere au urmărit, în medie, analizele de Digi24 ieri.
Pro TV a fost liderul în clasamentul general, cu 144.000 de telespectatori, în medie, iar Antena 1 a ocupat locul doi - cu 100.000 de urmăritori.
Antena 3 și România TV au fost următoarele cele mai urmărite posturi de știri, dar s-au clasat abia pe locurile cinci și șase la general. Cele două au adunat audiențe de 39.000, respectiv 30.000 de tineri, în medie, ieri.
Audienta posturilor TV duminică, 27 septembrie - Ziua alegerilor locale, pe intervalul 06:00-24:00, la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 594.000 | 3.4 | 12.4 |
2 | Romania TV | 537.000 | 3.1 | 11.3 |
3 | Antena 1 | 483.000 | 2.7 | 10.1 |
4 | Antena 3 | 373.000 | 2.1 | 7.8 |
5 | Kanal D | 363.000 | 2.1 | 7.6 |
6 | Digi 24 | 188.000 | 1.1 | 3.9 |
7 | TVR 1 | 167.000 | 1 | 3.5 |
8 | Realitatea Plus | 122.000 | 0.7 | 2.6 |
9 | DigiSport 1 | 113.000 | 0.6 | 2.4 |
10 | Antena Stars | 97.000 | 0.6 | 2 |
11 | Prima TV | 93.000 | 0.5 | 1.9 |
12 | TVR 2 | 83.000 | 0.5 | 1.7 |
13 | National TV | 80.000 | 0.5 | 1.7 |
14 | B1TV | 68.000 | 0.4 | 1.4 |
15 | Pro Cinema | 62.000 | 0.4 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 27 septembrie - Ziua alegerilor locale, pe intervalul 06:00-24:00, la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 292.000 | 3.1 | 11.6 |
2 | Antena 3 | 246.000 | 2.6 | 9.8 |
3 | Romania TV | 244.000 | 2.6 | 9.7 |
4 | Antena 1 | 239.000 | 2.5 | 9.5 |
5 | Kanal D | 157.000 | 1.7 | 6.3 |
6 | Digi 24 | 133.000 | 1.4 | 5.3 |
7 | DigiSport 1 | 73.000 | 0.8 | 2.9 |
8 | TVR 1 | 70.000 | 0.7 | 2.8 |
9 | Realitatea Plus | 70.000 | 0.7 | 2.8 |
10 | Antena Stars | 46.000 | 0.5 | 1.8 |
11 | B1TV | 46.000 | 0.5 | 1.8 |
12 | TVR 2 | 41.000 | 0.4 | 1.6 |
13 | Prima TV | 41.000 | 0.4 | 1.6 |
14 | National TV | 37.000 | 0.4 | 1.5 |
15 | Diva | 37.000 | 0.4 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 27 septembrie - Ziua alegerilor locale, pe intervalul 06:00-24:00, la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 144.000 | 3.4 | 17.6 |
2 | Antena 1 | 99.000 | 2.4 | 12.1 |
3 | Digi 24 | 54.000 | 1.3 | 6.7 |
4 | Kanal D | 54.000 | 1.3 | 6.6 |
5 | Antena 3 | 39.000 | 0.9 | 4.8 |
6 | Romania TV | 30.000 | 0.7 | 3.6 |
7 | DigiSport 1 | 25.000 | 0.6 | 3.1 |
8 | TVR 1 | 15.000 | 0.4 | 1.9 |
9 | Diva | 15.000 | 0.4 | 1.9 |
10 | Realitatea Plus | 15.000 | 0.3 | 1.8 |
11 | Pro Cinema | 13.000 | 0.3 | 1.6 |
12 | Prima TV | 12.000 | 0.3 | 1.5 |
13 | Eurosport 1 | 12.000 | 0.3 | 1.5 |
14 | Boomerang | 12.000 | 0.3 | 1.4 |
15 | AXN | 9.000 | 0.2 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Umilinta maxima ieri pe toata ziua!