Skip to main content

CAMPANIE. Stimați clienți, plătiți la timp! - „Orice întârziere a plăților poate avea un impact puternic”

 
CAMPANIE. Stimați clienți, plătiți la timp! - „Orice întârziere a plăților poate avea un impact puternic”
Foto | Pexels

CAMPANIE. Stimați clienți, plătiți la timp! Ogilvy România vine cu o campanie care are ca obiectiv susținerea oamenilor de creație, care stau în spatele unor campanii mari, dar care, adeseori, nu sunt plătiți la timp, după cum spun reprezentanții agenției.

Ilustratori, freelanceri, fotografi, regizori, copywriteri, producători, adică oameni care stau în spatele unei campanii care vinde și care ajută un brand să fie mai iubit, adeseori, nu sunt plătiți la timp.

Publicitate

Aceasta este situația de la care s-a plecat în construirea campaniei și una dintre problemele cu care se confruntă creativii: neplata facturilor la timp. 

Campania „Dincolo de cifre sunt oameni” se desfășoară în online, pe o platformă unde oamenii își pot spune poveștile pe acestă temă:

Ce înseamnă să fii plătit la timp, ce impact are întârzierea plăților, la nivel personal și profesional, gânduri despre o realitate care trebuie discutată, spun cei de la Ogilvy.

„Plata la timp validează respectul față de efortul depus”

S-au adunat, deja, câteva povești pe site-ul celor de la UAPR, de la ilustratori, fotografi sau regizori.

„Desigur, plata la timp/în mai puțin de 30 de zile calendaristice este esențială. Acest lucru validează respectul față de efortul și muncă depuse, pentru că știm cu toții că termenele de execuție sunt deseori foarte scurte și că se muncește pe rupte renunțăndu-se la timp liber, somn și așa mai departe”, spune Alex Nimurad - ilustrator. 

Gabriel Juduc, regizor:

„Un furnizor de servicii funcționează fix ca orice angajat al unei firme care e plătit lunar. Orice întârziere a plăților poate ave aun impact puternic asupra furnizorului și implicit întârzieri de: plăți de taxe către stat, cheltuieli lunare, achiziții sau plăți ale furnizorilor acestuia”, spune acesta.

Mai multe opinii pe subiect, AICI

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu