Skip to main content

AUDIENŢE. Anna are cifre. Emisiunea iUmor, învinsă pe toate segmentele de filmul Pro TV

 
Foto: Antena 1
Foto: Antena 1

Audienţe. Filmul Pro TV a învins iUmorul de la Antena 1, în seara de duminică. Postul din Pache Protopopescu a câştigat bătălia audienţelor cu un film care a avut premiera în România anul trecut - „Anna”.

Publicitate

Detalii, în continuare:

După ce sâmbătă a câştigat lupta audienţelor cu emisiunea Te cunosc de Undeva, Antena 1 a pierdut pe toate segmentele cu producţia iUmor, care este prezentată de Şerban Copoţ şi Dan Badea.

Pe intervalul emisiunii de pe Antena 1 (20:00-22:40), postul Intact s-a regăsit pe locul secund. Puţin peste 1,2 milioane de oameni se uitau la show-ul de umor, în timp ce filmul Pro era urmărit de peste 1,4 milioane de oameni.

În aceeaşi seară Kanal D a mizat pe show-ul Roata Norocului (20:00-22:00), dar şi o reluare din „Asta-i România” (de la 22:00).

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-22:40):

Naţional. Pro TV a câştigat duelul audienţelor la nivelul întregii ţări. Filmul cu Sasha Luss în rol principal a fost privit de 1.475.000 de telespectatori, în medie. Pe Antena 1 la iUmor se uitau în acelaşi timp 1.229.000 de privitori.

Podiumul îl completează Kanal D, cu 1.162.000 de urmăritori. Urmează România TV şi TVR 1. Postul public a avut aseară o nouă gală din „Vedeta Populară”.

Urban. Aceeaşi poveste şi la oraşe. Pro TV a rămas lider şi chiar cu o diferenţă confortabilă. La filmul „Anna” se uitau 764.000 de telespectatori, iar la iUmor 686.000 de urmăritori.

Kanal D este şi aici pe locul trei, cu 450.000 de privitori. România TV este pe locul al patrulea, iar topul cinci este completat de TVR 1.

Comercial. Tinerii au ales şi ei filmul Pro. Diferenţa, însă, s-a micşorat vizibil între Pro TV şi Antena 1. Pe postul din Pache se uitau 351.000 de privitori tineri, iar pe iUmor 345.000 de urmăritori tineri.

Kanal D vine şi de această dată pe podium - 145.000 de urmăritori tineri. Prima TV a urcat pe poziţia a patra. Difuza aseară un episod din „Schimb de mame”. Pe locul al cincilea se află Digi Sport 1, care transmitea partida de fotbal FC Voluntari-CFR Cluj (de la 21:30).


Audienta posturilor TV duminică, 25 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:40), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.475.000 8.4 18.2
2 Antena 1 1.229.000 7 15.2
3 Kanal D 1.162.000 6.6 14.3
4 Romania TV 474.000 2.7 5.9
5 TVR 1 456.000 2.6 5.6
6 Prima TV 330.000 1.9 4.1
7 Antena 3 275.000 1.6 3.4
8 DigiSport 1 269.000 1.5 3.3
9 TVR 2 191.000 1.1 2.4
10 Paramount 110.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 25 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:40), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 764.000 8 18
2 Antena 1 686.000 7.2 16.2
3 Kanal D 450.000 4.7 10.6
4 Romania TV 280.000 2.9 6.6
5 TVR 1 214.000 2.2 5
6 Antena 3 194.000 2 4.6
7 DigiSport 1 153.000 1.6 3.6
8 Prima TV 145.000 1.5 3.4
9 Paramount 81.000 0.9 1.9
10 Diva 67.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 25 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:40), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 351.000 8.4 22.6
2 Antena 1 345.000 8.2 22.3
3 Kanal D 145.000 3.5 9.4
4 Prima TV 55.000 1.3 3.6
5 DigiSport 1 53.000 1.3 3.4
6 Paramount 48.000 1.1 3.1
7 Romania TV 36.000 0.9 2.3
8 Diva 29.000 0.7 1.9
9 TVR 1 26.000 0.6 1.7
10 Digi 24 24.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pro cu un film ieftin a sters pe jos cu Antenuta cu Umorul de 2 bani scump , plange Mile!
  • Creștere la antena , iumor peste mascati

    Iar iumor sub Fierbinteni , sub Vlad , sub Visuri , sub fotbal , plange postacul!
  • Tinerii la iumor iar seniorii la Pro tv :):)

    Si de sambata seara nu zici nimic cap de guma? Cand tinerii au fost la Pro iar seniorii la Antenuta ta postacule?
  • Diferenta mica pe comercial. IUMOR si Chefi la Cutite stau foarte bine pe comercial

    Dar tot sub Fierbinteni si meciuri de fotbal , vai vai vai plange Marin (vechiu Razan Putina)
  • Plang postacii antenisti , Pro a sters pe jos cu Antenuta lor , plang postaci!
  • Diferenta mica pe comercial. IUMOR si Chefi la Cutite stau foarte bine pe comercial
  • "Dupa ce sâmbata a castigat pe national si urban cu emisiunea Te cunosc de undeva" corectati ,a câştigat pe toate targeturile

Trimite un comentariu

sus