Skip to main content

TOP. Inna, Smiley, Adelina Pestrițu sau Dorian Popa, cele mai populare vedete la început de toamnă. Selly, mai jos față de alte luni

 
TOP. Inna, Smiley, Adelina Pestrițu sau Dorian Popa, cele mai populare vedete la început de toamnă. Selly, mai jos față de alte luni
Foto | Pexels

TOP. Care sunt influencerii preferați ai românilor în social media, la început de toamnă? Inna, Smiley, Adelina Pestrițu sau Dorian Popa ocupă poziții fruntașe și sunt cele mai populare personaje de pe internet, arată un top al agenției Starcom Media.

Publicitate

Liderii categoriilor, fiecare pe zona sa, sunt:

- Cântăreața Inna ocupă primul loc în clasamentul general, dar și la secțiunea muzică. Următoarea poziție în clasamentul general a fost ocupat de Smiley (care e locul doi și în categoria muzică). 

- Smiley și-a îmbunătățit semnificativ performanțele în YouTube cu clipuri în care își prezintă activitățile de zi cu zi, iar cel mai vizionat este cel în care vorbește împreună cu Gina Pistol despre viitorul lor copil: peste 2 milioane de vizualizări și 75 de mii de aprecieri, explică Starcom. 

- Adelina Pestrițu este cel mai popular nume în zona de Fashion and Beauty, urmată de Alina Ceușan

- Dorian Popa are primul loc în categoria vedetele de televiziune, iar Mircea Bravo este lider la divertisment. Față alte luni, Selly nu mai este primul loc în categoria entertainment. 

- Nu în ultimul rând, Maxinfinite și iRaphahell sunt cele mai populare nume din industria de gaming.

Andrei Deiu, antrenor de fitness, a ocupat primul loc pe Instagram. Are o comunitate puternică pe Instagram, dar și un engagement foarte pronunțat al fanilor. Față de luna iunie, contul lui Andrei a crescut cu aproape 19 mii de urmăritori. 

Reamintim că Starcom analizează prezența celor mai urmărite conturi pe cele trei mari platforme din online - Facebook, Instagram și Youtube – dar și anvergura canalului și engagement-ul comunităților fiecărui cont.

George Mușat, Starcom Data Strategy & Analytics Manager, a spus:

„Odată cu începerea noului an școlar, topul celebrităților din social media arată schimbări interesante în ceea ce privește preferințele consumatorilor acestui gen de conținut. Facebook, platforma preferată de grupele superioare de vârstă, are o creștere a engagement-ului de peste 11%.

Pe de altă parte, Instagram și YouTube, platforme preferate mai mult de tineri, înregistrează o scădere semnificativă, de peste 10% a engagement-ului: -12% pe Instagram, peste 17% (7,5 milioane) în cazul numărului de clipuri vizionate pe Youtube.”

Clasamentul general

Muzică

Fashion & Beauty

Vedete TV

Entertainment

Gaming

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu