Skip to main content

COMUNICAT. POS Media devine partener - pentru comunicarea campaniilor media din magazinele Carrefour România

 
COMUNICAT. POS Media devine partener - pentru comunicarea campaniilor media din magazinele Carrefour România

COMUNICAT. POS Media România, parte din POS Media Europe, lider în Shopper Marketing ce operează, în prezent, în 7 ţări europene, anunţă parteneriatul cu Carrefour România. Astfel, cumpărăturile devin o experienţă vizuală inedită în magazinele Carrefour din toată ţara.

Publicitate

Ȋn ultimii 22 de ani, Pos Media Europe a dezvoltat un vast portofoliu de servicii şi produse care ajută retailerii şi advertiserii să ȋşi comunice şi evidenţieze brandurile ȋn mod creativ ȋn interiorul magazinelor, transformând shoppingul ȋntr-o experienţă inedită.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Concepte unice de design, ȋnalte standarde ȋn execuţia şi implementarea campaniilor, soluţii inovatoare pentru campaniile de comunicare, know how şi trenduri de bune practici din alte ţări pentru zona de retail media – toate acestea sunt doar câteva din noutăţile pe care POS Media le aduce pe piaţa din România.

GALERIE FOTO.

"Obiectivul nostru este de a deveni partenerul de ȋncredere al marilor retaileri europeni, iar Carrefour se înscrie ȋn acest demers. Lucrăm deja ȋmpreună ȋn Taiwan şi în alte ţări europene şi sunt bucuros că am reuşit să extindem acest parteneriat şi ȋn România”, spune Richard van het Bolscher, Founder & CEO POS Media Europe.

„Carrefour este o companie care îmbrăţişează digitalizarea şi investeşte în tehnologie, scopul fiind acela de a oferi valoare adăugată clienţilor noştri şi de a le îmbunătăţi experienţa de shopping. Salutăm parteneriatul cu POS Media România şi soluţiile oferite de aceasta, care vin să completeze inovaţiile din magazinele noastre, precum şi din mediul online”, a declarat Alexandra Pescaru, Manager Client Services/Ad Network/Data Valorization Carrefour România.

Carrefour face parte din TOP 10 retaileri la nivel global şi a ales POS Media România ca partener exclusiv pentru coordonarea şi dezvoltarea comunicării in-store, pentru spaţiile media din cele peste 360 de magazine din România. POS Media România ȋşi va folosi experienţa pentru a dezvolta zona de campanii publicitare in-store la cele mai ȋnalte standarde.

POS Media România are implementate deja mai multe campanii media in-store în cadrul magazinelor Carrefour, iar feedback-ul din partea cumpărătorilor şi al advertiserilor este unul pozitiv.

Despre POS Media Group

POS Media Europe este lider european ȋn Shopper Marketing. Incepând cu anul 2018 este parte din OMG (Omni Marketing Global), la rândul său, lider global ȋn Shopper Marketing. Ȋmpreună operează ȋn 24 de ţări.

Misiunea grupului este de a ajuta clienţii, atât retailerii cât şi advertiserii, ȋn a creşte vânzările prin ceea ce ei numesc "shopping behaviuour influencing”. Oferă servicii şi produse variate precum: soluţii media, merchandising şi event promotions, solutii digitale, concepte creative, data analytcs, cercetări de piaţă şi consultanţă customizată.

Compania are parteneriate de lungă durată ȋn peste 250 de lanţuri de retail la nivel global incluzand Tesco, Kaufland, Lenta, Carrefour, SPAR, Magnit, Metro şi mulţi alţii. Advertiserii din portofoliu sunt branduri şi companii de notorietate globală precum Unilever, Coca Cola, Nestle, Mondelez, Heineken şi mulţi alţii.

Despre Carrefour:

Carrefour România oferă clienţilor săi un univers de posibilităţi de a face cumpărături în siguranţă: direct în cele peste 360 de magazine din ţară, unde, cu aplicaţia Carrefour şi casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă şi uşoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro şi platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store şi cu o reţea prezentă în 36 de oraşe.

Carrefour susţine comunităţile în care activează prin programe şi iniţiative naţionale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăşti, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc şi Creştem România BIO, în cadrul căreia a introdus, în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”.

În plus, Carrefour a susţinut atât financiar cât şi prin transfer de expertiză, înfiinţarea Fundaţiei pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care îşi propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România.

Ducând mai departe grija pentru comunitate şi mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preţ pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantităţii de ambalaje din plastic şi introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire şi reciclare.

De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile şi compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă şi derulează iniţiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor iniţiative li se adaugă contribuţia de peste un deceniu la Banca de Alimente - Crucea Roşie si suportul pentru multe alte programe prin care susţine comunităţile vulnerabile şi reduce risipa alimentară.

Contact POS Media România:

www.pos-media.eu
[email protected]

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus