Skip to main content

COMUNICAT. Importanţa SEO în marketing-ul digital

 
COMUNICAT. Importanţa SEO în marketing-ul digital

COMUNICAT. SEO este o componentă necesară a unei bune strategii de marketing digital, dar multe companii nu reuşesc să înţeleagă şi să implementeze SEO.

Publicitate

Un studiu din iulie 2019 a arătat că doar 44% dintre companii investesc în SEO, probabil pentru că multe companii se uită mai degrabă la publicitatea pe reţelele sociale decât la Google. Deşi marketingul pe reţelele de socializare este important, SEO nu ar trebui să fie pus pe plan secundar

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Ce este SEO?

SEO este optimizarea unui site pentru motoarele de căutare. Acest lucru înseamnă că SEO pregăteşte site-ul pentru ca business-ul tău să apară pe primul loc în clasamentul motorului de căutare pentru cuvintele cheie dorite.

Dacă vrei să promovezi un magazin online de pantofi, ai dori ca magazinul tău să apară pe primul loc atunci când cineva caută pe google “pantofi’’. SEO te ajută să realizezi acest lucru.

Concepţii greşite despre SEO

Unele companii evită SEO, mai ales dacă au încercat înainte şi nu au văzut rezultate. Există multe concepţii greşite despre SEO printre cei care nu înţeleg conceptul pe deplin.

Ceea ce vrem să subliniem aici este faptul că SEO trebuie făcut ca la carte, de către specialişti şi că rezultatele apar pe termen lung, e nevoie de răbdare.

Multe dintre motivele acestor concepţii greşite au legătură cu istoria SEO. Când SEO s-a dezvoltat pentru prima dată, mulţi oameni au folosit tacticile shady SEO, cunoscute acum sub numele de black hat SEO.

Înainte ca SEO să fie controlat de Google, cum ar fi să primească penalizări la site-uri, companiile erau libere să folosească orice truc la care se puteau gândi pentru a-şi urca site-ul web pe prima poziţie în motoarele de căutare.

Cuvintele cheie au fost introduse în pagini, conţinutul a fost fie rău, fie inexistent sau copiat, iar multe dintre primele rezultate din motorul de căutare au fost irelevante, spam sau ambele.

SEO s-a îmbunătăţit de atunci şi, deşi, SEO cu pălărie albă nu mai urcă site-urile web pe primele locuri orişicum, trucurile murdare nu mai sunt eficiente.

Acum, motoarele de căutare precum Google arată mai întâi cel mai relevant şi calitativ conţinut. Pentru a realiza cu succes SEO, ai nevoie de o companie cu experienţă vastă, care să îţi transforme site-ul web excelent pentru SEO.

SEO aduce trafic, lead-uri relevante şi rate mari de conversie

SEO direcţionează trafic organic spre site-ul tău web. Un SEO bun va clasa site-ul tău pe prima pagină din rezultatele căutărilor de pe Google.

Asta înseamnă că, dacă business-ul tău este o companie de construcţii din Cluj, SEO te poate pune în primele câteva rezultate de căutare pentru „companie de construcţii din Cluj”, aducând audienţe interesate de afacerea ta.

Aducerea traficului relevant pe site-ul tău web poate îmbunătăţi recunoaşterea brand-ului, poate atrage potenţiali clienţi şi poate transforma vizitatorii site-ului în clienţi plătitori.

SEO te ajută să obţii trafic orientat pe baza cuvintelor cheie legate de produsele sau serviciile tale.

SEO creşte vânzările

Google a raportat că 50% dintre consumatorii care au efectuat o căutare locală, au vizitat magazinul în aceeaşi zi.

Dacă afacerea ta are o locaţie de cărămidă, SEO poate duce clienţii fizic la uşa acesteia. SEO de astăzi e mult mai mult decât cuvinte cheie în titlul paginii, e conectat cu Google My Business, ia în considerare nota obţinută de review-uri sau chiar descărcările aplicaţiei în Google Play.

Optimizarea prezenţei tale pe web înseamnă, de asemenea, că va fi mai uşor pentru potenţialii clienţi să îţi găsească adresa, numărul de telefon, programul de lucru şi alte informaţii care îi pot conduce la site-ul sau magazinul tău.

Un SEO bun poate îmbunătăţi PPC-ul

Dacă ai folosit vreodată marketing pay per click, ştii deja că scorul de calitate îţi vă afecta campania.

Un scor de calitate PPC mai ridicat poate reduce costul de click şi poate ajuta anunţurile să funcţioneze mai bine, făcând publicitatea mai rentabilă.

Optimizarea site-ului web cu SEO poate îmbunătăţi scorul de calitate al campaniei PPC, ajutând aceste două strategii de marketing digital să funcţioneze mână în mână, în mod ideal într-o campanie Dynamic Search Ads.

SEO funcţionează mână în mână şi cu alte strategii de marketing.

Asocierea SEO şi a publicităţii în motoarele de căutare îmbunătăţeşte eficienţa anunţurilor tale şi poate îmbunătăţi traficul cu 50%, potrivit unui studiu realizat de Google. SEO poate îmbunătăţi, de asemenea, eforturile de Remarketing şi creşte gradul de conştientizare a brand-ului.

Majoritatea consumatorilor efectuează cercetări online înainte de a cumpăra

Multe studii au arătat că oamenii tind să cerceteze produse şi servicii online înainte de a face o achiziţie, pentru că peste 90% din căutări încep în Google.

Un studiu realizat de BazaarVoice a arătat că aproximativ 82% dintre consumatori cercetează produse online înainte de a le cumpăra personal.

De asemenea, a dezvăluit că 45% citesc recenziile online înainte de a se decide asupra unei achiziţii în magazine fizice şi 56% citesc recenzii online înainte de a cumpăra de pe un magazin online.

SEO facilitează găsirea afacerii tale de către clienţi online în etapa de cercetare a procesului de cumpărare (Buying Cycle). Afacerea ta trebuie să fie uşor de descoperit pe motoarele de căutare pentru a câştiga aceşti clienţi.

Un SEO bun va aduce potenţiali clienţi relevanţi şi interesaţi pe site-ul tău şi va face mai probabil ca aceştia să se convertească în clienţi.

SEO creează încredere şi credibilitate

Cât de des te uiţi la pagina doi sau trei din rezultatele Google? Probabil nu foarte des. Dacă un client caută ceva şi nu apare în primele rezultate pentru cuvintele cheie aferente, înseamnă că ceva nu funcţionează bine în site-ul tău.

Ei ar putea crede că afacerea ta nu este cea mai bună din domeniul sau că sunteţi fără experienţă sau… un business irelevant.

Dacă planul de marketing digital al companiei tale nu include SEO, ar trebui să te gândeşti să schimbi strategia astăzi!

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus