Skip to main content

COMUNICAT. United Media Services România, inclusă în Top 100 Global: Fastest Growing Companies al Adweek

 
COMUNICAT. United Media Services România, inclusă în Top 100 Global: Fastest Growing Companies al Adweek

COMUNICAT. Agenţia romaneasca de media full-service United Media Services a fost aleasă în topul 100 global al agenţiilor cu cea mai mare creştere (Adweek Global Top 100: Fastest Growing Agencies).

Publicitate

Acesta onorează 100 de agenţii de top din lume şi 10 provideri de soluţii de top care au dovedit o creştere solidă a business-ului lor în ultimii 3 ani la rând, în perioada 2017-2019: companii holding sau independente, cu focus global sau regional, precum şi organizaţii care oferă servicii ce pornesc de la generare de lead-uri şi ajung până la campanii digitale şi campanii dezvoltate pe mobil.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Distincţia premiază doar companiile care au obţinut rezultate excepţionale în aceşti trei ani de zile.

“Sunt foarte fericită că United Media Services a fost inclusă în Global Top100 Fastest Growing Agencies, top publicat anual de Adweek, una dintre cele mai apreciate publicaţii dedicate industriei din care facem parte. Un rezultat şi o recunoaştere internaţională cu care o agenţie locală nu se întâlneşte foarte des.

Dedicarea noastră totală către creşterea business-urilor clienţilor noştri, focusul constant către dezvoltarea celor mai bune capabilităţi digitale şi determinarea noastră permanentă de a ne autodepăşi, ne-au ajutat să devenim echipa de astăzi.

Îmi felicit toţi colegii, pentru că merită pe deplin!,” a spus Dana Bulat, General Manager United Media Services.

Rezultatul este cu atât mai important cu cât vorbeşte despre o perioadă bună a publicităţii din România, cu o concurenţă puternică, care a precedat 2020, un an plin de provocări la nivel mondial şi în special pentru industria de marcomm locală.

Agenţia românească de media full-service a reuşit să îşi atingă obiectivele strategice şi de business şi priveşte cu încredere spre finalul acestui an şi spre un 2021 la fel de plin de provocări. Doi ani care vor vorbi despre puterea de adaptabilitate, despre flexibilitate şi despre demonstrarea capacităţilor interne, prin oferirea de servicii de calitate.

Rezultatele complete ale Adweek 100: Fastest Growing, inclusiv profile de companii, pot fi accesate aici şi în cel mai nou numar din print al Adweek, lansat pe 5 octombrie la New York.

United Media Services este o agenţie full-service, cu focus digital, cu biroul în Bucureşti şi cu capacităţi de coordonare regională. Agenţia lucrează în prezent pentru mai mult de 60 de clienţi şi 100 de branduri din categorii dinamice şi pline de provocări, precum: retail, pharma, telecom, e-comm, FMCGs, financiar, etc.

United Media Services conectează detaliile legate de comportamentul consumatorului cu strategia de comunicare şi datele de consumator cu strategia de business pentru a genera rezultate tangibile, măsurabile şi de asemenea, pentru a dezvolta campanii integrate de comunicare, cu focus în digital, care îşi ajută clienţii să atingă cât mai multe persoane, în cele mai relevante modalităţi.

În plus, agenţia s-a impus la numeroase festivaluri locale şi regionale şi este focalizată în principal pe creşterea business-ului clienţilor săi.

“2020 a fost un an plin de provocări, dar aceste agenţii şi aceste companii ce furnizează soluţii tehnologice au demonstrat că inovaţia contribuie la succes. Toată lumea din comunitatea de publicitate are ce să înveţe din exemplul lor,” a spus Jeffrey Litvack, Chief Executive Officer Adweek.

“Singura constantă din publcitate este schimbarea. Cea mai bună modalitate de a vedea unde se îndreaptă industria este să vedem cine sunt leaderii, iar Adweek 100: Fastest Growing a oferit mereu o serie de surprize” a declarat la rândul ei Lisa Granatstein, editor, SVP,Programming al Adweek.

Adweek este una dintre sursele principale de informaţie şi insight-uri din ecosistemul de brand marketing. Prima dată publicată în 1979, revista multi-premiată Adweek atinge o audienţă de mai bine de 6 milioane de profesionişti, prin platforme multimedia ce includ: print, digital, evenimente, podcast-uri, newslettere, social media şi aplicaţii mobile.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus