Skip to main content

Calificare cu audienţe. Câţi români s-au uitat la meciul naţionalei de tineret şi câţi la Chefi la Cuţite?

 
Foto: ProSport
Foto: ProSport

Audienţe. Bătălia de marţi seara a fost fără un episod din Las Fierbinţi, dar cu un meci de fotbal. A jucat naţionala României U-21, antrenată de Adrian Mutu, care s-a calificat la Euro pentru a doua oară la rând după un egal cu Danemarca, scor 1-1.

Publicitate

Pro TV a condus două segmente. Meciul a fost cel mai urmărit program în toată ţara şi la oraşe, dar a pierdut tinerii în faţa Chefilor de pe Antenă.

Detalii, în continuare:

Meciul naţionalei pregătite de Adrian Mutu a adus cifre bune pentru Pro TV. Aproximativ 1,8 milioane de români se uitau la egalul micilor tricolori. A fost o luptă strânsă cu un nou episod din Chefi la Cuţite.

Cooking Show-ul Antenei 1 a stat aproape de rivalul Pro TV pe naţional şi urban, iar pe comercial a câştgat duelul. În ţară se uitau 1.766.000 de telespectatori la bucătarii Dumitrescu, Bontea şi Scărlătescu.

Kanal D a propus, ca de obicei, un nou episod din serialul „Nemilosul Istanbul”.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului România U-21-Danemarca U-21 (20:20-22:22):

Naţional. Calificare în teren, victorie în audienţe pentru Pro TV. Meciul puştilor naţionalei a pus postul din Pache pe primul loc, cu 1.794.000 de telespectatori.

Antena 1 a ţinut aproape cu Chefi la Cuţite. La bucătarii Bontea, Dumitrescu şi Scărlătescu se uitau, în medie, 1.768.000 de privitori. Podiumul îl completează Kanal D, cu 1.589.000 de urmăritori.

Urban. Aceeaşi luptă strânsă la vârf a fost şi la oraşe. Pro TV a câştigat duelul audienţelor, cu 949.000 de români uitându-se la egalul cu calificare al naţionalei.

Chefii au ţinut aproape şi au avut o audienţă de 913.000 de privitori, în timp ce Kanal D şi-a păstrat ultima treaptă de pe podium, cu 762.000 de privitori.

Comercial. Tinerii au răsturnat clasamentul. Chefii au fost mai urmăriţi pe acest segment şi au pus Antena 1 pe prima poziţie, cu 439.000 de privitori.

Pro TV, cu meciul naţional de tineret, a coborât pe poziţia secundă, cu 348.000 de urmăritori tineri. Pe trei termină Kanal D - 227.000 de telespectatori tineri.

Audienţa posturilor TV marţi, 17 noiembrie, pe intervalul meciului România U21 - Danemarca U21 (20:20-22:22), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.794.000 10.2 20.4
2 Antena 1 1.768.000 10.1 20.1
3 Kanal D 1.589.000 9.0 18
4 Romania TV 411.000 2.3 4.7
5 Antena 3 362.000 2.1 4.1
6 Prima TV 209.000 1.2 2.4
7 National TV 187.000 1.1 2.1
8 Happy Channel 171.000 1.0 1.9
9 Pro Cinema 157.000 0.9 1.8
10 TVR 2 105.000 0.6 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 17 noiembrie, pe intervalul meciului România U21 - Danemarca U21 (20:20-22:22), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 949.000 10.0 20.7
2 Antena 1 913.000 9.6 19.9
3 Kanal D 762.000 8.0 16.6
4 Romania TV 220.000 2.3 4.8
5 Antena 3 212.000 2.2 4.6
6 Happy Channel 118.000 1.2 2.6
7 Prima TV 104.000 1.1 2.3
8 National TV 90.000 0.9 2
9 Diva 77.000 0.8 1.7
10 Digi 24 68.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 17 noiembrie, pe intervalul meciului România U21 - Danemarca U21 (20:20-22:22), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 439.000 10.6 27.3
2 Pro TV 348.000 8.4 21.6
3 Kanal D 227.000 5.5 14.1
4 Romania TV 58.000 1.4 3.6
5 Diva 39.000 0.9 2.4
6 National TV 35.000 0.8 2.2
7 Antena 3 31.000 0.7 1.9
8 Digi 24 24.000 0.6 1.5
9 Prima TV 23.000 0.6 1.4
10 Pro Cinema 21.000 0.5 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Doru unde esti , ca e groasă

    Dar tu unde esti pe stirile de joi, vineri, sambata ? Ca e groasa. Pro TV a spulberat Antenuta ta. Chiar si dublu. Iar joi Antenuta locul 3 comercial. Lider doar la pensionari joi, vineri si sambata. Hai, curaj ! Sau esti ofticat si nu comentezi ?
    La fel si saptamana asta ? Pe stirile de joi, vineri, sambata si duminica esti ascuns ?
  • Știe cineva dacă TVR este în revizie, grvă sau altceva? Mai este măsurat? Ceva se întâmplă ca nu sa cred că având cel mai mare buget dintre toate televiziunile, nu apare totuși în audiente.
  • Ce chestie! Emisiunea de prime time de la Tvr, Romania 9, nu prinde top 10 si isi ia bataie de la Diva, Happy Ch si alte d-astea. Ba chiar si de la Tvr2.
  • Chefii prind la tineri, 10.7 rating, 29.8 share pe comercial, Pro din nou cu pensionarii, Mariane nu mai debita pe aici, dati si intervalul Chefilor, acolo il apuca palpitatiile pe Marian ha ha ha
  • Mai Lolek si specialistul lui peste . mai mergeti pe la doctor chiar nu vedeti ca va faceti de ras pacat ca paginademedia va mai permite sa comentati pe aici
  • Audiente destul de bune cu echipa de tineret , pacat indiferent unde se transmitea meciul trebuie sa prinda mai mult la tineri dar romanul prefera accesati cu vulpita si o emisiune de care se vrea de cooking dar este o emisiune pentru,,,,,,,,,,,,,,,,, ,sa vedem deseara cum va fi nu stiu cine este cel care fac programul la pro , este fara o viziune clara in loc sa pui Las Fierbinti inaintea meciului tu pui Ferma , cred ca trebuie dat afara
  • Dati si pe intervalul Chefi la cutite unde Antena 1 a tocat Pro tv-ul , 29,8 share fata de 18,7 ,Antena 1 lider absolut de audienta în prime time dar si la nivelul întregii zile pe toate targeturile.

Trimite un comentariu

sus