Skip to main content

COMUNICAT. Creștere de 40% în ecommerce în 2020. Cum să profiți și tu

 
COMUNICAT. Creștere de 40% în ecommerce în 2020. Cum să profiți și tu

COMUNICAT. Pandemia a crescut comerțul online cu 40% în 2020 față de aceeași perioadă a anului anterior. Tot mai multe afaceri au migrat în online sau și-au dezvoltat componenta online pentru a se adapta noilor vremuri. În plus, restricțiile și teama consumatorilor vor duce la menținerea tendințelor și crearea obiceiurilor de a-și face achizițiile online.

Prin urmare, dacă și tu ai un magazin online, condițiile actuale te pot ajuta să iți crești afacerea, pentru ca potențialii tai clienti nu își vor mai face cumparaturile în magazinele fizice, ci in online.

Nota Paginademedia.ro: În secțiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Publicitate

Ca să îți crești șansele de a vinde mai mult cu magazinul virtual ai nevoie doar de un site optimizat. De ce optimizat? Pentru că nu e de ajuns ca site-ul, magazinul online, să existe pe internet și atât. În condițiile în care afacerile online se dezvoltă și apar tot mai mulți competitori, va fi nevoie sa te preocupi mai mult de magazinul tău online.

Dacă vrei să afli mai multe despre cum poți optimiza o pagină de site, citește ghidul pe care ti-l punem la dispoziție gratuit: Ghid Optimizare Magazin online

Dar ce înseamnă optimizarea SEO a unui magazin online?

Înseamnă să iți optimizezi site-ul pentru motoarele de căutare, mai exact pentru Google, și sa ajungi cat mai sus în prima pagină a rezultatelor pe care Google le returnează atunci cand un utilizator caută ceea ce tu vinzi.

Optimizarea SEO implică atât optimizarea categoriilor sau a paginilor magazinul tău online și a site-ului în sine, cât și optimizarea externă.

Mai exact, cum te ajută SEO?

Luând în calcul o căutare care e relevantă pentru ceea ce vinzi în magazinul tău online, de exemplu “haine pentru copii”, cel mai probabil vei dori ca site-ul tău să fie cât mai sus in Google pe aceasta căutare.

Deoarece reprezintă foarte bine afacerea ta și produsele pe care le ai în magazinul tău online, o poziție fruntașă pe această expresie îți poate aduce un număr mare de persoane pe site și potentiali clienti.

Un utilizator care caută expresia respectivă este cel mai probabil interesat să găsească haine pentru copii chiar în acel moment. De altfel, chiar acesta e motivul pentru care a făcut căutarea respectivă.

Dacă un număr mare de persoane interesate de haine pentru copii intră în magazinul tau virtual, șansele de a vinde cresc foarte mult. Și cu cat te afli mai sus în căutări, cu atât mai multe persoane vor intra în magazinul tău.

Optimizarea SEO e un proces complex și costisitor mai ales dacă ai concurenți puternici sau dacă nișa ta e competitivă. Totuși, beneficiile pot fi extrem de mari. În general, cu cat mai mare e competiția pe o nișă, cu atat mai profitabilă este ea. Prin urmare, lupta pentru primele poziții în Google e pe deplin justificată. Și la fel și investiția.

Îți poți crește vanzările dacă ești pe primele poziții în căutările din nișa ta

Deci optimizarea SEO te va ajuta sa obții un loc fruntaș în căutările din Google, ceea ce va genera un trafic mai mare și un număr mai mare de potențiali clienți. Dar ce înseamnă optimizarea SEO ca proces?

Optimizarea unui magazin online se face pe 3 direcții:

-optimizari tehnice si generale (la nivelul intregului site)
-optimizări de conținut (pe anumite pagini, zone sau categorii)
-promovarea site-ului, adică optimizarea externă

O bună campanie de SEO te va ajuta să obții rezultate bune în cateva luni, însă efectul se va observa pe termen lung.

Vrei să afli mai multe despre cum poți optimiza o pagină de site? Citește ghidul pe care ti-l punem la dispoziție gratuit: Ghid Optimizare Magazin online 

 

Ce este secțiunea COMUNICATE:

În secțiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât și free-lancerilor care doresc să își promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro

Trimite un comentariu