Skip to main content

COMUNICAT. glo prezintă OFF COURSE: campania care demonstrează că 2020 e off & on în acelaşi timp

 
COMUNICAT. glo prezintă OFF COURSE: campania care demonstrează că 2020 e off & on în acelaşi timp

COMUNICAT. Într-un an complet diferit faţă de restul, glo ne invită să gândim OFF COURSE: dacă tot au fost anulate planurile pentru 2020, avem oportunitatea să creăm planuri noi. glo a ales un drum diferit în comunicarea tradiţională a acestui an: campania OFF COURSE, menită să demonstreze că întotdeauna putem avea perspective diferite şi că ne putem bucura de ele, oricât de contradictorii ar părea. 6 vedete şi 9 artişti ne arată că 2020 nu e doar off, cişi on.

Publicitate

Off cu tot ce am planificat şi nu ne-a ieşit &on cu tot ce inventăm în loc. În online, Bromania activează echipele contradicţiilor care reinventează pentru fanii glo dorinţe neîmplinite în 2020: Cătălin Bordea & Ana Morodan, George Piştereanu & Christina One, Cuza & Alexandra Gavrilă. Iar pe Calea Victoriei, One Night Gallery prezintă viziunea unor artişti români care reimaginează călătorii exotice, în anul fără călătorii.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Conceptul campaniei OFF COURSE reflectă noua filosofie glo&more: când ne dăm voie să nu mai vedem lumea în contradicţii, ne putem bucura de plăceri multiple. Gândind&more, ne eliberăm de nevoia de a alege între perspective, nu ne mai limităm opţiunileşi savurăm experienţe, oricât de contradictorii ar părea.Chiar şi în 2020.

„Toţi am cam gândit &more în 2020: am fost responsabili şi ne-am anulat planurile, dar am şi inventat tot felul de experienţe alternative. 2020 ne-a forţat să ne obişnuim cu contradicţiile, iar campania glo ne ajută să descoperim plăcerea acceptării lor. glo propune OFF COURSE, prima campanie care demonstrează noul spirit al brandului: cu o mentalitate &more, ne putem bucura oricând de plăceri contradictorii, chiar şi în 2020”,a declarat Alina Câmpanu, BAT glo Senior Manager, România şi Ucraina.

Miniseria OFF COURSE pe internet

Miniseria online reinventează pentru 3 fani glo dorinţe neîmplinite în 2020, transformându-le în experienţe neconvenţionale: festivaluri care nu s-au mai întâmplat, călătorii care nu au mai avut loc şi petreceri anulate.

Primul episod va fi lansat sâmbătă, 28 noiembrie, fiind urmat de celelalte 2 în săptămânile viitoare. Cele şase vedete au fost grupate în 3 echipe,cu obiectivul de a transforma o dorinţă neîndeplinită, OFF, într-una ON, sub forma unui duel simpatic despre ce se poate întâmpla când contradicţiile se întâlnesc.

Matei Dima (Bromania) a setat provocările şi ritmul alert al competiţiei, ca gazdă a show-ului, iar rezultatul poate fi urmărit pe canalele de social media glo: Instagram @glo_romania, glo.ro şi glocircle.ro.

Bulevardul OFF COURSE pe Calea Victoriei

Conceptul a plecat de lao întrebare &more: cum ar arăta lumea dacă nu ar mai trebui să alegem între diferite destinaţii de călătorie şi le-am avea pe toate? Aşa am gândit OFF COURSE: dacă tot ne-au fost anulate planurile fizice de călătorie, glo reimaginează cele mai exotice destinaţii şi le aduce la Bucureşti, în viziunea unor artişti români.

Expoziţia stradală este curatoriată de One Night Gallery, iar arta şi destinaţiile exotice la care nu am ajuns anul acesta se reunesc pe Calea Victoriei, în perioada 1-7 decembrie 2020, pe următorul intinerar: Alina Bohoru / RIO la Grand Hotel Boulevard, Ioana Truşcă şi Time Studio/Bali la Hotel Radisson , Stella Caraman / Madagascar la Zaganu Craft Beer Bar, Rizi Studio / Tokio si Aural Eye - Ibiza la Galeria 1001 Arte, Raluca Bararu la Hotel Novotel / Bali, Les Ateliers Nomad / A1, Noetic la Continental /InsuleleComore şi Ana Banica/ Chile la Hilton. #OFFCOURSE: the positive way forward.

În 2020, multe planuri s-au schimbat sau au picat complet. Dar cum rămâne cu noile planuri pe care le putem crea? Pentru toate concertele, călătoriile şi evenimentele la care n-am putut merge, am inventat propriile concerte acasă, călătorii virtuale şi evenimente neplanificate.

Până la urmă, 2020 nu a fost doar off, frustrant şi cu planuri anulate. 2020 a fost off & on, iar glo ne inspiră să trăim acest moment cu totul OFF COURSE şi invită la experienţe neconvenţionale,menite să transforme planurile eşuate sau călătoriile amânate în momente inedite, neplanificate.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus