Skip to main content

COMUNICAT. La Miele, clienţii votează produsele cu cele mai mari reduceri de Black Friday

 
COMUNICAT. La Miele, clienţii votează produsele cu cele mai mari reduceri de Black Friday

COMUNICAT. Pentru al treilea an consecutiv, clienţii Miele nu mai trebuie să aştepte ziua de Black Friday pentru a afla de ce reduceri pot profita. Cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium le oferă consumatorilor oportunitatea de a-şi vota singuri produsele pe care şi le doresc în cel mai important maraton de reduceri al anului. Cel mai votat produs va avea şi discountul cel mai mare - 36%.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Experienţe premium cu economii de timp şi bani

„Calificările” în campionatul reducerilor se încheie pe 6 noiembrie, iar până atunci clienţii pot accesa pagina dedicată Miele, pentru a bifa topul dorinţelor. Nu mai puţin de 35 de produse sunt incluse în lista de Black Friday, iar acestea vor beneficia de un preţ tot mai mic pe măsură ce vor primi votul clienţilor.


Printre acestea se regăsesc şi inovaţiile din ultimul an, precum primul aspirator vertical fără fir Miele – Triflex HX1.

Confortul propriei locuinţe, tot mai important în noua normalitate, devine şi mai ridicat cu espressoarele de sine stătătoare, ce pot fi controlate din orice cameră a casei, prin aplicaţia Miele@mobile, astfel că ceaşca de cafea perfectă este gata exact când îşi doresc utilizatorii. Şi, tot pentru o locuinţă smart, clienţii pot vota reduceri şi la aspiratorul-robot Scout RX2, care îi va face să uite de procesul de aspirare manuală.

Nevoia crescută de igienizare a casei poate fi susţinută şi de cele mai avansate maşini de spălat rufe şi uscătoare Miele, ce îşi reglează automat cantităţile necesare de detergent, balsam şi apă.

Două săptămâni de răsfăţ

Dacă cel mai important discount va fi de 36% şi va fi aplicat produsului cel mai dorit de către clienţi,următoarele echipamente electrocasnice din top vor beneficia, de asemenea, de reduceri, în funcţie de numărul de voturi.

Maratonul Miele Black Friday începe pe 13 noiembrie şi se încheie pe 30 noiembrie. În 2019, clienţii au profitat de reducerile unice şi au plasat peste 1.000 de comenzi doar în mediul online, în total fiind comandate peste 180 de tone de produse, în valoare totală de peste 13 milioane de lei.

Despre Miele

Miele este cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium, precum aparatură de gătit, de coacere şi de gătit cu aburi, produse de refrigerare, aparate de cafea, maşini de spălat vase şi produse de îngrijire pentru haine şi pardoseli. Acestei linii de produse i se adaugă maşinile de spălat vase, maşinile de spălat rufe şi uscătoarele pentru uz comercial, precum şi aparatura de spălare-dezinfectare şi sterilizare a instrumentelor destinate utilizării în activităţile medicale şi de laborator (Miele Professional).

Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producţie în Germania şi câte o filială în fiecare dintre ţările următoare: Austria, Cehia, China şi România. Cifra de afaceri a companiei în anul 2018/19 a crescut la aproximativ 4,16 miliarde de euro, cu 71% vânzări în afara Germaniei. Miele este reprezentată prin filiale proprii şi de importatori în aproape 100 de ţări. Compania Miele se află în proprietatea celei de-a patra generaţie a familiei fondatoare, are o forţă de muncă de aproximativ 20.200 de persoane, cu 11.050 de angajaţi în Germania. Sediul companiei se află în Gütersloh/Westphalia, Germania.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus