
S-a simțit în audiența Prima TV show-ul lui Selly? “Cum?” ar fi întrebarea mai potrivită pentru prima emisiune dată în același timp pe online și pe un post de televiziune.
Pentru că, mai mult decât numărul celor care s-a uitat, ceea ce este diferit față de o zi normală la Prima TV este structura publicului: mult mai tânăr decât într-o zi obișnuită.
Detalii, în continuare:
La nivelul întregii țări, emisiunea Selly Show a fost urmărită de aproape 160.000 de români în fiecare minut, cam cu 20.000 peste ziua precedentă, în același interval orar (20.00-21.00).
La orașe, au fost aproape 90.000 de telespectatori pe Prima TV, la Selly Show, un plus de 20.000 de persoane.
Variația a fost mult mai mică pe publicul comercial: au fost puțin peste 20.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, aproape la fel ca într-o îi obișnuită. Dar aceasta are o explicație: Showul lui Selly a adus pe Prima public până în 17 ani, care nu se înscrie în targetul comercial.
Creștere de câteva ori pe publicul foarte tânăr
Chiar dacă în cifre absolute diferențele nu sunt mari, structura publicului este mult diferită de o zi obișnuită. Astfel, pe intervalul Selly Show, Prima a atras, la prima difuzare, un public mai numeros decât într-o zi normală mai ales pe categoria 7 – 14 ani (publicul preponderant al lui Selly de pe online.)
Cu Selly Show, cam 15% din publicul Prima TV a venit din segmentul 4-17 ani (față de 2% într-o zi normală).
Tototdată, s-a înjumătățit ponderea publicului în vârstă, de peste 65 de ani: de la 28% într-o zi obișnuită pe același interval, la 14%.
Dorian Popa – pe online da, pe TV ba
Emisiunea a fost difuzată simultan pe Prima TV și e Youtube (pe canalul lui Selly), dar au fost o diferență între cele două.
Dorian Popa a fost primul invitat, în varianta dată pe online. Pe Prima TV, momentul nu a fost difuzat (din informațiile Paginademedia.ro, motivul ține de clauzele contractului lui Dorian Popa cu postul Antena 1).
Audienta posturilor TV marți, 1 decembrie, pe intervalul Selly Show (20:00-21:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.615.000 | 9.2 | 16.7 |
2 | Kanal D | 1.594.000 | 9.1 | 16.5 |
3 | Pro TV | 1.589.000 | 9 | 16.4 |
4 | Romania TV | 662.000 | 3.8 | 6.8 |
5 | National TV | 357.000 | 2 | 3.7 |
6 | Pro Cinema | 332.000 | 1.9 | 3.4 |
7 | Antena 3 | 264.000 | 1.5 | 2.7 |
8 | DigiSport 1 | 263.000 | 1.5 | 2.7 |
9 | TVR 1 | 198.000 | 1.1 | 2 |
10 | TVR 2 | 197.000 | 1.1 | 2 |
11 | Happy Channel | 188.000 | 1.1 | 1.9 |
12 | Prima TV | 158.000 | 0.9 | 1.6 |
13 | Digi 24 | 127.000 | 0.7 | 1.3 |
14 | Antena Stars | 117.000 | 0.7 | 1.2 |
15 | AXN | 101.000 | 0.6 | 1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 1 decembrie, pe intervalul Selly Show (20:00-21:00), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 862.000 | 9 | 17.2 |
2 | Pro TV | 843.000 | 8.8 | 16.8 |
3 | Kanal D | 730.000 | 7.7 | 14.6 |
4 | Romania TV | 325.000 | 3.4 | 6.5 |
5 | DigiSport 1 | 184.000 | 1.9 | 3.7 |
6 | Antena 3 | 166.000 | 1.7 | 3.3 |
7 | National TV | 149.000 | 1.6 | 3 |
8 | Happy Channel | 122.000 | 1.3 | 2.4 |
9 | TVR 2 | 116.000 | 1.2 | 2.3 |
10 | TVR 1 | 101.000 | 1.1 | 2 |
11 | Digi 24 | 90.000 | 0.9 | 1.8 |
12 | Pro Cinema | 87.000 | 0.9 | 1.7 |
13 | Prima TV | 85.000 | 0.9 | 1.7 |
14 | Diva | 73.000 | 0.8 | 1.5 |
15 | AXN | 54.000 | 0.6 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 1 decembrie, pe intervalul Selly Show (20:00-21:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 427.000 | 10.2 | 24.1 |
2 | Pro TV | 369.000 | 8.8 | 20.8 |
3 | Kanal D | 218.000 | 5.2 | 12.3 |
4 | DigiSport 1 | 73.000 | 1.7 | 4.1 |
5 | National TV | 39.000 | 0.9 | 2.2 |
6 | Digi 24 | 38.000 | 0.9 | 2.1 |
7 | Pro Cinema | 37.000 | 0.9 | 2.1 |
8 | TVR 2 | 31.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | AXN | 30.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Diva | 29.000 | 0.7 | 1.6 |
11 | Romania TV | 27.000 | 0.6 | 1.5 |
12 | TVR 1 | 21.000 | 0.5 | 1.2 |
13 | Prima TV | 21.000 | 0.5 | 1.2 |
14 | Happy Channel | 20.000 | 0.5 | 1.1 |
15 | Discovery | 20.000 | 0.5 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Să ajungi de la vlogger la prezentator mi se pare uimitor și fie că acceptați, fie că nu, este de apreciat și merită tot respectul pentru asta.
În orice domeniu e loc de mai mult. Nu te naști cu lucrurile învățate și știți și voi asta. Cu ocazia asta mai are și tineretul motiv să deschidă Tv-ul. Eu unul îl deschid doar pentru asta.
S-aveți o zi faină!