Skip to main content

COMUNICAT. Schimbări la vârful Philip Morris România

 
COMUNICAT. Schimbări la vârful Philip Morris România
Sonia Micu, Director Marketing & Digital Philip Morris România

COMUNICAT. Din 1 decembrie, Philip Morris International anunță schimbări în structura organizației comerciale din România. Cei trei piloni pe care se va desfășura activitatea comercială vor fi: Consumer Experience, Marketing & Digital și Commercial Operations, iar pozițiile de directori ai acestor departamente vor fi ocupate de Ruxandra Pașca, Sonia Micu, respectiv Claudiu Ilian.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Nota Paginademedia.ro: În secțiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Sonia Micu se alătură Philip Morris România ca Director Marketing & Digital după o carieră de peste 15 ani în marketing și antreprenoriat și un masterat în Marketing Management la London College.

În cadrul The Coca-Cola Company, Sonia a condus o echipă de Creative Excellence în realizarea campaniilor de comunicare ale unor branduri globale și a dezvoltat strategii de marketing pentru cele 23 de țări din Europa Centrală și de Sud.

În 2015, a fondat propria companie, NALU, nominalizată ca Start-up of the Year de Business Review și premiată cu trofeul Forbes Cool Brands pentru Emerging Brands. Cinci ani mai târziu, Sonia a vândut compania, iar de la 1 decembrie se alătură echipei Philip Morris România, pentru a contribui la construirea unui viitor fără fum.

Cu ajutorul echipei de Marketing & Digital, Sonia va dezvolta și va pune în aplicare strategia de brand și cea de portofoliu de produse fără fum a companiei.

„Am fost suprinsă de curajul unei companii atât de mari cum este Philip Morris International de a paria pe un viitor fără fum după 170 de ani în care fost un lider global în producția și comercizalizarea țigărilor.

Mă întrebam dacă voi găsi un mediu care să mă provoace mai mult ca antreprenoriatul, însă, cu siguranță, să îți transformi business-ul din temelii pentru dezvoltarea unor produse mai puțin nocive pentru fumătorii care altfel ar continua să fumeze este extrem de curajos, cu un posibil impact în societate pe care cu greu îl poți atinge ca antreprenor.

Voi fi mândră să pun umărul la creșterea IQOS în România, alături de o echipă care a dovedit deja că este capabilă de rezultate excepționale.” – Sonia Micu

Ruxandra Pașca, care a deținut până în acest moment funcția de Director Marketing & Development și a coordonat strategia de brand și protofoliu din cadrul Philip Morris România, va prelua conducerea noului departament de Consumer Experience, unde va coordona strategia de dezvoltare a produselor fără fum, de educare și de loializare a consumatorilor pentru a le oferi acestora cea mai bună experiență înainte și după vânzare.

Cu o experiență de peste 12 ani în marketing, digital marketing și consumer insights și absolventă a Universității Bocconi din Milano și a unui master în International Marketing Management, Ruxandra și-a dezvoltat cariera în industrii diverse, în companii din România, Elveția și Italia.

S-a alăturat Philip Morris România în 2012 și în ultimii ani a coordonat construirea strategiei de brand pentru IQOS, atât în România, câ și la nivelul Uniunii Europene.

Ruxandra Pașca: „IQOS este un proiect de suflet pe care l-am văzut cum crește de la an la an. Pentru un marketeer e ceva rar să poți participa la deschiderea unei noi categorii, nu doar la lansarea unei extensii de brand.

Să lucrez pentru Philip Morris este o provocare care mi-a oferit mereu oportunitatea de a fi creativă, de a participa la reinventarea unui business și de a crea ceva valoros pentru consumator și societate.

Despre acest lucru este și această nouă reorganizare a companiei și sunt încântată să primesc o nouă provocare, dar și un nou partener precum Sonia, alături de care să construim nu doar acest brand, ci o Românie fără fum.”

Ruxandra și Sonia vor face echipă cu Claudiu Ilian, care ocupă poziția de Commercial Operations Director și conduce cel mai numeros departament al diviziei comerciale.

Cu o experiență de peste 20 de ani în cadrul Philip Morris România, din care ultimii 2 ani ca Director Trade and Consumer Activation, Claudiu coordonează strategia de comercializare a portofoliului de produse al companiei. Prin relațiile stabile și de încredere dezvoltate cu partenerii comerciali și prin îmbunătățirea continuă a canalelor de interacțiune cu consumatorii, departamentul de Commercial Operations contribuie la abordarea centrată pe consumatori a companiei.

Claudiu Ilian: „Am avut privilegiul de a lucra pentru Philip Morris România în ultimii 20 de ani și de a mă dezvolta împreună cu compania, de fi martor direct la schimbările prin care a trecut în acest timp. Aș putea chiar spune că am senzația că am lucrat pentru companii diferite, cu priorități și strategii diferite.

Revoluția pe care am generat-o în industrie odată cu lansarea IQOS ne-a obligat, ca departament de vânzări și distribuție, să ne schimbăm și să evoluăm pe toate planurile: de la modul în care am regândit și implementat strategia în favoarea B2C, la importanta pe care o acordăm astăzi studiului nevoilor consumatorilor noștri, până la parteneriatele construite la nivelul retailerilor și modul în care activăm în piață.

Evident, și celelalte departamente, Consumer Experience și Marketing & Digital, au evoluat mult și într-o direcție nouă și plină de provocări, iar schimbarea recentă a structurii este una naturală care ne va ajuta să ne atingem obiectivele ambițioase în care credem cu toții.”.

Branislav Bibic, Managing Director, Philip Morris România:

„Facem progrese uriașe pentru a înlocui țigările cu produse fără fum, cum este IQOS, care sunt o alegere mai bună pentru cei care altfel ar continua să fumeze. Suntem în plin proces de transformare a companiei și a industriei tutunului, transformare ce va avea un impact pozitiv asupra persoanelor care fumează, asupra sănătății publice și a societății în general.

Avem nevoie de oameni care cred în această transformare și în misiunea Philip Morris de a construi un viitor fără fum și am încredere că, alături de Sonia Micu, Ruxandra Pașca și Claudiu Ilian, suntem pe drumul cel bun.”

Ce este secțiunea COMUNICATE:

În secțiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât și free-lancerilor care doresc să își promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro

Comentarii

  • Esti platit sa ne spui asta , sâmbătă este la tvr o scrisoare pierdută nu alte mizerii, să vedem cum se votează , ha

    Exact cum tu esti platit sa ne spui cand chefii sunt lider sau antena ta , sambata pro peste cunoscutii pensionari , ha
  • Esti platit sa ne spui asta , sâmbătă este la tvr o scrisoare pierdută nu alte mizerii, să vedem cum se votează , ha
  • Marea finală a condus topul audiențelor la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, unde show-ul a înregistrat 8.7 puncte de rating și 26.6% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 15.2% share

    Sa nu cumva sa dam audientele de aseara ca plang postacii disperati de ciuda. Mai ales Mile. Plange de ciuda si de oftica !

Trimite un comentariu