Skip to main content

Contul de media OMV Petrom, preluat de o nouă agenție

 
Contul de media OMV Petrom, preluat de o nouă agenție
Foto | captură omv.ro

OMV Petrom are o nouă agenție pe zona de media planning. Este vorba despre agenția Mindshare (parte a GroupM și WPP), preia contul de media planning și buying al OMV Petrom pe piața din România. 

Va oferi servicii servicii de consultanță și strategie media, planificare și media buying pentru toate mediile (TV, Online, Print, Radio, Out of Home media).

„Parteneriatul are obiective pe termen lung și întregește gama pe servicii pe care agențiile WPP le oferă OMV Petrom în România”, spun reprezentanții agenției. 

Publicitate

Până în vara acestui an, contul de media al Petrom era la Optimedia, agenție din grupul Publicis.

Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare:

„În această perioadă am știut că cel mai important lucru este să stăm aproape de clienți. Momentul de derută generat de pandemie a creat o nevoie și mai puternică de suport, de consultanță strategică, de expertiză.

Clienții au nevoie de insight-uri, de studii, de viziune de viitor. Ne-am străduit să nu lăsăm descoperite aspecte esențiale ale business-urilor clienților noștri, iar faptul că, iată, reușim să câștigăm încredere mai departe, este un semnal care ne validează munca”, spune acesta.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu