Skip to main content

COMUNICAT. Inovaţie. Reclame video pe ecrane transparente. Totul despre ecranele digitale de pe Lipscani. Cum le poţi avea?

 
COMUNICAT. Inovaţie. Reclame video pe ecrane transparente. Totul despre ecranele digitale de pe Lipscani. Cum le poţi avea?

COMUNICAT. Zece ecrane digitale, la "Kilometrul 0", chiar la intrarea pe Liscani. Ecrane integrate natural în faţadă, foarte vizibile atât din bulevard, dar şi din stradă.

Publicitate

Un lucru inedit însă: chiar dacă sunt în locul ferestrelor, ecranele digitale funcţionează şi ca ...ferestre: din interior se poate vedea cu uşurinţă dincolo de "geam".

De altfel, aceasta este inovaţia: ecranele, chiar dacă rulează imagini video, sunt transparente şi pot fi folosite pentru spaţii precum show-room-uri, birouri sau diverse magazine.

Totul despre Digital Media Wall Lipscani, un sistem de publicitate dezvoltat şi operat de Media Consulta. Compania reprezintă în România sistemul de ecrane digitale transparente (precum cele de pe Lipscani), pe care le poate instala celor interesaţi.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Înainte de detaliile despre panourile de pe Lipscani, un mic demo despre cum se pot folosi ecranele digitale transparente din sistemul Nexnovo, pe care îl reprezintă Media Consulta.

Media Consulta oferă celor interesaţi - show-room-uri, magazine, birouri, posibilitatea de a instala astfel de panouri digitale video.

Pe lângă distribuţia panourilor transparente de tip Nexnovo, Media Consulta oferă spaţiile de pe Lipsani clienţilor publicitari.

Poziţionare

Clădirea se află chiar la intrarea pe Lipscani, la "Leoaică". Reclamele se pot observa atât de către pietoni, de către cei care se plimbă prin Centrul Vechi, dar şi de pe Bulevardul Brătianu, din maşină.

Cât sunt de mari?

Nouă panouri care formează o imagine de 7x4 metri şi un ecran de 4x2,5 metri sub ele.

Cum intră reclamele?

Toate reclamele sunt gestionate digital, printr-un soft care permite updatarea în timp real a vizualurilor.

Câţi oameni pot vedea reclamele?

În vremuri "normale", înainte de pandemie, traficul era estimat la 100.000 de persoane zilnic, dacă luăm în calcul bucureştenii care ieşeau de la cele două mari staţii de metrou Piaţa Universităţii sau Piaţa Unirii.

În jur de 5.000 de pietoni intrau, zilnic, în Centrul Vechi prin zona de la "Lupoaică", acolo unde sunt şi ecranele.

Faţada interactivă digitală de pe Lipscani a început să funcţioneze în urmă cu trei ani. A fost implementată de Media Consulta International, companie deţinută de Mihai Craiu. Media Consulta mai are în portofoliu site-ul Săptămâna Financiară şi proiectul La Bibliotheque Ideale.

Cât costă o reclamă pe faţada de pe Lipscani, dar şi alte detalii, pe site-ul Media Consulta.

VIDEO. Sistemul Digital Media Wall dezvoltat de Media Consulta

Un alt exemplu de folosire a ecranelor video transparente Nexnovo, pe care le reprezintă în România Media Consulta.

VIDEO 3. Faţada ca ecran publicitar

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus