Skip to main content

Dosar. (P) A7TV, de la online pe cablu. "Vrem să câștigăm publicul ignorat!" Totul despre postul TV care se pregătește de must-carry

 
Dosar. (P) A7TV, de la online pe cablu. "Vrem să câștigăm publicul ignorat!" Totul despre postul TV care se pregătește de must-carry

DOSAR. (P) A7TV, de la online pe cablu. Au început să emită acum trei ani, la început doar pe online, chiar dacă studiourile erau dotate ca pentru o televiziune "clasică". Acum, au intrat pe câteva rețele de cablu din țară și se pregătesc să intre în Must-carry, adică să fie preluați de toți operatorii din țară.

Publicitate

Într-o serie de articole, vom prezenta detaliat postul de televiziune A7TV. Totul, de la dotare la programe, emisiuni și realizatori.

În echipa de implementare a postului de televiziune A7TV, compusă din Marius Creța - general manager, Cornel Dărvășan - redactor-șef și head of content, Monica Mihai (Mamitzu Concept) - producător general, a fost cooptat în această săptămână, ca director general, Răzvan Voicu, om cu experiență de ani buni atât în vânzări (la Antena 1), dar și în zona editorială, după cum Paginademedia.ro a scris aici.

Postul este finanțat de omul de afaceri Simon Maurer - dezvoltator imobiliar.

A7 TV a intrat pe mai multe rețele, cele mai important fiind DigiTV, în județele Mureș și Brașov, dar se vede și la alți operatori mai mici din Constanța, Prahova, Neamț, Iași și alte câteva județe.

Emisiunile postului A7 TV pot fi urmărite online, pe site-ul televiziunii: a7tv.ro

Politică editorială A7TV - accent pe conținut "curat". Fără cancanuri

Mai mult informații verificate și mai puțin cancanuri, își propune postul TV. 

"A7TV are de câștigat un pariu cu publicul. Acela că nu doar conținutul negativ poate face audiență. Conținut curat, util, educativ și bazat pe valori sănătoase de viață", spun oficialii televiziunii.

Conținutul, spun cei de la postul TV: "evită cancanurile și oferă informații verificate".

"În mod special, direcția editorială este către informarea și educarea publicului. A7TV își propune să aducă în peisajul audiovizual informația aplicată, educația, spiritualitatea autentică, cultura și valorile care definesc omul în lumea sa."

Publicul țintit de A7TV - cel ignorat de majoritatea televiziunilor

Un public educat, inteligant și "dornic să schimbe ceva în bine în viața lor" este în atenția A7TV. "Dorința noastră este să câștigăm publicul ignorat de majoritatea televiziunilor, publicul activ, interesat de informații practice și utile, de actualitate, din toate domeniile."

Ce emisiuni sunt în grila A7TV? De la talk-show-uri live la infotainment, turism, medicină sau beauty

Emisiunea principală A7TV este talk-showul zilnic de seară, realizat de Cornel Dărvășan - Știrea cea bună. În grilă sunt emisiuni diverse, structurate pe tronsoane live (matinal, acces, prime-time și late-night), dar și programe tematice înregistrate (turism, medicină, business, beauty etc).

Câteva exemple:

Alături de tine - luni-vineri, de la 19.30

Prezentată de Alina Ilioi Mureșan, emisiunea are un invitat specia sau un specialist, iar publicul este cel care pune întrebările.

"Prin formatul acestei emisiuni, ne dorim ca telespectatorul să se simtă ajutat, susținut și încurajat să își depășească problemele vieții, cât și să primească răspuns la întrebările cele mai apăsătoare."

Se întinde pe o oră și jumătate, timp în care telespectatorii pot pune întrebările și în direct.

Știrea cea bună - Talk-show-ul serii

De marți până joi, de la ora 21.00, Cornel Dărvășan ține dezbaterea zilei, în care are doi invitați.

Persoane din diverse domenii, de la muzică și artă la prezentatori TV sau sportivi, vin în platoul de la A7TV.

"Programul are un discurs lejer, pe alocuri cu umor, prezintă ultimele noutăți din viața invitaților cu notorietate, dar și viziunea invitaților cu privire la anumite teme de actualitate, prezente în spațiul public."

Este poziționat ca un "night entertainment show".

Book Media - hai să citim!

O emisiune de stimulare a lecturii, accesibil și agreabil prezentată de Natașa Alina Culea.

Emisiunea încurajează cititul, se recomandă cele mai bune titluri, se susține piața de carte românească și se recompensează telespectatorii cu concursuri periodice, cu premii în pachete de cărți – oferite de partenerii noștri din piața editorială românească.

Fresh Acces - de la 16.00 la 18.00

În fiecare zi, "accesul" este al unei echipe de trei prezentatori. Alina Dumitru, Beni și Iosif Graur sunt gazdele.

Programul cuprinde informații din toate domeniile de interes: it, bucătărie, educație, dezvoltare personală, agenda culturală, actualitate, meteo, sport, informații trafic, divertisment, etc.

Fiecare ediție este organizată pe multe subiecte diferite cu proprii invitați permanenți, specialiști în educație, sociologie, morală și etica. 

Spune-mi CUM. Un fel de viața bate filmul

 

Emisiunea aduce în lumina reflectoarelor cele mai impresionante povești de viață din România. Oameni a căror viață este mai presus de orice scenariu de film.

Deși e foarte ușor să ai opinii, să-ți dai cu părerea despre orice, să oferi sfaturi care se bazează pe teorie, acestea sunt aproape lipsite de valoare în comparație cu experiențele trăite de invitați.

La Spune-mi CUM! povestim, ne amintim, ne cutremurăm, ne emoționăm și deseori plângem. Dar cele mai importante sunt lecțiile pe care noi cu toții le primim de la oameni, cândva considerați pierduți, care astăzi sunt învingători.

 Duminica, de la ora 20.00, cu Antonia Fudulu.

 Emisiunile postului A7 TV pot fi urmărite online, pe site-ul televiziunii: a7tv.ro

 Alte emisiuni:

  • Ediție specială, cu Marius Creța. Invitați cu personalități și perspective total diferite cu privire la o anumită temă de actualitate socială și spirituală își spun poziția.

"Subiectul este abordat de către protagoniști după metoda eticii aplicate, fiecare dintre ei având o viziune diferită față de ceilalți și fiind nevoit să prezinte argumente solide în favoarea viziunii sale. Această dinamică a polemicilor cordiale se bucură de interes mare în rândul telespectatorilor."

  • Business la Superlativ, cu Flori Stoian (joia, de la 18.00)
  • Vieți schimbate, cu Ionică Herlea (sâmbăta, de la 19.00)
  • Trepte, cu Evelina Bevis (duminica, de la 21.00) - docudramă, filmată cu actori, cu episoade inspirate din viața reală.
  • Prin tribunale ca prin viață, cu Mihaela Olaru (Lunea, de la 18.00) - viața juridică și socială văzută prin ochii unui avocat 
  • Mens Sana - sănătate, cu Consuela Bălașa (duminica, de la ora 12.00).

Vezi prezentarea completă a postului A7 TV, cu toți prezentatorii, AICI.

 

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro

Comentarii

  • Wonder Why: fie lucrezi la A7, fie nu cunosti cum sta treaba cu televiziuni care emit online si ce cifre fac altii.
    E o diferenta intre a fi hater si a fi realist. Hater eram daca atacam gratuit si fara niciun rost. Realist sunt in momentul in care spun cum sta treaba.
    M-am uitat la a7 la lansare - aparuse articol aici cand s-au lansat. Parea sa fie cu potential. Insa defapt ei sunt o televiziune religioasa si au un program mai atipic. De la lansare si pana acum, cifrele de audienta sunt neschimbate, daca nu chiar mai mici - pt ca la inceput se uita lumea de curiozitate.
    Cand am scris de 'cheia' de a ajunge la banii lui Maurer, trebuie sa intelegi backgroundul doamnei Monica. Pentru cei care lucreaza in domeniu - e suficient. De aici si deduc ca bugetul nu e chiar 2 lei :)
  • SOSO, te roade invidia. Vorbesti de parca ti-au luat banii tai din buzunar.
    Stii vreun exemplu de televiziune online care sa aiba scoruri mai mari in Romania? Facebook limiteaza extrem de mult reach-ul in ultimele luni, normal, e business, nu incurajeaza audienta organica.
    Cand or sa fie cu acoperire nationala, in must carry, atunci se va vedea potentialul.
    Asa ca lasa hate-ul. Oricum, cu buget de 2 lei... arata foarte bine!
  • Cheia e aici: "Postul este finanțat de omul de afaceri Simon Maurer - dezvoltator imobiliar."
    Pe scurt: toti de mai sus, au gasit cheia spre a extrage bani din conturile lui Maurer. L-au imbatat cu apa calda, ca vor face mare televiziune. Din pacate, sa intretii o televiziune care face seara in prime-time - pe online - 200-300-400-500 spectatori, iar in restul timpului maxim 50, e enorm de pagubos. In maxim 3 ani ii vor pune cruce.
    De publicitate, putin probabil sa gasesti clienti mari care sa bage bani aici la ce cifre are.
  • Zexe, pai aia e, ca nu se uita toti. Romanii sunt peste 80% crestin ortodocsi, dar asta nu inseamna ca Trinitas-ul o sa faca vreodata audienta uriasa. N-o regasesti nici macar in primii 20.
  • nu e nevoie de ”valori sanatoase de viata”, ne putem uita la teodosie, pomohaci, ex-episcopul de husi si la orice popa avid de bani, frumos sa vinzi fraierilor lucruri pe care tu nu le aplici in viata, dimpotriva
  • Gresesti amarnic. Aceasta televiziune este adresata unui anume public de o anumita orientare religioasa. Si crede-ma sunt multi si foarte obedienti . Asa ca daca se uita toti, ai bat si pe Protv in audiente !!!
  • E de laudat aceasta televiziune, numai ca mi se pare din start sortita esecului si o sa exemplific: publicitarii vor sa bage reclama doar acolo unde exista audienta, ori o asemenea televiziune nu are cum sa faca audienta. Intotdeauna scandalul si mizeria atrag mai tare decat o emisiune despre carti, medicina, educatie. De ani de zile exista si altfel de programe, iar audientele aproape ca nu se vad la posturi precum Discovery, National Geographic sau altele de acest gen. Diferenta e ca aceste televiziuni emit si in alte tari, iar investitia e acoperita. Sper (chiar daca nu din publicitate) sa fie sustinuta si aceasta televiziune din alte afaceri, pentru ca se merita sa avem si asa ceva in grilele cablistilor.

Trimite un comentariu