Skip to main content

COMUNICAT. Portalul DOC.ro, coordonat de Dr. Oana Cuzino, confirmat de BRAT ca lider detaşat de audienţă pe segmentele de sănătate şi lifestyle feminin

 
COMUNICAT. Portalul DOC.ro, coordonat de Dr. Oana Cuzino, confirmat de BRAT ca lider detaşat de audienţă pe segmentele de sănătate şi lifestyle feminin

COMUNICAT. La prima măsurare efectuată de BRAT, cu 3.3 milioane de vizitatori unici lunar, DOC conduce detaşat categoria specializată „Sănătate şi Îngrijire Personală”, cu aproape 1 milion de vizitatori unici în plus comparativ cu ocupantul locului secund:

Publicitate



Mai mult, având un public majoritar feminin (peste 66.2% din audienţă, conform BRAT – profilul demografic al audienţei, aici), portalul este preferatul acestora având în luna ianuarie 2021 un trafic cu peste 430.000 vizitatori unici în plus faţă de actualul lider al categoriei„Lifestyle Feminin”.

Proiectul coordonat de vedeta TV Dr. Oana Cuzino, medic primar gerontologie şi geriatrie, doctor în ştiinţe medicale, intră, astfel, în topulcelor mai vizitate site-uri măsurate de BRAT în luna ianuarie 2021, indiferent de categorie, depăşind mai multe branduri cunoscute de pe piaţa media – a se vedea clasamentul Top 30*, de la finalul articolului.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

DOC este un concept complex, inovativ, care oferă fiecărui membru al comunităţii formate în jurul brandului nu doar conţinutul căutat, ci şi o experienţă personalizată, ce porneşte de la elemente de informare şi educare, dublate de instrumente online de auto-evaluare şi interacţiune cu specialişti şi se concretizează cu identificarea soluţiilor achiziţionate sau programate în aceeaşi sesiune DOC.

Comunitatea DOC s-a construit printr-o politică de tip „zero click-bait”, bazată pe conţinut ştiinţific şi promovare etică, controlatăriguros de departamentului medical DOC. În cadrul portalului există şi câteva zeci de sub-comunităţi specializate pe probleme de sănătate de interes larg sau afecţiuni specifice.

Toate acestea fac ca membrii comunităţii DOC să îşi petreacă timpul pe site în medie pe utilizator mai mult decât dublu comparativ cu următorul clasat în clasamentul BRAT (peste 2 minute vs. sub 1 minut).

„Rezultatele publicate acum sunt rezultatul muncii susţinute din ultimii ani, o dovadă că se poate realiza performanţă respectând etica medicală şi jurnalistică, într-un domeniu extrem de sensibil, mai ales în contextul pandemiei, dar nu numai: informaţiile si recomandările din domeniul sănătăţii pot afecta vieţi şi destine – iar noi la DOC ţinem cont de asta în fiecare element de continut scris , grafic, video sau postare social media.

Le mulţumim tuturor celor care ne-au acordat încrederea lor, şi care sunt parte din comunitatea uriaşă pe care o anunţăm azi”, spune Dr. Oana Cuzino, medic primar gerontologie şi geriatrie.

DOC este un partener ideal pentru noi, având în vedere că ne-am asumat şi public, încă de anul trecut, misiunea de-a impune pe piaţa media conceptul de trafic online obţinut etic, în ciuda unui ecosistem global general setat greşit doar pe metrici cantitativi.

Ne bucurăm să vedem că se poate face performanţă şi fără dictatura lui <click aici că n-o să-ţi vină să crezi!> mai ales într-un domeniu de conţinut şi promovare care trebuie să fie dominat de profesionalism”, spune Dragoş Stanca, managing partner al Thinkdigital – compania care administrează relaţia portalului cu marile agenţii de media şi clienţi.

DOC este prezent şi în comunităţile social-media ale Oanei Cuzino - care e urmărită de peste 1,15 milioane de oameni pe Facebook şi 320.000 pe Instagram.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus