Skip to main content

AUDIENŢE. Duel strâns între Las Fierbinţi şi Survivor, joi seara. Pro TV a câştigat cu serialul de comedie, dar şi Kanal D a fost lider cu show-ul din Dominicană

 
Foto: Kanal D
Foto: Kanal D

Audienţe. Ce programe au ales românii joi seara? Răspunsul: Las Fierbinţi şi Survivor. Pro TV şi Kanal D au dus o bătălie strânsă pe intervalul serialului de comedie, în timp ce postul Dogan era lider detaşat în cele patru ore ale show-ului din Dominicană.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Pro TV a stat pe primul loc joi seară doar pe intervalul Las Fierbinţi. Serialul de comedie a câştigat, la limită, pe toate segmentele de public în duelul cu Survivor. Aproximativ 2.071.000 de români s-au uitat la episodul de aseară.

Pe Kanal D, cu Survivor pe interval, erau 2.046.000 de telespectatori. Show-ul prezentat de Daniel Pavel a stat pe locul doi cât timp a rulat Las Fierbinţi, la mică diferenţă, dar s-a instalat confortabil pe primul loc, pe propriul interval de patru ore.

Antena 1 miza pe noi episoade din Adela, ceea ce a însemnat un nou loc trei pentru postul Intact.

Paginademedia.ro vă prezintă în contiunuare audienţele de aseară:

1. Las Fierbinţi vs Survivor - duel strâns pentru primul loc

Naţional. Las Fierbinţi şi Survivor au dat duelul serii de joi. Pro TV şi Kanal D s-au luptat pentru primul loc, pe intervalul serialului de comedie. Postul din Pache Protopopescu a câştigat duelul cu 2.071.000 de telespectatori.

La foarte mică diferenţă s-a clasat Kanal D, cu Survivor. Aproximativ 2.046.000 de români urmăreau episodul de aseară. Antena 1 se clasa pe locul trei, dar la mare distanţă - 1.248.000 de privitori.

Urban. Acelaşi lider şi la oraşe - Pro TV. Diferenţa dintre Las Fierbinţi şi Survivor a fost, însă, ceva mai mare. La serialul de comedie se uitau 947.000 de telespectatori, iar la Survivor 898.000.

Podiumul serii l-a completat Antena 1, cu serialul Adela - 542.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii, între Las Fierbinţi şi Survivor. Din nou un duel strâns pentru primul loc, aseară. Pro TV a mai bifat un succes cu 352.000 de telespectatori tineri, în medie.

Kanal D ocupa locul secund cu 344.000 de privitori, iar pe trei se clasa Antena 1 - 218.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV joi, 4 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.071.000 11.7 22.8
2 Kanal D 2.046.000 11.6 22.5
3 Antena 1 1.248.000 7.1 13.7
4 Romania TV 441.000 2.5 4.8
5 Antena 3 339.000 1.9 3.7
6 DigiSport 1 215.000 1.2 2.4
7 Pro Cinema 211.000 1.2 2.3
8 TVR 1 163.000 0.9 1.8
9 Pro 2 157.000 0.9 1.7
10 Diva 138.000 0.8 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 4 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 947.000 9.9 21.3
2 Kanal D 898.000 9.4 20.2
3 Antena 1 542.000 5.7 12.2
4 Romania TV 227.000 2.4 5.1
5 Antena 3 226.000 2.4 5.1
6 DigiSport 1 127.000 1.3 2.9
7 Happy Channel 99.000 1.0 2.2
8 Diva 89.000 0.9 2.0
9 Digi 24 84.000 0.9 1.9
10 TVR 1 79.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 4 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 352.000 8.3 24.0
2 Kanal D 344.000 8.1 23.5
3 Antena 1 218.000 5.2 14.9
4 DigiSport 1 38.000 0.9 2.6
5 Digi 24 37.000 0.9 2.5
6 AXN 32.000 0.8 2.2
7 Pro Cinema 27.000 0.6 1.8
8 AMC 26.000 0.6 1.7
9 Disney Junior 25.000 0.6 1.7
10 Comedy Central 24.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Survivor, imbatabil timp de patru ore

Naţional. Survivor nu a avut probleme pe intervalul de patru ore. Duelul dintre Războinici şi Faimoşi era urmărit de mai bine de 1,9 milioane de telespectatori, la nivelul întregii ţări.

Pro TV a mers bine cât a rulat Las Fierbinţi, dar cu Profu şi Pe bune?! postul din Pache Protopopescu a pierdut din public. Puţin peste 1,2 milioane de privitori s-au uitat pe Pro TV, pe intervalul Survivor. Antena 1 ocupa locul al treilea, cu 920.000 de urmăritori, în medie.

Urban. Survivor a prins şi la oraşe. Show-ul prezentat de Daniel Pavel era urmărit de 840.000 de telespectatori, în medie, iar Kanal D încheia seara pe primul loc.

Pro TV s-a clasat pe locul secund cu 604.000 de privitori, iar Antena 1 era pe locul trei - 395.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au ales Survivor. Show-ul filmat în Dominicană bifa un succes şi pe acest interval, cu 317.000 de telespectatori.

Pe a doua poziţie era tot Pro TV - 272.000 de urmăritori, iar podiumul l-a completat Antena 1 - 163.000 de privitori.

Audienta posturilor TV joi, 4 martie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-00:05), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.927.000 10.9 25.5
2 Pro TV 1.205.000 6.8 16.0
3 Antena 1 920.000 5.2 12.2
4 Romania TV 375.000 2.1 5.0
5 Antena 3 359.000 2.0 4.8
6 DigiSport 1 156.000 0.9 2.1
7 Pro Cinema 152.000 0.9 2.0
8 Prima TV 134.000 0.8 1.8
9 Pro 2 130.000 0.7 1.7
10 Happy Channel 128.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 4 martie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-00:05), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 840.000 8.8 22.0
2 Pro TV 604.000 6.3 15.8
3 Antena 1 395.000 4.1 10.4
4 Antena 3 248.000 2.6 6.5
5 Romania TV 189.000 2.0 5.0
6 DigiSport 1 90.000 0.9 2.4
7 Happy Channel 85.000 0.9 2.2
8 Prima TV 79.000 0.8 2.1
9 Digi 24 68.000 0.7 1.8
10 Diva 65.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 4 martie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-00:05), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 317.000 7.5 23.9
2 Pro TV 272.000 6.4 20.5
3 Antena 1 163.000 3.9 12.3
4 DigiSport 1 32.000 0.8 2.4
5 Antena 3 30.000 0.7 2.3
6 AMC 27.000 0.6 2.0
7 Digi 24 27.000 0.6 2.0
8 AXN 26.000 0.6 1.9
9 Pro Cinema 20.000 0.5 1.5
10 Comedy Central 18.000 0.4 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile, tu folosești termenul "postac" greșit. Cred că nu îi înțelegi etimologia cuvântului și semantica care se conturează în jurul său. Un postac e persoană plătită sau nu care laudă în continuu o entitate. În cazul tău...
  • Joi seară, Știrile PRO TV de la ora 19:00 au fost lider incontestabil de audiență și au înregistrat 7.4 puncte de rating și 27% cotă de piață, pe segmentul de target comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.5 puncte de rating și 16.4% share. Pe targetul comercial național, lucrurile au stat la fel.

    În intervalul orar 19:00 – 20:26, PRO TV a înregistrat 10.2 puncte de audiență și 28.7% share pe segmentul de public 21-54 național ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 6.2 puncte de rating și 17.3% share. La nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit Știrile PRO TV prezentate de Andreea Esca.

    Aseară, Las Fierbinți a fost din nou lider absolut de audiență. Producția a înregistrat o medie de 8.3 puncte de rating și 24% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban. În ceea ce priveste segmentul de public comercial național, PRO TV a înregistrat 11 puncte de rating și 25.6% share, în rândul publicului cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din întreaga țară, din categoriile ESOMAR ABCD. Aproape 2.1 milioane de telespectatori au urmărit aseară serialul Las Fierbinți, la nivel național.
  • De menționat scăderi la postaci , creșteri la adela, pai cand va mai fi lider doar lideri , jadorel e oricum la nivel fierbinte
  • Postac antena e lider 4 zile 9 rating, la voi o zi vineri sunteti, esti suparat , nu ati avut răbdare să înceapă chefi ha
  • @Mile, da, dar voi tot pe locul 3. Tu nu vezi decat ce iti place tie, sunteti pe locul 3, va bate Survivor de va asculta cu urechea. Crede-ma, Pro TV nu e asa de afectat cum esti tu ca nu e pe locul 1. In televiziune nu conteaza doar rating-ul. Un business, daca e pe profit (si, slava Domnului, Pro TV face profit), mai departe sunt cifre.

    Apropo, de ce tot repeti interjectia "ha"?
  • Ce se intampla la postaci , asa ceva nu se pomenește, cum să faci rating la fierbinteni asa mic , bravo jador ha
  • Vai nici duminica , luni , marți, miercuri, joi postaci nu sunt lideri, iar acum scăderi la fierbinteni ce se intampla
  • Asta chiar e tare. Las Fierbinti marti a avut cu un punct peste Chefi la cutite pe comercial; dar la bataie cu Survivor o diferenta de doar 0.2 rating ?
  • Sa inteleg ca Profu' sta mai bine pe comercial decat Adelinara postacilor ? Iar Pe bune?! la fel ? Peste Antenuta ?
  • Survivor incepe sa scada. Prea multa "regie" nu e bine...
    Acum o saptamana, Kanal D in 4 ore a avut 9.2 rating comercial, acum a ajuns la 7.5 puncte in 4 ore. O scadere de aproep 2 puncte.
  • Umilinta maxima pe postacii Mile mile Specialistu Aberantu Putina Razvan R, Antenuta locul 3 comercial timp de 4 ore cu doar 4 rating. Ha ha ha.
    Postacii in genunchi !

Trimite un comentariu

sus