Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent vs Chefi la cuţite. Pro TV a recuperat tinerii, după două săptâmâni sub Antena 1 pe comercial

 
Foto | Pro TV
Foto | Pro TV

AUDIENŢE. Pro TV a recuperat publicul tânăr. După două săptămâni în care Românii au talent a dominat ţara, dar a fost sub Chefi pe publicul tânăr, aseară lucrurile s-au schimbat.

Publicitate

Românii au talent a fost pe prima poziţie şi pe publicul comercial, pe lângă poziţia de lider la nivelul întregii ţări şi la oraşe.

Diferenţa dintre cele două posturi, când pe Pro TV era show-ul de talent, a fost mare la nivel naţional şi în mediul urban, dar Antena 1 a ţinut aproape pe segmentul tânăr.

După ce Românii au talent a ajuns la final, postul Intact a trecut peste Pro TV pe segmentul comercial (cu ultima parte a emisiunii Chefi la Cuţite). Totuşi, chiar şi după ce emisiunea prezentată de Smiley şi Pavel Bartoş s-a terminat, tot Pro TV a fost cea mai urmărită televiziune în toată ţara şi la oraşe.

Kanal D, cu serialul turcesc Hercai, a scos cifre bune şi luni seara.


Vezi şi cifrele de săptămâna trecută: Ca lunea trecută: tinerii trag la bucătărie. Chefi la Cuţite, pe primul loc pe comercial. Pro TV, locul întâi în ţară şi la oraşe


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de ieri, pe intervalul Românii au talent (20:25-23:05):

Naţional. Peste 2,2 milioane de români s-au adunat în faţa televizoarelor pentru Românii au talent. Show-ul a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, luni seară.

Locul doi, dar cu aproape un milion de telespectatori mai puţin, s-a clasat Antena 1. Postul Intact a adunat, pe intervalul Românii au talent, 1,4 milioane de persoane în fiecare minut.

Kanal D a fost al treilea post din top, cu aproape 1,3 milioane de români pe post, când la Pro TV era show-ul de talente.

Urban. Pro TV a fost singurul post care a reuşit să treacă de un milion de telespectatori la oraşe, cu Românii au talent.

Antena 1 a fost următorul post din top, cu 800.000 de persoane pe acelaşi interval. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu 600.000 de privitori.

Comercial. Duelul a fost strâns pe segmentul tânăr, unde Pro TV a câştigat la mustaţă. Cu 426.000 de tineri în faţa televizoarelor, Pro TV a fost lider pe comercial.

Antena 1 i-a suflat în ceafă, cu cifre care au sărit de 400.000 de telespectatori pe interval.

Locul trei i-a aparţinut Kanal D, care a strâns la TV, pe intervalul Românii au talent, aproape 190.000 de tineri.

Audienta posturilor TV luni, 15 martie, pe intervalul Românii au talent (20:25-23:05), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.258.000 12.8 26.8
2 Antena 1 1.437.000 8.1 17.1
3 Kanal D 1.282.000 7.3 15.2
4 Romania TV 354.000 2.0 4.2
5 Antena 3 332.000 1.9 3.9
6 Happy Channel 235.000 1.3 2.8
7 DigiSport 1 210.000 1.2 2.5
8 Prima TV 143.000 0.8 1.7
9 National TV 129.000 0.7 1.5
10 TVR 1 118.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 15 martie, pe intervalul Românii au talent (20:25-23:05), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.059.000 11.1 24.1
2 Antena 1 806.000 8.4 18.3
3 Kanal D 624.000 6.5 14.2
4 Antena 3 221.000 2.3 5.0
5 Romania TV 204.000 2.1 4.6
6 Happy Channel 126.000 1.3 2.9
7 DigiSport 1 124.000 1.3 2.8
8 Prima TV 85.000 0.9 1.9
9 Diva 57.000 0.6 1.3
10 Realitatea Plus 54.000 0.6 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 15 martie, pe intervalul Românii au talent (20:25-23:05), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 426.000 10.1 26.7
2 Antena 1 403.000 9.6 25.2
3 Kanal D 188.000 4.5 11.8
4 DigiSport 1 42.000 1.0 2.6
5 Antena 3 39.000 0.9 2.4
6 Romania TV 38.000 0.9 2.4
7 Prima TV 32.000 0.8 2.0
8 Happy Channel 25.000 0.6 1.6
9 Digi 24 22.000 0.5 1.4
10 TNT 21.000 0.5 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Diferenta e mare la pensionari asistati social, ăștia sunt la ei , oare ce educație are postac exact foarte joasă ha
  • Constantin Cozma, nu se știe ce se va întâmpla ,iar despre adaptarea românească a serialului turcesc Furtună pe Bosfor nu am auzit absolut nimic.
  • pro tv pregatește o adaptare romaneasca al serialului turcesc furtuna pe bosfor. Nu stiu ce vor face cu vlad.
  • Interesant. Saptamana trecuta si acum doua saptamani, Romanii au talent dura 2 ore (locul 2 comercial). Acum, vad ca au lungit la 2 ore si 30 de minute (locul 1 pe toate target-urile).
    Oare asta sa fie rezolvarea ?
  • Livia, cine vine în juriul Vedeta populara in locul lui Dinescu?
  • Deci chefi lideri pe interval , de ce nu prezentati

    Si Talentele lidere pe interval. Plangi de oftica !
  • Ar fi corect sa dati si pe intervalul "Chefi la cuţite"

    Si duminica de ce nu vrei audientele pe intervalul Survivor cap de guma Putina R Aberantu ?
  • Bravo Pro TV !
    Fata de saptamana trecuta, Pro TV creste cu aproape 2 puncte rating comercial (de la 8.2 la 10.1); un plus de 80.000 de persoane.
    Antenuta, crestere de doar 0.3 rating (de la 9.3 la 9.6); un plus de doar 14.000 de persoane.
  • RGT a performat bine aseară, dar eu mi-aș dori Asia Express sezonul 4. Bineînțeles , cu un casting bun. La momentul de față, e una dintre cele mai bune și “proaspete” emisiuni din piața locală.
  • Emisiunea a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, pe întreaga durată a difuzării, în intervalul 20:25 – 23:03! Pe segmentul comercial național, PRO TV a înregistrat 12.0 puncte de rating și 27.9% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 9.9 puncte de rating și 23% share. În același timp, pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.1 puncte de rating și 26.7% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut 9.6 puncte de rating și 25.2% share.

    Peste 2.2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență de la 21:10, peste 2.8 milioane de români urmăreau PRO TV.
  • Duelul a fost strâns pe segmentul tânăr, unde Pro TV a câștigat la mustață.

    Serios ? Poate in visele voastre. Auzi, "la mustață".... Diferenta de 0.5 rating pe comercial si 23.000 de persoane.
    Poate duminica a fost duel "la mustață" intre Pro TV si Antenuta. Diferenta de doar 0.1 rating comercial si 4.000 de persoane.
  • Deci chefi lideri pe interval , de ce nu prezentati , marea emisiune a ajuns să se umilească, bravo antena ha

    Te referi la Antenuta nu ? Marea emisiune a ajuns sa se umileasca. In ultimele 2 saptamanai, radeai de Pro ca e sub Bucatari pe comercial luni.
    Acum, nu razi de Bucatarii tai ?
  • Deci chefi lideri pe interval , de ce nu prezentati , marea emisiune a ajuns să se umilească, bravo antena ha

    Postacule, si duminica intervalul Survivor nu vrei audientele ? Dezastru duminica seara, locul 3 comercial. Cand comentzi acolo postacule ?
  • Miluț, chiar nu poți să citești ”După ce Românii au talent a ajuns la final, postul Intact a trecut peste Pro TV pe segmentul comercial (cu ultima parte a emisiunii Chefi la Cuțite” ?
    Apropo, pe unde ai fost in ultimele 2 zile când Antenuța ta, a se citi Chefii si TCDU au stat prost în audiente, pe publicul comercial...

Trimite un comentariu

sus