Skip to main content

COMUNICAT. 1 an de Gaming Marathon: Peste jumătate de milion de români au participat la cel mai mare festival de gaming din România

 
COMUNICAT. 1 an de Gaming Marathon: Peste jumătate de milion de români au participat la cel mai mare festival de gaming din România

COMUNICAT. La aniversarea a 1 an de Gaming Marathon, peste 500 de mii de români s-au jucat cele mai populare titluri ale momentului, interacţionând pe cele peste 30 de stream-uri ale celor mai îndrăgiţi creatori de conţinut români.

Publicitate

Gaming Marathon connected by Vodafone şi powered by Amber a încurajat femeile să aleagă o carieră în gaming

Cel mai mare festival românesc online de gaming a dedicat ediţia aniversară doamnelor şi domnişoarelor, pe care le-a susţinut şi încurajat să urmeze o carieră în industria de gaming: în dezvoltare de jocuri video, în crearea de conţinut pe platformele de streaming sau în esports.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Pe durata a 15 ore a evenimentului, creatorii de conţinut de gaming au totalizat un număr de 115 ore de livestream, în cadrul cărora şi-au invitat fanii să participe alături de ei în zeci de competiţii şi turnee de CS:GO, Fortnite, FIFA21, League of Legends, Valorant, PUBG, Call of Duty şi multe alte jocuri renumite.

Streamerii şi creatoarele de conţinut au avut invitate reprezentante ale studioului Amber, cu care au vorbit despre modalităţile prin care putem combate prejudecăţile şi stereotipurile de care se lovesc femeile atunci când vor să urmeze o carieră ca programatoare, artiste 3D sau business analysts într-un studio de game development.

Discuţiile au făcut parte din campania #HerOwnGame a celor de la Amber, care susţine egalitatea de şanse în industrie.

„Ediţia de martie a Gaming Marathon a confirmat ceea ce releva anul trecut studiul RGDA despre jucătorii de jocuri video din România, şi anume că foarte multe femei se joacă pe PC, console şi telefoane mobile. Totodată, campania #HerOwnGame ne-a demonstrat că există femei în poziţii creative de top în studiouri de game development locale.

Totuşi, prezenţa lor este una scăzută încă, dar noi vom continua să le încurajăm şi să le atragem către această industrie creativă şi lucrativă, cea mai mare din lume dedicată entertainment-ului”, a precizat Tudor Dăescu, preşedinte Gaming Week, co-organizatorul Gaming Marathon.

Băieţii din Good Gaming League, liga streamerilor care face gaming de bine, susţinută de Vodafone, au făcut echipă cu fetele, asumându-şi personaje feminine în diverse jocuri, demonstrând astfel că nu există diferenţe de skill-uri între sexe. Mai mult, GRLPower, echipa formată din cinci creatoare de conţinut de gaming din România, sprijinită de Samsung, l-a provocat la meciuri de CS:GO pe Werty, unul din cei mai cunoscuţi casteri ai jocului din ţară.

Printre alte momente importante de la Gaming Marathon s-a numărat şi Play Smart Stream, powered by George, în cadrul căruia Bobospider a jucat jocuri care stimulează aptitudinile strategice ale jucătorilor (precum Darkest Dungeon şi Loop Hero) şi o sesiune de „coaching” pe care Ovidiu „Ovvy” Pătraşcu a oferit-o comunităţii de FIFA, în cadrul PRO Workshop, prezentat de Philips OneBlade.

Gaming Marathon a fost connected by Vodafone şi powered by Amber şi susţinut de George, AOC Gaming, Samsung, Logitech G şi Philips OneBlade.

Despre organizatori

Bucharest Gaming Week este evenimentul dedicat gamerilor români, cu misiunea de a promova şi a pune în lumina reflectoarelor industria dezvoltatoare de jocuri video locale.

Nexus Gaming este cea mai de succes organizaţie de esports din România, cu numeroase premii la competiţiile internaţionale cu echipele de CS:GO, League of Legends şi PUBG. Casa celor de la Nexus Gaming este Nexus Gamers Pub, cea mai performantă sală de jocuri video din sud-estul Europei.

Website: www.gaming-marathon.ro

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cine e *** care a scris comunicatul asta de presa, se poate obtine un nume pentru curiozitatea mea personala? Sa stim pe cine evitam cand mai angajam pe zona de communication. :) So: cand ai "jumatate de milion de romani" trebui sa bagi "au participat" - pentru ca e o situatie speciala - in care acordul se face cu cel mai apropiat cuvant, in cazul asta cu "romani", nu cu "jumatate de milion". Toti *** au ajuns sa scrie comunicate de presa. Cand nu stii limba romana, uite, poti sa faci un exercitiu simplu: transformi "jumatate de milion de romani" in subiect => ei. Daca rezulta un "ei", atunci nu poti pune "a participat" pentru ca ar rezulta "ei a participat". For reference se pot consulta volumele Mioarei Avram si ale lui Iorgu Iordan, dar banuiesc ca autorul comunicatului oricum n-are habar cine-s astia, deci degeaba ii ofer si recomandari de lectura. Trist, mah, trist.

Trimite un comentariu

sus