Skip to main content

AUDIENŢE. Adela a pus Antena 1 pe primul loc la tineri. Prima dată în acest sezon. Mai jos în ţară şi la oraşe

 
AUDIENŢE. Adela a pus Antena 1 pe primul loc la tineri. Prima dată în acest sezon. Mai jos în ţară şi la oraşe

AUDIENŢE. Premieră pentru serialul Adela. A obţinut cea mai bună clasare din sezon, aseară. Serialul produs de Ruxandra Ion a pus Antena 1 pe primul loc în top la tineri. 

Publicitate

Este pentru prima dată când producţia, aflată la primul sezon, ocupă primul loc în clasament. Deşi la nivel naţional şi la oraşe s-a clasat pe doi şi trei, cifrele au fost bune.

De notat că pe intervalul serialului Pro TV a avut finalul meciului Danemarca-Belgia, Ştirile Pro TV (difuzate de la ora 21:00 în contextul Euro 2020) şi prima parte a meciului Ţările de Jos-Austria. 

Vezi audienţele meciurilor de ieri, AICI

De asemenea, Adela s-a intersectat şi cu Survivor de la Kanal D. 


Citeşte şi: Peste 1,2 milioane de români s-au uitat la Danemarca - Belgia, meciul zilei ieri. Cât a scos partida Ucraina - Macedonia, de la Bucureşti?


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:30):

Naţional. Adela a pus Antena 1 pe locul doi la nivel naţional, cu episodul de aseară. Postul Intact a fost sub Kanal D, dar peste Pro TV. Aproximativ 1,38 milioane de persoane au urmărit, în fiecare minut, searialul produs de Ruxandra Ion.

Lider pe interval a fost Kanal D, cu aproape 1,4 milioane de persoane în fiecare minut. 

De pe trei, Pro TV a fost aproape de Antena 1, cu o medie de 1,37 milioane de persoane pe acelaşi interval. 

Urban. Antena 1 s-a clasat pe trei în mediul urban. A fost sub Kanal D şi Pro TV, însă distanţa faţa de cele două rivale nu a fost una considerabilă. 

La oraşe, serialul postului Intact a fost urmărit de aproape 670.000 de telespectatori pe minut. 

De pe primul loc, Pro TV a adunat o medie de 785.000 de persoane pe interval. Nu în ultimul rând, de pe locul secund, Kanal D a numărat aproximativ 685.000 de oameni. 

Comercial. Lucrurile s-au schimbat când vine vorba de publicul tânăr. Deşi diferenţa dintre primele două clasate a fost mică, Antena 1 a fost lider. A numărat aproximativ 294.000 de telespectatori pe minut. A fost pentru prima dată în acest sezon când Adela a pus Antena 1 pe primul loc. 

Locul doi, pe interval, a fost ocupat de Pro TV, care a înregistrat o medie de 284.000 de persoane pe minut. 

Kanal D, cu o audienţă medie de 232.000 de telespectatori, a completat podiumul. 

Audienta posturilor TV joi, 17 iunie, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.397.000 7.9 18.8
2 Antena 1 1.380.000 7.8 18.6
3 Pro TV 1.373.000 7.8 18.5
4 Romania TV 437.000 2.5 5.9
5 Antena 3 336.000 1.9 4.5
6 Prima TV 162.000 0.9 2.2
7 Happy Channel 152.000 0.9 2.1
8 TVR 2 128.000 0.7 1.7
9 Pro Cinema 117.000 0.7 1.6
10 National TV 106.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 17 iunie, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 785.000 8.2 20.2
2 Kanal D 685.000 7.2 17.6
3 Antena 1 668.000 7.0 17.2
4 Antena 3 220.000 2.3 5.7
5 Romania TV 207.000 2.2 5.3
6 Happy Channel 90.000 0.9 2.3
7 Prima TV 74.000 0.8 1.9
8 Diva 62.000 0.6 1.6
9 TVR 2 56.000 0.6 1.4
10 Digi 24 54.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 17 iunie, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:30), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 294.000 7.0 23.9
2 Pro TV 284.000 6.7 23.1
3 Kanal D 232.000 5.5 18.8
4 Pro Cinema 31.000 0.7 2.5
5 Prima TV 24.000 0.6 2.0
6 Digi 24 19.000 0.4 1.5
7 Film Cafe 18.000 0.4 1.5
8 Antena 3 17.000 0.4 1.4
9 Boomerang 17.000 0.4 1.4
10 Comedy Central 17.000 0.4 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • unde este expertul postac sa ne zica de meciuri nu apare

    Meciurile mereu peste Antenuta ta postacule. Chiar aseara dublu comercial.
  • cate umilinte la survivor , am crezut ca e gata , meciuri scumpe sa fie invinse de adela , foarte slab cum spun postacii cand te gandesti ce era inainte de incepere cititi comentarii de la stiri de inainte sa radeti de postaci ha ha ha

    Pai si Adelinara e foarte slab. Primul episod lider pe comercial ? Pai pana acum ce a facut postacule ? Zero Barat nu ?
  • cate umilinte la survivor , am crezut ca e gata , meciuri scumpe sa fie invinse de adela , foarte slab cum spun postacii cand te gandesti ce era inainte de incepere cititi comentarii de la stiri de inainte sa radeti de postaci ha ha ha
  • De ce am senzația că Survivor va ține până la mijlocul lui iulie?
  • Foarte bune audientele pentru serial ,si Observator 19 a fost lider pe national si comercial (4,5 puncte de rating si 23,8 share fata de Pro tv cu meciul 3,9 puncte de rating si 20,7 share, rubrica sport,Observator 12 si Super Neatza cu Razvan si Dani de asemenea lideri, Neatza a avut un share pe comercial de 25,9 ,Super Neatza cu Razvan si Dani au audiente foarte bune si au fost lideri de prin ianuarie,am vazut pe instagram la story un tabel cu cifrele pe luni la Razvan Simion (Futuristul) pe instagram
  • Audiență destul de bună pentru Adela nu mă așteptam !! În orice caz Antena 1 mai are de lucrat la seriale dacă vor mai continua în următori ani ! Trebuie să vină și un serial de top !
  • Ce slab a ajuns Survivor. Acum, cu Euro 2020 dezastru in audiente pentru Pro TV; Kanal D trebuia sa fie lider detasat.
    Dar, cand lungesti emisiunea si vrei sa mai tina o luna, doua, lumea se cam plictiseste...
  • Meciul disputat pe Arena Națională a fost lider de audiență! Disputa a înregistrat 2.7 puncte de rating și 20.2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 2.5 puncte de rating și 18.5% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 16:00 – 17:51, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 2.9 puncte de audiență și 23.1% cotă de piață, în timp ce ANTENA 1 avea 2.2 puncte de rating și 17.5% share.

    Seara, românii au ales să urmărească tot PRO TV și s-au bucurat de victoria și calificarea Belgiei! În intervalul orar 19:01 – 20:54, la nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a condus topul cu 5.0 puncte de audiență și 23.1% cotă de piață, în timp ce locul 2 avea 4.8 puncte de rating și 22.2% share. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, meciul a înregistrat 6.3 puncte de rating și 25.1% cotă de piață, față de ANTENA 1 care a avut 5.6 puncte de audiență și 22.4% share.

    Ultimul meci al serii a fost tot lider de audiență. Victoria Țărilor de Jos a fost pe placul românilor care au urmărit partida! Disputa a înregistrat 7.7 puncte de rating și 24.1% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.5 puncte de rating și 20.2% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 22:00 – 23:52, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 7.6 puncte de audiență și 27.3% cotă de piață, în timp ce ANTENA 1 avea 5.4 puncte de rating și 19.4% share.

Trimite un comentariu

sus