Skip to main content

AUDIENŢE 2021. De la mic la mare, televiziunile şi-au conservat audienţa în al doilea an de pandemie. Câţi români s-au uitat la TV seara, în 2021?

 
AUDIENŢE 2021. De la mic la mare, televiziunile şi-au conservat audienţa în al doilea an de pandemie. Câţi români s-au uitat la TV seara, în 2021?

AUDIENŢE PRIME-TIME în 2021. S-au mai uitat românii la televizor, seara, în al doilea an de pandemie? Datele de audienţă arată că da. Totul în condiţiile în care cifrele nu au crescut, dar publicul nici nu a plecat masiv către alte medii. 

Publicitate

Putem spune că televiziunile şi-au conservat audienţa în 2021, raportat la cifrele din 2020. 

A fost un an cu multe producţii care au concurat seara şi care s-au luptat, în anumite, momente pentru fiecare telespectator. Pro TV a rămas, pentru încă un an, liderul detaşat al topului. Antena 1 şi Kanal D s-au luptat pentru următoarele locuri, în funcţie de segmentul de public despre care vorbim au fost mai sus sau mai jos. 

De pildă, Kanal D a rămas, doar în ţară ce-i drept, al doilea cel mai urmărit post TV în intervalul de maximă audienţă. 

Pe de altă parte, Antena 1 a ocupat locul secund în mediul urban şi pe segementul comercial, al celor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani. 

Dacă este să ne referim la ce show-uri au urmărit intens românii, există câteva care au scos cifre notabile. Las Fierbinţi a dominat, de departe, tot anul. Indiferent dacă este dat în premieră sau în reluare, serialul de Pro TV încă scoate audienţe foarte bune. Românii au talent a fost, de asemenea, unul dintre show-urile care a ridicat Pro TV în prima parte a anului. Vara, postul din Pache a avut meciuri de la Euro 2020, iar toamna a venit rândul SuperStar, Masked Singer, Vlad şi, din nou, Las Fierbinţi. 

De notat schimbarea de show-uri muzicale de la Pro TV. Cu SuperStar în grilă, cifrele de audienţă ale Pro TV au fost sub ratingurile pe care le obţinea Pro TV în anii în care avea pe post Vocea României.

Kanal D a scos cifre mari cu serialele turceşti şi cu show-ul Survivor în prima parte a anului. 

Antena 1 a fost sus în primele luni ale lui 2021 cu Chefi la cuţite, iar în toamnă cu Asia Express, iUmor sau Adela, printre altele. De notat că 2021 a adus şi o mare surpriză: Singur Acasă a trecut de la Pro TV la Antena 1, dar doar pentru un an. 

Audienţa posturilor TV în intervalul de maximă audienţă (Prime-Time, orele 19.00-23.00) în 2021:

PRIME-TIME NAŢIONAL. Pro TV a rămas liderul incontestabil al clasamentului cu cele mai urmărite posturi, seara, în 2021. A avut cifre aproape constante, foarte puţin în minus de la un an la altul. A înregistrat o medie de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori, faţă de 1,42 cât avea în 2020. 

Pe locul secund în ţară a rămas Kanal D, post care a urcat uşor: a ajuns la 1,14 milioane de persoane, comparativ cu 1,06 milioane cu un an înainte. 

Locul trei a aparţinut postului Antena 1, staţie care şi-a conservat, de asemenea, audienţele. A avut, în intervalul de maximă audienţă, o medie de 1,05 milioane de telespectatori în medie, de la 1,06 milioane în 2020. 

România TV a rămas, tot cu cifre aproape neschimbate de la un an la altul, cel mai urmărit post de ştiri seara. A avut peste 470.000 de oameni care s-au uitat, în medie, la programele postului de ştiri. 

PRIME-TIME URBAN. Lucrurile s-au repetat într-o oarecare măsură, mai ales la vârf, şi în mediul urban. Primul loc a fost ocupat tot de Pro TV, care a atras aproximativ 713.000 de orăşeni în medie, faţă de 730.000 cu un an înainte. 

Antena 1 a reuşit să depăşească Kanal D şi a trecut pe doi, unde înregistra o medie de 543.000 de oameni în intervalul de maximă audienţă. În 2020, avea o medie de 527.000. 

Kanal D a completat la oraşe treapta a treia a podiumului, cu jumătate de milion de oameni în medie. Cifrele au fost într-o uşoară creştere, de la 473.000. 

Din nou, RTV a fost cel mai urmărit post de ştiri: 253.000 s-au uitat, seara, la talk show-urile postului TV. 

PRIME-TIME COMERCIAL. La ce posturi s-au uitat tinerii? Cei mai mulţi, aproximativ 300.000 în medie, au fost pe Pro TV în serile lui 2021.

În al doilea an de pandemie, locul secund a fost la Antenei 1, cu 218.000 de telespectatori în medie. Postul a fost într-o uşoară scădere. 

Kanal D a fost următorul post clasat, cu cifre uşor mai mai mari. A scos o medie de aproximativ 164.000 de telespectatori, de la 143.000. 

Locul patru nu a mai fost ocupat de România TV, ca anul trecut, ci de DigiSport 1. E drept că diferenţa dintre cele două posturi nu a fost mare: postul RCS a numărat 34.000, în timp ce RTV 29.000 de telespectatori. 

Digi 24 a coborât câteva poziţii, nu mai e pe locul cinci la tineri, cum era în 2020. 

Audienţa posturilor TV în intervalul de maximă audienţă (Prime-Time, orele 19.00-23.00) în 2021, comparativ cu 2020, la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL PT 2020 Mii persoane Rtg% Share   NATIONAL PT 2021 Mii persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1426 8.1 19.2   Pro TV 1399 7.9 19
2 Kanal D 1064 6.1 14.3   Kanal D 1146 6.5 15.5
3 Antena 1 1060 6.0 14.3   Antena 1 1051 6.0 14.2
4 Romania TV 477 2.7 6.4   Romania TV 471 2.7 6.4
5 Antena 3 356 2.0 4.8   Antena 3 325 1.8 4.4
6 National TV 235 1.3 3.2   National TV 189 1.1 2.6
7 Prima TV 205 1.2 2.8   Happy Channel 186 1.1 2.5
8 TVR 1 162 0.9 2.2   DigiSport 1 184 1.0 2.5
9 Pro Cinema 136 0.8 1.8   TVR 1 151 0.9 2.1
10 DigiSport 1 127 0.7 1.7   Prima TV 142 0.8 1.9
11 TVR 2 122 0.7 1.6   Pro Cinema 132 0.8 1.8
12 Digi 24 116 0.7 1.6   Realitatea Plus 116 0.7 1.6
13 Happy Channel 110 0.6 1.5   TVR 2 109 0.6 1.5
14 Antena Stars 97 0.6 1.3   Antena Stars 109 0.6 1.5
15 Pro 2 93 0.5 1.3   Digi 24 86 0.5 1.2
16 B1TV 92 0.5 1.2   Pro 2 83 0.5 1.1
17 Realitatea Plus 88 0.5 1.2   Diva 82 0.5 1.1
18 Diva 82 0.5 1.1   ETNO 60 0.3 0.8
19 ETNO 64 0.4 0.9   B1TV 56 0.3 0.8
20 Nickelodeon 63 0.4 0.8   Film Cafe 55 0.3 0.7
21 Boomerang 60 0.3 0.8   AXN 55 0.3 0.7
22 AXN 58 0.3 0.8   Boomerang 44 0.3 0.6
23 Cartoon Network 55 0.3 0.7   Nickelodeon 41 0.2 0.6
24 Film Cafe 47 0.3 0.6   Cartoon Network 41 0.2 0.6
25 Disney Junior 37 0.2 0.5   AMC 39 0.2 0.5
26 TNT 35 0.2 0.5   Disney Junior 37 0.2 0.5
27 Minimax 35 0.2 0.5   Warner TV 31 0.2 0.4
28 Disney 34 0.2 0.5   DigiSport 2 30 0.2 0.4
29 Paramount 31 0.2 0.4   Look Sport+ 28 0.2 0.4
30 AMC 31 0.2 0.4   Nick JR 27 0.2 0.4
31 Favorit TV 30 0.2 0.4   Comedy Central 26 0.2 0.4
32 Nick JR 30 0.2 0.4   Minimax 26 0.2 0.4
33 Look Sport+ 28 0.2 0.4   Disney 25 0.1 0.3
34 N24 PLUS 25 0.1 0.3   Favorit TV 25 0.1 0.3
35 Comedy Central 24 0.1 0.3   TV1000 22 0.1 0.3
36 Nicktoons 23 0.1 0.3   Eurosport 1 21 0.1 0.3
37 TV1000 23 0.1 0.3   Pro X 21 0.1 0.3
38 DigiSport 2 22 0.1 0.3   Bollywood TV 20 0.1 0.3
39 Pro Gold 22 0.1 0.3   N24 PLUS 20 0.1 0.3
40 TLC 21 0.1 0.3   Pro Gold 20 0.1 0.3
41 Pro X 20 0.1 0.3   History 20 0.1 0.3
42 Eurosport 1 19 0.1 0.3   Nicktoons 17 0.1 0.2
43 History 19 0.1 0.3   AXN White 17 0.09 0.2
44 Bollywood TV 18 0.1 0.2   Telekom Sport 1 16 0.09 0.2
45 Telekom Sport 1 16 0.09 0.2   TLC 15 0.09 0.2
46 Discovery 15 0.09 0.2   Cinemaraton 15 0.09 0.2
47 National Geographic 15 0.09 0.2   National Geographic 15 0.09 0.2
48 TV Paprika 14 0.08 0.2   Discovery 14 0.08 0.2
49 TVR 3 14 0.08 0.2   TV Paprika 13 0.07 0.2
50 National Geographic Wild 11 0.06 0.1   DigiSport 3 12 0.07 0.2
51 AXN White 10 0.06 0.1   National Geographic Wild 11 0.06 0.2
52 Kiss TV 10 0.06 0.1   Eurosport 2 9 0.05 0.1
53 AXN Black 9 0.05 0.1   Aleph News 9 0.05 0.1
54 DigiSport 3 8 0.05 0.1   AXN Black 8 0.05 0.1
55 Eurosport 2 8 0.05 0.1   Kiss TV 8 0.04 0.1
56 Look Sport 6 0.04 0.1   HGTV 8 0.04 0.1
57 ZU TV 5.7 0.03 0.1   ZU TV 6 0.04 0.1
58 U TV 5.3 0.03 0.1   Look Sport 6 0.04 0.1
59 DigiSport 4 4.8 0.03 0.1   DigiSport 4 6 0.03 0.1
60 Travel Channel 4.2 0.02 0.1   JIM JAM 5.9 0.03 0.1
61 Music Channel 4.2 0.02 0.1   Taraf TV 4.1 0.02 0.1
62 Taraf TV 4.2 0.02 0.1   U TV 4.1 0.02 0.1
63 Magic TV 3.4 0.02 0.0   TeenNick 3.7 0.02 0.1
64 Hit Music 3.1 0.02 0.0   Magic TV 3.7 0.02 0
65 E! Entertainment 2.8 0.02 0.0   Music Channel 3.5 0.02 0
66 Duck TV 1.8 0.01 0.0   Viasat History 3.4 0.02 0
67 Telekom Sport 3 1.1 0.01 0.0   Travel Channel 3.4 0.02 0
68 Rock TV 1.0 0.01 0.0   E! Entertainment 3.0 0.02 0
            Duck TV 1.9 0.01 0
            Hit Music 1.8 0.01 0
            Telekom Sport 3 1.0 0.01 0
            Metropola TV 1.0 0.01 0
            Rock TV 0.8 0.00 0
            A7 TV 0.2 0.00 0
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Audienţa posturilor TV în intervalul de maximă audienţă (Prime-Time, orele 19.00-23.00) în 2021, comparativ cu 2020, în mediul URBAN:

  URBAN PT 2020 Mii persoane Rtg% Share   URBAN PT 2021 Mii persoane Rtg% Share
1 Pro TV 729 7.7 18.7   Pro TV 713 7.5 18.6
2 Antena 1 527 5.5 13.5   Antena 1 543 5.7 14.2
3 Kanal D 473 5.0 12.1   Kanal D 507 5.3 13.2
4 Romania TV 259 2.7 6.6   Romania TV 253 2.6 6.6
5 Antena 3 235 2.5 6   Antena 3 206 2.2 5.4
6 National TV 116 1.2 3   DigiSport 1 114 1.2 3
7 Prima TV 92 1.0 2.4   Happy Channel 112 1.2 2.9
8 DigiSport 1 89 0.9 2.3   National TV 86 0.9 2.2
9 Digi 24 88 0.9 2.3   TVR 1 70 0.7 1.8
10 TVR 1 79 0.8 2   Prima TV 67 0.7 1.8
11 Happy Channel 65 0.7 1.7   Realitatea Plus 66 0.7 1.7
12 TVR 2 61 0.6 1.6   Digi 24 63 0.7 1.6
13 Diva 59 0.6 1.5   Diva 60 0.6 1.6
14 B1TV 56 0.6 1.4   TVR 2 57 0.6 1.5
15 Pro Cinema 52 0.5 1.3   Antena Stars 49 0.5 1.3
16 Realitatea Plus 52 0.5 1.3   Pro Cinema 48 0.5 1.2
17 Pro 2 42 0.4 1.1   Pro 2 39 0.4 1
18 Antena Stars 39 0.4 1   B1TV 33 0.3 0.9
19 AXN 35 0.4 0.9   AXN 32 0.3 0.8
20 Nickelodeon 32 0.3 0.8   Film Cafe 27 0.3 0.7
21 Boomerang 28 0.3 0.7   Comedy Central 23 0.2 0.6
22 Cartoon Network 28 0.3 0.7   Nickelodeon 22 0.2 0.6
23 Film Cafe 25 0.3 0.6   DigiSport 2 21 0.2 0.6
24 Disney Junior 23 0.2 0.6   AMC 20 0.2 0.5
25 Paramount 21 0.2 0.5   Disney Junior 19 0.2 0.5
26 TNT 21 0.2 0.5   Warner TV 18 0.2 0.5
27 Disney 20 0.2 0.5   Boomerang 18 0.2 0.5
28 Comedy Central 19 0.2 0.5   ETNO 17 0.2 0.4
29 ETNO 17 0.2 0.4   Eurosport 1 15 0.2 0.4
30 AMC 17 0.2 0.4   Cartoon Network 15 0.2 0.4
31 DigiSport 2 15 0.2 0.4   Nick JR 14 0.2 0.4
32 History 15 0.2 0.4   Disney 14 0.2 0.4
33 TLC 15 0.2 0.4   Look Sport+ 14 0.1 0.4
34 Eurosport 1 15 0.2 0.4   TV1000 14 0.1 0.4
35 Nick JR 14 0.2 0.4   History 13 0.1 0.3
36 Minimax 14 0.1 0.3   Pro X 13 0.1 0.3
37 TV1000 13 0.1 0.3   AXN White 12 0.1 0.3
38 Discovery 13 0.1 0.3   Discovery 12 0.1 0.3
39 Pro X 12 0.1 0.3   Minimax 11 0.1 0.3
40 Look Sport+ 12 0.1 0.3   National Geographic 10 0.1 0.3
41 Bollywood TV 12 0.1 0.3   Pro Gold 10 0.1 0.3
42 Nicktoons 11 0.1 0.3   TV Paprika 9 0.1 0.2
43 TV Paprika 10 0.1 0.3   TLC 9 0.09 0.2
44 National Geographic 10 0.1 0.3   Favorit TV 8 0.09 0.2
45 Favorit TV 10 0.1 0.2   DigiSport 3 8 0.08 0.2
46 Pro Gold 9 0.1 0.2   Telekom Sport 1 8 0.08 0.2
47 Telekom Sport 1 9 0.09 0.2   Nicktoons 8 0.08 0.2
48 TVR 3 7 0.07 0.2   Bollywood TV 7 0.08 0.2
49 National Geographic Wild 7 0.07 0.2   Eurosport 2 7 0.07 0.2
50 AXN White 6 0.06 0.2   Cinemaraton 7 0.07 0.2
51 DigiSport 3 6 0.06 0.2   Aleph News 7 0.07 0.2
52 Eurosport 2 5.9 0.06 0.1   National Geographic Wild 6 0.07 0.2
53 N24 PLUS 5.7 0.06 0.1   HGTV 6 0.07 0.2
54 Kiss TV 5.7 0.06 0.1   AXN Black 4.8 0.05 0.1
55 AXN Black 5.0 0.05 0.1   N24 PLUS 4.7 0.05 0.1
56 U TV 3.8 0.04 0.1   DigiSport 4 4.6 0.05 0.1
57 DigiSport 4 3.5 0.04 0.1   Kiss TV 3.8 0.04 0.1
58 Travel Channel 3.4 0.04 0.1   ZU TV 3.1 0.03 0.1
59 Magic TV 2.7 0.03 0.1   U TV 3.1 0.03 0.1
60 ZU TV 2.6 0.03 0.1   Magic TV 3.1 0.03 0.1
61 Look Sport 2.3 0.02 0.1   Look Sport 2.8 0.03 0.1
62 E! Entertainment 2.3 0.02 0.1   Viasat History 2.8 0.03 0.1
63 Music Channel 2.2 0.02 0.1   TeenNick 2.8 0.03 0.1
64 Hit Music 1.9 0.02 0   JIM JAM 2.3 0.02 0.1
65 Taraf TV 1.7 0.02 0   Travel Channel 2.2 0.02 0.1
66 Duck TV 1.1 0.01 0   Music Channel 1.8 0.02 0
67 Rock TV 0.9 0.01 0   E! Entertainment 1.8 0.02 0
68 Telekom Sport 3 0.6 0.01 0   Duck TV 1.5 0.02 0
            Taraf TV 1.2 0.01 0
            Hit Music 1.1 0.01 0
            Metropola TV 0.8 0.01 0
            Telekom Sport 3 0.8 0.01 0
            Rock TV 0.5 0.01 0
            A7 TV 0.1 0.00 0
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Audienţa posturilor TV în intervalul de maximă audienţă (Prime-Time, orele 19.00-23.00) în 2021, comparativ cu 2020, pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL PT 2020 Mii persoane Rtg% Share   COMERCIAL PT 2021 Mii persoane Rtg% Share
1 Pro TV 328 7.8 25.1   Pro TV 296 7.1 24.4
2 Antena 1 233 5.5 17.8   Antena 1 218 5.2 18
3 Kanal D 143 3.4 10.9   Kanal D 164 3.9 13.5
4 Romania TV 33 0.8 2.5   DigiSport 1 34 0.8 2.8
5 Digi 24 31 0.7 2.4   Romania TV 29 0.7 2.4
6 DigiSport 1 31 0.7 2.4   Antena 3 24 0.6 2
7 Antena 3 31 0.7 2.3   Digi 24 24 0.6 2
8 National TV 28 0.7 2.1   National TV 21 0.5 1.7
9 Prima TV 27 0.6 2   Happy Channel 21 0.5 1.7
10 Diva 21 0.5 1.6   Pro Cinema 20 0.5 1.6
11 Pro Cinema 21 0.5 1.6   Prima TV 19 0.5 1.6
12 TVR 1 17 0.4 1.3   TVR 1 17 0.4 1.4
13 Happy Channel 13 0.3 1   Diva 16 0.4 1.3
14 Boomerang 13 0.3 1   Comedy Central 13 0.3 1.1
15 Comedy Central 13 0.3 1   Antena Stars 13 0.3 1.1
16 TVR 2 12 0.3 0.9   AXN 11 0.3 0.9
17 AXN 12 0.3 0.9   TVR 2 11 0.3 0.9
18 Paramount 11 0.3 0.8   Film Cafe 10 0.2 0.8
19 Film Cafe 11 0.3 0.8   Pro 2 10 0.2 0.8
20 B1TV 10 0.2 0.8   AMC 8 0.2 0.7
21 Nickelodeon 10 0.2 0.8   Warner TV 8 0.2 0.6
22 Pro 2 9 0.2 0.7   Boomerang 7 0.2 0.6
23 Antena Stars 9 0.2 0.7   Disney Junior 7 0.2 0.6
24 Disney Junior 9 0.2 0.7   Realitatea Plus 7 0.2 0.6
25 TNT 8 0.2 0.6   History 7 0.2 0.5
26 AMC 8 0.2 0.6   TV1000 6 0.2 0.5
27 Bollywood TV 8 0.2 0.6   B1TV 5.7 0.1 0.5
28 Realitatea Plus 8 0.2 0.6   Pro Gold 5.7 0.1 0.5
29 History 8 0.2 0.6   Discovery 5.5 0.1 0.5
30 Discovery 7 0.2 0.6   DigiSport 2 5.4 0.1 0.4
31 TLC 7 0.2 0.5   Eurosport 1 5.0 0.1 0.4
32 TV1000 7 0.2 0.5   Nick JR 4.9 0.1 0.4
33 Cartoon Network 6 0.2 0.5   Pro X 4.6 0.1 0.4
34 Pro Gold 5.2 0.1 0.4   Minimax 4.3 0.1 0.4
35 Nick JR 5.0 0.1 0.4   Look Sport+ 4.3 0.1 0.4
36 DigiSport 2 4.7 0.1 0.4   Disney 4.2 0.1 0.3
37 Eurosport 1 4.6 0.1 0.3   HGTV 4.1 0.1 0.3
38 Look Sport+ 4.5 0.1 0.3   Nickelodeon 4.0 0.1 0.3
39 Disney 4.5 0.1 0.3   Bollywood TV 4.0 0.1 0.3
40 Minimax 4.4 0.1 0.3   National Geographic 4.0 0.1 0.3
41 Pro X 4.4 0.1 0.3   TLC 3.6 0.09 0.3
42 National Geographic 4.1 0.1 0.3   Telekom Sport 1 3.5 0.08 0.3
43 Telekom Sport 1 3.7 0.09 0.3   Cartoon Network 3.1 0.07 0.3
44 TV Paprika 3.2 0.07 0.2   National Geographic Wild 3.0 0.07 0.2
45 National Geographic Wild 3.1 0.07 0.2   AXN White 2.9 0.07 0.2
46 Kiss TV 3.0 0.07 0.2   Kiss TV 2.7 0.06 0.2
47 Nicktoons 2.6 0.06 0.2   TV Paprika 2.7 0.06 0.2
48 ETNO 2.5 0.06 0.2   DigiSport 3 2.3 0.06 0.2
49 U TV 2.3 0.05 0.2   ETNO 2.2 0.05 0.2
50 Favorit TV 2.0 0.05 0.2   ZU TV 1.9 0.05 0.2
51 AXN White 2.0 0.05 0.2   Cinemaraton 1.9 0.05 0.2
52 DigiSport 3 2.0 0.05 0.2   U TV 1.7 0.04 0.1
53 Magic TV 1.9 0.05 0.1   Magic TV 1.7 0.04 0.1
54 AXN Black 1.8 0.04 0.1   AXN Black 1.7 0.04 0.1
55 Travel Channel 1.7 0.04 0.1   Nicktoons 1.4 0.03 0.1
56 ZU TV 1.6 0.04 0.1   Eurosport 2 1.4 0.03 0.1
57 Music Channel 1.4 0.03 0.1   DigiSport 4 1.4 0.03 0.1
58 E! Entertainment 1.3 0.03 0.1   JIM JAM 1.3 0.03 0.1
59 N24 PLUS 1.2 0.03 0.1   Favorit TV 1.2 0.03 0.1
60 DigiSport 4 1.2 0.03 0.1   N24 PLUS 1.2 0.03 0.1
61 Eurosport 2 1.2 0.03 0.1   Duck TV 1.0 0.02 0.1
62 TVR 3 1.1 0.02 0.1   Music Channel 1.0 0.02 0.1
63 Duck TV 0.8 0.02 0.1   E! Entertainment 0.9 0.02 0.1
64 Taraf TV 0.8 0.02 0.1   Look Sport 0.9 0.02 0.1
65 Look Sport 0.7 0.02 0.1   Travel Channel 0.8 0.02 0.1
66 Rock TV 0.7 0.02 0.1   TeenNick 0.7 0.02 0.1
67 Hit Music 0.6 0.01 0   Viasat History 0.6 0.02 0.1
68 Telekom Sport 3 0.2 0.01 0   Hit Music 0.5 0.01 0
            Taraf TV 0.5 0.01 0
            Aleph News 0.5 0.01 0
            Rock TV 0.4 0.01 0
            Telekom Sport 3 0.3 0.01 0
            Metropola TV 0.2 0.00 0
            A7 TV 0.0 0.00 0

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @Expertul, au mai avut așa Comunicate pe 18-54 ca să dea bine la cifre.

    Targetul ăsta e ca și cum ar difuza emisiunile de la 20:00 până după miezul nopții (spre bucuria lui mile+R care sunt pe ajutor social) ca să prindă locul 1, că de, să se laude a2a zi că au avut 0.01% mai mult ca ProTV.

    Soby, ești penibil. Voi trimite un mail celor de la Digi ca să te numească șef la Digi24 și de ce nu, să schimbe și numele în SobyFakeNews24!
  • @Cristi Poate îl redenumesc în PTV (Prelipceanu TV), ce crezi?
  • ghinion performeaza

    Ca Antenuta. Performeaza la pensionari. Hi hi hi !
  • Bam cine plătește e masurat

    Antenuta lidera la pensionari, exact.
  • @Soby: Nu iese, nu are cum.

    Ar fi două variante:

    1. Să renunțe Digi în a-l mai oferi liber la retransmisie, dar asta n-o să se întâmple, pt. că ar zbura imediat de pe Vodafone și Orange, iar exclusiv pe rețeaua proprie s-ar prăbuși - Digi are deja experiența primilor 2 ani de emisie (2012-2014). La fel cum au experiența Digi Film transformat în Film Now special pt. a-l oferi și altor cabliști contracost, dar nu a fost preluat de nimeni.

    2. Să scadă enorm în audiențe și să nu mai prindă loc în must-carry, dar asta ar fi imposibil, nu cred că se poate mai jos decât TELESTAR 1, spre ex.
  • @Cristi Iese Digi 24 din lista must-carry? A început să scadă la audiențe și va avea același audiență ca la Aleph.
  • Pana azi Antena 1 s-a raportat la targetul 18 - 49 urban, dar in comunicatul de azi cu audientele Poftiti pe la noi se raporteaza la targetul comercial 18 - 54. Oare schimba Antena 1 targetul comercial in 2022, sau sa fie vorba de o eroare?
  • @Soby: Digi 24 are noroc cu acel must-carry, altfel era zburat de pe Vodafone/Orange și se scufunda la nivel cu Aleph.

    @B.A.M. Și cam ce alte posturi TV ți-ai fi dorit să vezi? Kantar măsoară pe cine și-a exprimat dorința de a fi măsurat, multe posturi nu difuzează publicitate și nu au nevoie pt. că trăiesc majoritar din plata cabliștilor, în special cele super nișate tip Love Nature 4K, MyZen HD, Nautical Channel, Auto Moto & Sport Channel, Museum HD, Discovery ID/Science/Turbo, Crime&Investigations, DaVinci, BBC Earth, CBS Reality, AXN Spin, Nat Geo People, Food Network HD, pachetele FilmBox, MTV, Trace, Mezzo etc.

    Altceva ar fi curios: din ce bani trăiește o televiziune ca Metropola TV liberă la retransmisie și cu 1,000 privitori în prime-time. Sau de ce trebuie să plătim pt. televiziuni moarte ca Pro 2, Pro Gold, Pro X, Pro Cinema, Prima TV - eu unul aș putea trăi lejer fără ele. Cel mai probabil au fost puse drept condiție pt. PRO TV (în cazul Pro) și Look Sport-uri (în cazul Clever).
  • O descrestere substantiala pentru Prima tv. Sa ai emisie hd si sa te bata National tv. Adrian tv e praf si pulbere. 50% scadere pe national, 30% pe urban si 15% pe comercial. incasarile din publicitate si-au dat demisia.
  • Postacii scad mult bravo România

    Ca si Antenuta Zero bravo România
  • Postacii scad mult bravo România

    Ca si Antenuta Zero bravo România

Trimite un comentariu

sus