Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la ultimul episod din Clanul. Pro TV, primul loc pe aproape toate targeturile. Unde au fost primii Chefi la cuţite, de pe Antena 1

 
AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la ultimul episod din Clanul. Pro TV, primul loc pe aproape toate targeturile. Unde au fost primii Chefi la cuţite, de pe Antena 1

AUDIENŢE. Punct final pentru serialul Clanul, de pe Pro TV, după patru sezoane. Câţi români au văzut ultimul episod? Cine a fost pe primul loc, Pro TV sau Chefi la cuţite, cu care serialul s-a intersectat?

Publicitate

În minutul de maximă audienţă, adică la 22.10, se uitau la serial aproape 1,4 milioane de telespectatori, potrivit datelor Pro TV.

Ultimul episod Clanul a fost difuzat între 20.30 şi 22.40, la concurenţă directă cu Chefi la Cuţite, de pe Antena 1. Dacă Pro TV a fost primul pe aproape toate segmentele de audienţă, şi Chefi la Cuţite au reuşit să conducă pe un segment. Pe care, în continuare:

Naţional. Aproape 1.2 milioane de telespectatori din întreaga ţară au urmărit Clanul, anunţă Pro TV. Cota de piaţă: aproape 20%, ceea ce înseamnă că aproape unul din cinci români cu televizoarele deschise se uitau la finalul serialului. În acelaşi timp, la Chefi la Cuţite, pe Antena 1, erau aproape un milion de români pe post.

Comercial. Pro TV a fost cel mai urmărit şi pe segmentul comercial al staţiei. Pro TV: "în rândul publicului naţional, cu vârstă cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, serialul a înregistrat 7.0 puncte de rating şi 24.4% share, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă avea 5.4 puncte de rating şi 18.6% share."

În cifre absolulte, înseamnă că la Pro TV se uitau aproape 460.000 de telespectatori din acest segment, iar la Antena 1 erau 350.000.

Pro TV a fost pe primul loc şi pe segmentul comercial "tradiţional", adică urban 21-54 de ani.

Urban. La o distanţă mică, publicul urban a fost câştigat de Chefi la cuţite: o media de aproape 620.000 de telespectatori la oraşe pentru showul culinar de pe Antena 1, cu doar 8.000 mai mulţi decât ultimul episod din Clanul.

Audienţa posturilor TV luni, 13 mai, pe intervalul ultimului episod Clanul (20.30-22.40), la nivel NAŢIONAL:

1. Pro TV - 1.200.000 de telespectatori (6,9 rtg, 18,1 share)

2. Antena 1 - 985.000 (5,6 rtg, 14,9 share)

3. Kanal D - 505.000

4. Digisport - 355.000

5. Happy Channel - 330.000

6. România TV - 320.000

Audienţa posturilor TV luni, 13 mai, pe intervalul ultimului episod Clanul (20.30-22.40), în mediul URBAN:

1. Antena 1 - 617.000 de telespectatori (6,2 rating, 17 share)

2. Pro TV - 609.000 (6,2 rtg, 16,7 share)

3. Kanal D - 262.000

4. Digisport - 220.000

5. România TV - 185.000

6. Happy Channel - 178.000

Audienţa posturilor TV luni, 13 mai, pe intervalul ultimului episod Clanul (20.30-22.40), pe SEGMENTUL COMERCIAL (naţional 21-54 de ani ABCD):

1. Pro TV - 457.000 de telespectatori (7 rtg, 24,4 share)

2. Antena 1 - 349.000 (5,4 rtg, 18,6 share)

3. Kanal D - 123.000

4. Digisport - 85.000

5. Happy Channel - 84.000

6. Pro Cinema - 81.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • R R
    Chefi la cutite lider de audienta pe tot intervalul ,pe segmentul comercial si pe cel all urban ,a fost si lider de audienta si pe Whole day dar si în day time unte Super Neatza cu Răzvan și Dani ,Observator 12 si Mireasa au fost lider detasat de piata
  • Lupu Lupu
    Păcat de ceea ce a fost până acum ,dar finalul a fost de nimic!
  • Lupu Lupu
    Finalul serialului a fost de ***!

Trimite un comentariu

sus