
AUDIENŢE. Interesul pentru dezbaterile candidaţilor este la un nivel înalt, chiar dacă este prezent doar Nicuşor Dan, iar George Simion absentează.
După Antena 3 marţi seară (cu cifre bune de audienţă), a urmat dezbaterea online de la Micutzu (cu 1,3 milioane de afişări) şi, aseară, "confruntarea" de la România TV. La toate a fost prezent doar Nicuşor Dan.
Câţi români s-au uitat şi la România TV?
Înainte de cifre, de notat poziţia România TV în clasamentele de audienţă, cu Nicuşor Dan răspunzând la întrebări în direct din platoul postului.
România TV a fost cel mai urmărit post de ştiri pe interval, pe toate segmentele. La nivelul întregii ţări, pe clasamentul general, a fost pe poziţia a treia, iar la oraşe a fost pe locul doi, după Pro TV. Poziţie mult mai bună şi pe segmentul comercial (acolo unde, de obicei, România TV are cifre mai mici).
Paginademedia. vă prezintă audienţele:
Naţional. Emisiunea cu Nicuşor Dan de pe România TV şi cu scaunul gol cu afişul George Simion a fost urmărit, în fiecare minut, de peste 660.000 de români.
Postul TV a fost după Pro TV şi Antena 1, dar peste Kanal D şi Realitatea,
Urban. Performanţă la oraşe, unde dezbaterea a fost pe locul al doilea în clasamentul general, imediat după Pro TV. S-au uitat la România TV 450.000 de telespectatori din mediul urban.
România TV a fost prima staţie de ştiri pe interval, dar a depăşit şi generalistele Antena 1 şi Kanal D.
Comercial. Cifre mult peste audienţele normale pentru România TV: 150.000 de telespectatori din segmentul 21-54 de ani urban şi locul al treilea, după Pro TV şi Antena 1.
În mod normal, de exemplu după media pe aprilie în prime-time, audienţa România TV pe publicul comercial nu atinge 50.000 de persoane, iar poziţia în clasamentul general este mai jos.
Până acum, singura dezbatere TV la care au participat ambii candidaţi a fost organizată de EuroNews pe 8 mai. Audienţele, mai jos:
Audienţele posturilor TV miercuri, 14 mai, pe intervalul dezbaterii de la România TV (20.00-22.00), la nivel NAŢIONAL:
1. Pro TV - 1.195.000 telespectatori (6,8 rtg, 18,2 share)
2. Antena 1 - 875.000 (5 rtg, 13,3 shr)
3. România TV - 665.000 (3,8 rtg, 10,1 shr)
4. Kanal D - 580.000
5. Realitatea - 365.000
6. DigiSport - 325.000
Audienţele posturilor TV miercuri, 14 mai, pe intervalul dezbaterii de la România TV (20.00-22.00), în mediul URBAN:
1. Pro TV - 550.000 (5,6 rtg, 15 share)
2. România TV - 450.000 (4,5 rtg, 12,2 shr)
3. Antena 1 - 430.000 (4,4 rtg, 11,7 shr)
4. Kanal D - 310.000
5. Realitatea - 225.000
6. DigiSport - 215.000
Audienţele posturilor TV miercuri, 14 mai, pe intervalul dezbaterii de la România TV (20.00-22.00), pe segmentul COMERCIAL:
1. Pro TV - 220.000 (4,7 rtg, 16,7 share)
2. Antena 1 - 190.000 (4,1 rtg, 14,6 shr)
3. România TV - 150.000 (3,2 rtg, 11,4 shr)
4. Kanal D - 115.000
5. Digisport - 80.000
6. Realitatea - 75.000
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu