Skip to main content

AUDIENŢE. Dinamo-Mioveni n-a scos cât Rapid-FCSB, dar a ridicat DigiSport 1. Las Fierbinţi, rating de aproape 1,5 milioane

 
Foto - Hepta
Foto - Hepta

AUDIENŢE. Duelul Dinamo-Mioveni (0-1) n-a scos cifre cât Rapid-FCSB, dar totuşi a strâns ceva public în faţa micilor ecrane. Dacă înaintea meciului cu Dinamo DigiSport 1 era pe locul opt, după ce a început partida a înregistrat o medie de aproape trei ori mai mare. 

Publicitate

Postul RCS a adunat, ca de fiecare dată, cea mai mare audienţă raportat la cele trei posturi care dau meciuri din Liga 1 (Look Sport şi Telekom Sport). 

Reamintim că, sâmbătă seara, DigiSport 1 a fost lider de audienţă cu derby-ul Rapid-FCSB. Cumulat, peste 1,1 milioane de români s-au uitat. Prin comparaţie, la partida pierdută de Dinamo contra Mioveniului a fost înregistrată o audienţă medie de aproape jumătate de milion de oameni.


Cifrele Rapid-FCSB, AICI


Liderul serii, luni, a fost Pro TV. Staţia din Pache a adunat aproape 1,5 milioane de telespectatori cu Las Fierbinţi şi o medie de peste 1,1 milioane de oameni cu filmul O luptă personală 5. 

Cu o reluare Chefi la cuţite, Antena 1 s-a clasat pe locul doi. Media celor aproape patru ore de emisiune a fost de peste 700.000 de persoane. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Dinamo-Mioveni (21:30-23:30):

NATIONAL. Duelul din Liga 1, Dinamo-Mioveni, a pus DigiSport 1 pe locul şase în topul celor mai urmărite posturi TV. Aproape 400.000 de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la meciul de fotbal.

Audienţa postului s-a ridicat destul de mult odată cu startul meciului. Înainte de acesta număra 124.000 de persoane (pe intervalul Las Fierbinţi). 

Liderul pe interval era Pro TV, cu o medie de 1,1 milioane de persoane. 

Look Sport şi Telekom Sport, celelalte două posturi care au difuzat Dinamo-Mioveni, nu s-au regăsit în top zece. Aproximativ 43.000 de oameni au fost pe Look şi aproape 35.000 de persoane pe Telekom. 

URBAN. DigiSport 1 a adunat aproape 200.000 de persoane şi din mediul urban la meciul de fotbal. Postul TV era pe locul şase. 

De asemenea, lider era Pro TV cu aproape jumătate de milion de persoane pe interval .

Look Sport număra, cu meciul de fotbal, aproape 12.000 de oameni, iar Telekom Sport aproximativ 26.000. 

COMERCIAL. DigiSport 1 şi-a găsit loc în primele cinci pe segmentul de public tânăr, unde a ocupat locul patru. A adunat în faţa televizoarelor peste 60.000 de tineri. 

Prin comparaţie, pe acelaşi interval, liderul Pro TV avea o audienţă medie de 220.000 de persoane. 

Telekom Sport 1 înregistra 12.000 de tineri, iar Look Sport aproximativ 6.000. 

Audienta posturilor TV luni, 16 august, pe intervalul meciului Dinamo-Mioveni (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.153.000 6.5 18.7
2 Antena 1 806.000 4.6 13.1
3 Kanal D 510.000 2.9 8.3
4 Romania TV 474.000 2.7 7.7
5 Antena 3 454.000 2.6 7.4
6 DigiSport 1 398.000 2.3 6.5
7 Realitatea Plus 152.000 0.9 2.5
8 Prima TV 145.000 0.8 2.3
9 Happy Channel 125.000 0.7 2.0
10 Digi 24 96.000 0.5 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV  luni, 16 august, pe intervalul meciului Dinamo-Mioveni (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 501.000 5.2 15.5
2 Antena 1 432.000 4.5 13.4
3 Antena 3 297.000 3.1 9.2
4 Kanal D 258.000 2.7 8.0
5 Romania TV 214.000 2.2 6.6
6 DigiSport 1 192.000 2.0 5.9
7 Realitatea Plus 97.000 1.0 3.0
8 Happy Channel 76.000 0.8 2.4
9 Digi 24 73.000 0.8 2.2
10 Diva 66.000 0.7 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV  luni, 16 august, pe intervalul meciului Dinamo-Mioveni (21:30-23:30), la pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 219.000 5.2 21.5
2 Antena 1 165.000 3.9 16.2
3 Kanal D 81.000 1.9 8.0
4 DigiSport 1 63.000 1.5 6.2
5 Antena 3 35.000 0.8 3.4
6 Digi 24 24.000 0.6 2.4
7 TVR 1 18.000 0.4 1.8
8 Comedy Central 17.000 0.4 1.7
9 Pro Gold 17.000 0.4 1.6
10 AXN 16.000 0.4 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Las Fierbinţi are priză şi-n reluare

NATIONAL. Pro TV a fost cel mai urmărit post TV al serii, iar cel mai urmărit program dat a fost Las Fierbinţi. Aproape 1,5 milioane de români au urmărit o reluare „de vară” din serialul cu Bobiţă, Firicel şi Celentano. 

URBAN. Lider a fost şi în mediul urban. Pro TV a scos o medie de peste 680.000 de persoane de la oraşe, cu Las Fierbinţi. 

COMERCIAL. Nu în ultimul rând, peste 220.000 de tineri s-au uitat, în fiecare minut, pe Pro TV când avea Las Fierbinţi. 

Antena 1 şi Kanal D completau topul primelor trei. 

Audienta posturilor TV luni, 16 august, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.471.000 8.3 25.2
2 Antena 1 701.000 4.0 12.0
3 Kanal D 690.000 3.9 11.8
4 Romania TV 469.000 2.7 8.0
5 Antena 3 245.000 1.4 4.2
6 Happy Channel 218.000 1.2 3.7
7 TVR 1 156.000 0.9 2.7
8 DigiSport 1 124.000 0.7 2.1
9 Prima TV 116.000 0.7 2.0
10 National TV 112.000 0.6 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 16 august, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 682.000 7.1 20.8
2 Kanal D 409.000 4.3 12.5
3 Antena 1 405.000 4.2 12.4
4 Romania TV 243.000 2.5 7.4
5 Antena 3 163.000 1.7 5.0
6 Happy Channel 128.000 1.3 3.9
7 TVR 1 95.000 1.0 2.9
8 Diva 84.000 0.9 2.6
9 DigiSport 1 73.000 0.8 2.2
10 Realitatea Plus 65.000 0.7 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 16 august, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 224.000 5.4 24.0
2 Antena 1 147.000 3.5 15.7
3 Kanal D 106.000 2.6 11.4
4 TVR 1 40.000 1.0 4.3
5 Romania TV 32.000 0.8 3.4
6 National TV 24.000 0.6 2.5
7 Prima TV 21.000 0.5 2.2
8 Happy Channel 20.000 0.5 2.2
9 DigiSport 1 18.000 0.4 1.9
10 Digi 24 18.000 0.4 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • A, cred ca faci o confuzie, sper eu neintentionata. De luni bune, Look Sport bate Telekom Sportul, meci de meci. Mergi la articolul cu audientele de ieri ptr meciul Rapid - Steaua, difuzat duminica seara, si vezi pe ce locuri se situeaza Look Sport in cele 3 clasamente(național, urban, comercial) si daca Telekom Sport apare in clasamentul primilor 10.
  • Kanal D are audiente cam slabe cu serialul turcesc. Nici 4 puncte rating. Ce vor face din toamna oare? Reinvie Survivor?
  • Informație de ultimă oră!

    Pro TV va difuza serialul turcesc "Akrep" sau tradus la noi "Scorpion". Sursa: Tv Mania
  • E interesant faptul ca Telekom Sport reuseste sa bata Look Sport aproape la fiecare meci desi are acoperire mult mai mica

Trimite un comentariu

sus