Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, din nou lider în reluare. Cifre bune şi pentru Survivor. Burlacul, invizibil în audienţe cu finala sezonului

 
AUDIENŢE. Las Fierbinţi, din nou lider în reluare. Cifre bune şi pentru Survivor. Burlacul, invizibil în audienţe cu finala sezonului
AUDIENŢE. Nu este nicio surpriză. Reluarea Las Fierbinţi de joi seara a adus Pro TV-ului o audienţă medie de aproape 1,5 milioane de telespectatori pe minut. 
Publicitate
 
Într-o seară cu finala show-ului Burlacul la Antena 1 şi prima ediţie de confruntări individuale la Survivor pe Kanal D, Pro TV a fost cel mai urmărit post de televiziune în rândul publicului tânăr. 
 
Dacă la nivel naţional şi în mediul urban liderul s-a mai schimbat în funcţie de oră şi de ce era la TV, tinerii au rămas în număr mare pe Pro TV indiferent dacă postul din Pache avea ştiri, Las Fierbinţi sau film (aseară a fost Siguranţă naţională, o peliculă din 2003). 
 
Las Fierbinţi a fost cel mai urmărit program aseară şi lider pe toate segmentele de public timp de o oră. Survivor nu a stat rău cu prima zi de confruntări individuale: a fost lider în ţară şi la oraşe, însă pe întreg intervalul a fost depăşit de programele Pro TV la tineri. 
 
Finala show-ului matrimonial Burlacul a fost „invizibilă”. Emisiunea i-a adus locul trei Antenei 1, iar cifrele au fost de două ori mai mici decât ale Pro TV  şi de aproape trei ori mai mici decât ale Kanal D.
 
Media emisiunii cu Andi Constantin în rol de „burlac” şi cu Fodor prezentator a fost de aproape jumătate de milion de telespectatori pe minut. Pe acelaşi interval, Pro TV număra aproape 1,1 milioane de persoane, iar Kanal D înregistra o audienţă medie de aproape 1,3 milioane de privitori. 

 

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30):

1. O nouă reluare, o nouă zi cu Pro TV lider

Naţional. O nouă reluare Las Fierbinţi a pus Pro TV pe primul loc în audienţe aseară. Aproape 1,5 milioane de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la serialul de comedie.
 
Locul doi pe interval a fost ocupat de Kanal D, cu prima parte a emisiunii Survivor. Aproximativ 1,4 milioane de persoane erau, în fiecare minut, în faţa televizoarelor pe Kanal D. 
 
La distanţă considerabilă, pe locul trei, s-a clasat Antena 1. Cu prima parte a finalei Burlacul, postul Intact a adunat o medie de 540.000 de privitori în fiecare minut. 
 
Urban.  Pro TV şi Kanal D au fost cele mai urmărite posturi şi la oraşe, cu cifre aproape la egalitate. Cu un mic avans şi o audienţă medie de 747.000 de oameni, Pro TV a fost pe primul loc. Pe intervalul Las Fierbinţi, Kanal D a înregistrat un rating mediu de 745.000 de urmăritori. 
 
Podiumul a fost ocupat de Antena 1, care a numărat pe interval o medie de 270.000 de telespectatori pe minut. 
 
Comercial. Cei mai mulţi tineri s-au uitat pe Pro TV, la serialul de comedie Las Fierbinţi. Postul a înregistrat o medie de 285.000 de persoane pe minut. 
 
Kanal D s-a clasat pe locul secund, cu un rating mediu de 240.000 de oameni pe minut. Cu 95.000 de telespectatori audienţă medie pe interval, Antena 1 s-a clasat pe trei. 

 

Audienta posturilor TV joi, 1 iulie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.493.000 8.5 23.0
2 Kanal D 1.407.000 8.0 21.7
3 Antena 1 539.000 3.1 8.3
4 Romania TV 422.000 2.4 6.5
5 Prima TV 271.000 1.5 4.2
6 Antena 3 256.000 1.5 4.0
7 TVR 2 159.000 0.9 2.4
8 National TV 128.000 0.7 2.0
9 Happy Channel 124.000 0.7 1.9
10 TVR 1 122.000 0.7 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 1 iulie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 747.000 7.8 21.0
2 Kanal D 745.000 7.8 21.0
3 Antena 1 269.000 2.8 7.6
4 Romania TV 260.000 2.7 7.3
5 Antena 3 177.000 1.8 5.0
6 Prima TV 107.000 1.1 3.0
7 TVR 2 105.000 1.1 3.0
8 Happy Channel 76.000 0.8 2.1
9 Realitatea Plus 73.000 0.8 2.1
10 TVR 1 60.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 1 iulie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 285.000 6.7 27.5
2 Kanal D 240.000 5.7 23.2
3 Antena 1 95.000 2.2 9.1
4 Digi 24 30.000 0.7 2.9
5 Comedy Central 22.000 0.5 2.1
6 National TV 20.000 0.5 1.9
7 TVR 2 19.000 0.4 1.8
8 Disney Junior 18.000 0.4 1.7
9 Romania TV 18.000 0.4 1.7
10 Prima TV 17.000 0.4 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Survivor, lider în ţară şi la oraşe. Pe doi la tineri

Naţional. Survivor a fost cel mai urmărit show la nivel naţional, raportat la media celor aproape patru ore de emisiune. Peste 1,4 milioane de români au urmărit prima zi de confruntări individuale date între ultimii concurenţi rămaşi. 

Pe interval, locul doi a fost ocupat de Pro TV cu o medie de 1,2 milioane de persoane, iar pe trei s-a clasat Antena 1 cu puţin peste jumătate de milion de telespectatori. 

Urban. Kanal D a fost primul post clasat şi în mediul urban, cu aproape 700.000 de telespectatori audienţă. De pe locul doi, Pro TV a adunat aproape 600.000 de persoane, iar de pe a treia treaptă a podiumului Antena 1 a numărat 270.000 de urmăritori. 
 
Comercial. Liderul s-a schimbat pe segmentul comercial. Kanal D, cu Survivor, a coborât pe doi fiind urmărit de aproape 220.000 de telespectatori în fiecare minut.
 
Lider pe interval a fost Pro TV, cu un rating mediu de 250.000 de privitori tineri pe minut. 
 
Locul trei, cu aproximativ 110.000 de persoane, a fost adjudecat de Antena 1.

Audienta posturilor TV joi, 1 iulie, pe intervalul Survivor (20:25-23:45), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.445.000 8.2 22.6
2 Pro TV 1.228.000 7.0 19.2
3 Antena 1 523.000 3.0 8.2
4 Romania TV 395.000 2.2 6.2
5 Antena 3 324.000 1.8 5.1
6 Prima TV 241.000 1.4 3.8
7 Happy Channel 135.000 0.8 2.1
8 TVR 1 123.000 0.7 1.9
9 TVR 2 116.000 0.7 1.8
10 Pro 2 116.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 1 iulie, pe intervalul Survivor (20:25-23:45), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 694.000 7.2 20.6
2 Pro TV 591.000 6.2 17.5
3 Antena 1 272.000 2.8 8.1
4 Romania TV 219.000 2.3 6.5
5 Antena 3 203.000 2.1 6.0
6 Prima TV 122.000 1.3 3.6
7 Happy Channel 77.000 0.8 2.3
8 Realitatea Plus 62.000 0.6 1.8
9 TVR 2 61.000 0.6 1.8
10 TVR 1 60.000 0.6 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 1 iulie, pe intervalul Survivor (20:25-23:45), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 249.000 5.9 23.9
2 Kanal D 218.000 5.2 20.9
3 Antena 1 111.000 2.6 10.7
4 Digi 24 37.000 0.9 3.5
5 Prima TV 28.000 0.7 2.7
6 Comedy Central 25.000 0.6 2.4
7 Antena 3 20.000 0.5 1.9
8 Romania TV 18.000 0.4 1.7
9 National TV 14.000 0.3 1.4
10 DigiSport 1 14.000 0.3 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Martin mos, ultimele sezoane de Insula iubirii s-au remarcat tocmai pentru că făceau audiențe foarte bune. Cât despre Burlacul, emisiunea a avut audiențe bune până la acest sezon, distrus de cei de la Antena 1 printr-o serie de decizii administrative profund GREȘITE!!! Cum să crească audiența emisiuniii dacă o muți la ora 23:00 joi noaptea?!
  • nu inteleg de ce antena 1 baga atatia bani in productii gen burlacul sau insula iubirii la care nu se uita nimeni!
  • Pensionari sunt în casă nu

    Exact. Pensionarii antenisti de la cunoscuti accesati factorati umoristi adelinari nea marinic, pensionarii sunt in casa.
    La fel si pensionarii de la Buctarii Zero cand erau lider. Pro TV era afara, in vacanata. Pensionarii antenisti sunt in casa, nu ?
  • Survivor care a devenit slab ha

    Slab in capul tau postacule. Joi, vineri, sambata si duminica peste Antenuta ta cu 3 rating.
    Hai cu audientele de aseara. Antenuta locul 3 comercial cu 3 rating. Nu ceri audientele postac ?
  • pai tocmai asa scumpe meciuri peste ce ca e vacanta la antena nu e nimic

    Nu tine vrajeala postacule ca e vacanta la Antenuta. E vacanta ca zici tu ?
    Hai cu audientele de aseara. Antenuta locul 3 comercial cu 3 rating. Nu ceri audientele postac ?
  • pai tocmai asa scumpe meciuri peste ce ca e vacanta la antena nu e nimic
  • Postac zicea să scoată survivor ca e fotb

    Toate meciurile de fotbal peste Survivor si Antenuta. Nu zici asta postac ?
  • Va e rusine ca vara stati în casă ha

    Cum a stat Antenuta vara in carsa cu Bucatarii Zero. Vezi ca finala sub meciul de fotbal cu 12 rating comercial. Dar te faci ca nu vezi asta, nu postac ?
  • Comedy Central are audienta mai mare decat A3, *** Pai nu se lauda Badea zilele trecute ca e lider de audienta? Ca acum l-au mutat mai devreme, la 23:45 era in plina emisiune.

Trimite un comentariu

sus