Skip to main content

AUDIENŢE. iUmor, peste SuperStar la tineri. Show-ul Pro TV a stat mai bine în ţară şi la oraşe. A recuperat tot până la final

 
AUDIENŢE. iUmor, peste SuperStar la tineri. Show-ul Pro TV a stat mai bine în ţară şi la oraşe. A recuperat tot până la final

AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii, sâmbătă seara? Cei mai mulţi au avut televizoarele deschise pe SuperStar, show-ul Pro TV. Cu toate acestea, nici iUmor-ul Antenei 1 nu a stat rău. 

Publicitate

Show-ul cu Delia, Cheloo şi Bendeac a fost lider pe segementul tânăr, al celor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. La nivel naţional şi în mediul urban a fost pe doi. 

SuperStar s-a terminat cu jumătate de oră mai târziu faţă de iUmor, timp suficient pentru Pro TV să recupereze şi tinerii. Astfel, raportat la media totală, emisiunea cu Smiley, Moga, Raluka şi Carla's Dreams a fost lider pe toate targeturile. 

Kanal D a fost, sâmbătă seara, postul de pe locul trei. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-22:20):

Naţional. Show-ul iUmor a fost urmărit, sâmbătă seara, de aproape 1,1 milioane de telespectatori pe minut. Nu a fost suficient pentru ca Antena 1 să fie pe primul loc în ţara, unde Pro TV a condus. 

Pe interval, postul din Pache aduna aproape 1,3 milioane de români în fiecare minut. 

Kanal D era următoarea staţie din top, iar pe intervalul iUmor înregistra aproximativ 970.000 de persoane. 

Urban. Situaţia s-a repetat şi în mediul urban, unde Antena 1 ocupa locul secund. iUmor a fost urmărit, aseară, de aproximativ 575.000 de oameni în medie. 

Primul loc era adjudecat, bineînţeles, de Pro TV. Număra peste 700.000 de români pe intervalul în care SuperStar s-a intersectat cu iUmor. 

Cu aproape 400.000 de urmăritori, Kanal D completa podiumul pe intervalul iUmor. 

Comercial. Lucrurile s-au schimbat pe segmentul tânăr. Antena 1 a reuşit să treacă pe primul loc, peste Pro TV. Show-ul cu Delia, Cheloo şi Bendeac în juriu a fost urmărit, în medie, de aproape 300.000 de români cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

Pro TV i-a urmat în top, cu o medie de 275.000 de telespectatori pe minut. 

Cu 150.000 de privitori, Kanal D completat top trei. 

Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 octombrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-22:20), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.292.000 7.3 15.4
2 Antena 1 1.098.000 6.2 13.1
3 Kanal D 967.000 5.5 11.5
4 Romania TV 638.000 3.6 7.6
5 Antena 3 390.000 2.2 4.7
6 DigiSport 1 377.000 2.1 4.5
7 TVR 2 280.000 1.6 3.3
8 TVR 1 215.000 1.2 2.6
9 Realitatea Plus 195.000 1.1 2.3
10 Pro Cinema 177.000 1.0 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 octombrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-22:20), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 702.000 7.3 16.4
2 Antena 1 575.000 6.0 13.4
3 Kanal D 397.000 4.2 9.3
4 Romania TV 332.000 3.5 7.7
5 DigiSport 1 208.000 2.2 4.8
6 Antena 3 202.000 2.1 4.7
7 TVR 2 130.000 1.4 3.0
8 Realitatea Plus 109.000 1.1 2.5
9 TVR 1 108.000 1.1 2.5
10 Diva 107.000 1.1 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 octombrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-22:20), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 298.000 7.2 20.0
2 Pro TV 275.000 6.6 18.5
3 Kanal D 153.000 3.7 10.3
4 DigiSport 1 56.000 1.3 3.7
5 Romania TV 53.000 1.3 3.5
6 Diva 40.000 1.0 2.7
7 TVR 1 39.000 0.9 2.6
8 TVR 2 30.000 0.7 2.0
9 Eurosport 1 28.000 0.7 1.9
10 Warner TV 25.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Nu te prinzi ca e satira , după cifre iumor are public educat , postacii nu prea , la orașe nu va înghite aici sunt facultăți
  • Ha Ha Ha Ha
    Ce limbaj de ,,manelar" ai Mile, o dai pe dedicații, dușmani :)) . Se vede ca la IUmor se uită doar persoanele educate, cum ai spus-o chiar tu in comentarii :))
  • Mile Mile
    Marean dedicație speciala , sa moara dușmanii la antena , e rușine de psd ca domina , ha
  • Mile Mile
    Vai ce supărați e angajatul protevist ha
  • Mile Mile
    Bravo iumor educația face diferența, cei fără venituri la postaci , cum sa umiliti , antena anunță sezonul 12
  • Mile Mile
    ***
  • Marian Marian
    Dragos , emisiunea a fost lider de audienta 21-54 a avut 7,4 puncte reting si 18,4 la suta cota de piata , locul secund avea 6,1 reting si 15,6 , trebuia sa dea pe umorul rasuflat sa se bucure si individul care polueaza pe aici au prins si ei o pauza pe interval si au reusit si ei ceva
  • Mino Mino
    Pro 2 mai exista? hahahaha
  • Dragos Dragos
    Aproape un milion de zombie stau sau dorm cu televizoarele aprinse pe A3 si Romanica TV. Trist! La noi e permanent Halloweenul.
  • Dragos Dragos
    De ce nu se pun si audientele 21-54 din categoriile ESOMAR ABCD? Acesta este noul target comercial adoptat si de catre ProTV si de catre Kanal D, pentru ca publicul comercial (21-54 de ani) a cam fugit la periferiile oraselor, adica in comunele limitrofe. De aceea a aparut aceasta categorie de public comercial.
  • D D
    Pot spune că mă surprind cifrele Kanal D cu emisiunea Andreei Mantea?

    Și, spre consternarea mea, nu înțeleg cine se uită la România Tv.
  • Răzvan Răzvan
    Puneți acest articol și în rubrica audiente TV, unde sunt doar audiente

Trimite un comentariu

sus