Skip to main content

AUDIENŢE. Cei din Las Fierbinţi, şefi pe linie. "MasterChefii", mai puţin

 
Serialul Las Fierbinţi a fost lider de audienţă joi, 14 aprilie 2022. Sursa foto: Facebook/Las Fierbinti
Serialul Las Fierbinţi a fost lider de audienţă joi, 14 aprilie 2022. Sursa foto: Facebook/Las Fierbinti

Bătălia serialelor într-o seară de joi în faţa televizorului a fost câştigată, din nou, de Las Fierbinţi. Zuleyha şi Adela au putut să-şi ia revanşa doar pe intervalul "MasterChefilor".

Publicitate

Aventurile fierbinţenilor rămân în continuare preferatele românilor. Aseară au fost urmărite de aproape 1,7 milioane de români, poziţionând Pro TV pe primul loc în topul audienţelor.

Însă show-ul culinar MasterChef „a ras“ aproape un milion din numărul telespectatorilor, ducând postul tv tocmai pe trei, la nivel naţional şi la oraşe.

Astfel, per total, Zuleyha de la Kanal D a fost lider pe intervalul ei orar (20.00-23.00), însă nu a reuşit să câştige şi publicul comercial, alcătuit din tinerii de la oraşe.

Iar Adela Antenei 1 a stat cuminte toată seara în urma postului turcesc, singura victorie în faţa Zuleyhei fiind pe publicul comercial.

Totuşi, Antena 1 a reuşit să depăşească Pro TV doar pe intervalul MasterChef. În schimb, Las Fierbinţi a condus pe toate targeturile de audienţă.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele posturilor TV de joi seara, 14 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi:

Naţional. Comedia Las Fierbinţi atrage cei mai mulţi români în faţa televizoarelor. Aproape 1,7 milioane dintre ei au stat pe Pro TV (1.677.000, mai exact), în timp ce la Zuleyha de la Kanal D s-au uitat puţin peste 1,3 milioane.

Adela a dus postul Antena 1 pe locul trei, cu o audienţă de 973.000 de telespectatori.

În schimb, colega de trust Antena 3 a rămas cea mai urmărită televiziune de ştiri, clasându-se pe locul patru, cu o audienţă de 442.000 de persoane pe intervalul Las Fierbinţi.

Urban. Las Fierbinţi a fost prima alegere şi a celor de la oraşe. Aproape 840.000 de români au ales serialul de comedie de la Pro TV, cifre duble faţă de cele ale Antenei 1. Serialul Adela a strâns în faţa televizoarelor doar 450.000 de fani, clasând postul pe locul trei.

Zuleyha de la Kanal D a ocupat poziţia secundă, cu 634.000 de privitori de la oraşe.

Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV a fost lider şi pe publicul comercial, conducând topul cu o audienţă de 467.000 de persoane.

În schimb, Antena 1 a luat faţa postului turcesc Kanal D, ocupând poziţia secundă. Astfel, Adela a fost urmărită de 210.000 de tineri de la oraşe.

Zuleyha a avut cu 30.000 mai puţini fani în faţa televizoarelor, astfel că s-a clasat pe trei.

Audienţa posturilor TV de joi, 14 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.677.000 9.5 22.8
2 Kanal D 1.316.000 7.5 17.9
3 Antena 1 973.000 5.5 13.2
4 Antena 3 442.000 2.5 6.0
5 Antena Stars 369.000 2.1 5.0
6 Romania TV 356.000 2.0 4.8
7 Happy Channel 187.000 1.1 2.5
8 Digi 24 161.000 0.9 2.2
9 Realitatea Plus 122.000 0.7 1.7
10 TVR 1 115.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 14 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 839.000 8.8 21.7
2 Kanal D 634.000 6.7 16.4
3 Antena 1 450.000 4.7 11.6
4 Antena 3 255.000 2.7 6.6
5 Antena Stars 241.000 2.5 6.2
6 Romania TV 209.000 2.2 5.4
7 Digi 24 117.000 1.2 3.0
8 Happy Channel 106.000 1.1 2.7
9 Pro Arena 68.000 0.7 1.8
10 Diva 65.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 14 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 467.000 9.8 30.8
2 Antena 1 210.000 4.4 13.9
3 Kanal D 180.000 3.8 11.9
4 Antena Stars 80.000 1.7 5.3
5 Antena 3 80.000 1.7 5.2
6 Romania TV 49.000 1.0 3.2
7 Digi 24 47.000 1.0 3.1
8 Pro Arena 31.000 0.6 2.0
9 Prima TV 25.000 0.5 1.6
10 Happy Channel 25.000 0.5 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

MasterChefii nu au fost şefi pe niciun target de audienţă

Naţional. Pro TV nu a mai „râs“ la fel de bine după ce s-a terminat serialul de comedie. Chefii de la MasterChef nu au fost şefi pe niciun target de audienţă.

De pe primul loc, Pro TV a căzut direct pe trei, având cu aproape un milion de telespectatori în minus.

Zuleyha a fost Master în audienţe pe acest interval şi a preluat „frâiele“ topului. Kanal D a fost urmărit, în medie pe intervalul MasterChef, de 1.381.000 de români.

Şi Adela de la Antena 1 a depăşit show-ul culinar de la Pro TV. Serialul românesc a fost urmărit de peste un milion de români şi a dus postul Intact pe locul doi în audienţe.

Chefii de la Pro TV au fost urmăriţi de puţin peste 760.000 de telespectatori, mulţumindu-se cu locul trei în top.

Urban. Pro TV a fost depăşit de Kanal D şi de Antena 1 şi la oraşe.

Show-ul culinar de la Pro TV a fost urmărit de aproape 400.000 de români. În acelaşi timp, Zuleyha de la Kanal D a avut cu 200.000 mai mulţi privitori (610.000, mai exact), iar Adela de la Antena 1 cu 100.000 mai mulţi (504.000).

Comercial Urban 21-54 de ani. Pe publicul comercial, MasterChef a reuşit să urce o poziţie. Astfel, Pro TV s-a clasat pe locul doi, înaintea postului turcesc Kanal D.

MasterChef a avut o audienţă de 224.000 de tineri de la oraşe, în timp ce Zuleyha a fost urmărită de 215.000.

Totuşi, show-ul culinar nu a trecut de Adela care a câştigat prima poziţie pe publicul comercial, cu 237.000 de privitori.

Audienţa posturilor TV de joi, 14 aprilie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.381.000 7.8 19.9
2 Antena 1 1.062.000 6.0 15.3
3 Pro TV 762.000 4.3 11.0
4 Antena 3 415.000 2.4 6.0
5 Romania TV 373.000 2.1 5.4
6 Pro Arena 222.000 1.3 3.2
7 Prima TV 220.000 1.3 3.2
8 Realitatea Plus 196.000 1.1 2.8
9 Antena Stars 181.000 1.0 2.6
10 Pro Cinema 156.000 0.9 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 14 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 610.000 6.4 17.5
2 Antena 1 504.000 5.3 14.4
3 Pro TV 398.000 4.2 11.4
4 Antena 3 231.000 2.4 6.6
5 Romania TV 215.000 2.3 6.2
6 Pro Arena 142.000 1.5 4.1
7 Antena Stars 122.000 1.3 3.5
8 Prima TV 102.000 1.1 2.9
9 Digi 24 99.000 1.0 2.8
10 Pro Cinema 83.000 0.9 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 14 aprilie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Antena 1 237.000 5.0 16.2
2 Pro TV 224.000 4.7 15.3
3 Kanal D 215.000 4.5 14.7
4 Pro Arena 84.000 1.8 5.8
5 Antena 3 63.000 1.3 4.3
6 Pro Cinema 57.000 1.2 3.9
7 Antena Stars 54.000 1.1 3.7
8 Romania TV 51.000 1.1 3.5
9 Prima TV 44.000 0.9 3.0
10 Digi 24 43.000 0.9 2.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Howard Howard
    Se pare că Vladimir Drăghia a semnat cu Pro tv! Oare pentru ce proiect? Oricum, o alegere bună
  • Bucar Bucar
    Cum sa ziceți ca masterchef e egal cu turci

    E peste turci postacule. Ce egal visezi ?

    Cred ca confunzi cu Bucatarii Zero. Miercuri, sub turcisme. Nu zici asta postac ?

    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-las-fierbinti-13-aprilie-20674200
  • Comercik Comercik
    Te pregătești de emisiune ha ha ha

    Bravo Romania. Public educat la Pro. Fierbinti si MasterChef mai bine pe comercial decat national.

    De Antenuta Pensionara nimic ? Mai bine pe national decat comercial.
  • Masterica Masterica
    Cum sa ziceți ca masterchef e egal cu turci, bravo Adela rămâne de top, capatos urca , mireasa constant bună

    Si Adelinara lidera la pensionari. Nu zici asta postac ?
    Si Pro lider la comercial. Deci public educat.
  • Jonn Jonn
    @Willy S-a mai scris pe aici ca Pro TV negociaza pentru puterea dragostei. Acum e ceva oficial, s-a dat drumul la casting?
  • Expertul Expertul
    Nu mai intrebati de audientele Acasa! Rebrandingul s-a facut de doar 11 zile, iar o analiza relevanta se poate face doar dupa 6 luni un an. In urmatorul an vor fi incercate noi productii la Acasa, dar, asa cum este de asteptat vor fi si esecuri pana se va gasi reteta de crestere a canalului.
  • R R
    Prezentați si pe comercialul național
  • Mile Mile
    Te pregătești de emisiune ha ha ha
  • Villy Villy
    Puterea dragostei în curând la Acasă TV. Un posibil nou eșec pentru Acasă.
  • Mile Mile
    Cum sa ziceți ca masterchef e egal cu turci, bravo Adela rămâne de top, capatos urca , mireasa constant bună

Trimite un comentariu

sus