Skip to main content

Într-o seară cu meciuri „de tradiţie”, românii au preferat „veteranii” Bad Boys. Cum s-a văzut revenirea Rapidului în Liga 1?

 
Într-o seară cu meciuri „de tradiţie”, românii au preferat „veteranii” Bad Boys. Cum s-a văzut revenirea Rapidului în Liga 1?

AUDIENŢE. Will Smith, cu al său Bad Boys 2, a pus Pro TV pe primul loc în audienţe aseară. Filmul a fost programul serii de duminică şi s-a văzut mai bine decât meciurile echipelor de tradiţie revenite în Liga 1. 

Publicitate

Rapid a revenit după şase ani şi a făcut spectacol pe Arena Naţională, într-un meci contra Chindiei Târgovişte (1-0). Într-un alt meci, UTA şi Farul Constanţa au terminat la egalitate. 

Tot aseară, Antena 1 a stat bine cu o reluare Chefi la cuţite. Postul Intact a ocupat locul doi. Bine a stat şi Kanal D, cu Roata Norocului. Emisiunea a ocupat locul întâi la nivel naţional, raportat la media celor două ore de emisie. Era pe doi la oraşe şi pe segmentul tânăr. 

De notat un aspect important: Producţiile despre care vorbim - Bad Boys, Chefi la cuţite şi Roata Norocului - s-au intersectat doar o anumită perioadă de timp. Roata norocului a început la 20:00 şi s-a terminat la 22:00, Bad Boys a început la 20:00 şi s-a terminat la 23:00, iar Chefi la cuţite a început tot la 20:00 şi s-a terminat la 23:30. 

Pelicula „Băieţi răi 2” a adunat cei mai mulţi telespectatori în faţa televizoarelor. Aproape 900.000 de oameni s-au uitat în fiecare minut.

Detalii despre filmul Pro, mai jos.

Înainte, câteva detalii despre meciul revenirii Rapidului în prima Ligă.

Rapid, debut cu dreptul la revenire

Rapidul a revenit în Liga 1 după sase ani, iar acest lucru s-a văzut şi în audienţe. Partida a fost urmărită de peste jumătate de milion de români. Publicul s-a împărţit între cele trei posturi DigiSport 1, Look Sport Plus şi Telekom. 

Cei mai mulţi dintre oameni au privit victoria echipei din Giuleşti la DigiSport 1, adică aproximativ 430.000 de persoane din toată ţara. Tot la nivel naţional, aproape 100.000 se uitau pe Look, iar 50.000 pe Telekom. 

Cu meciul Rapidului, DigiSport 1 a fost pe locul trei la tineri. A numărat aproape 80.000 de tineri în fiecare minut. Pe interval, lider era Pro TV cu aproape 950.000 de telespectatori din toată ţara şi aproape 250.000 de tineri. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul filmului Băieţi răi 2 (20:00-22:55):

Naţional. Bad Boys 2, cu Will Smith, a pus Pro TV pe primul loc în audienţe. A adunat o medie care s-a apropiat de 900.000 de telespectatori în fiecare minut. 

Pe acelaşi interval, locurile doi şi trei erau ocupate de Antena 1 (747.000 de oameni) şi Kanal D (care a numărat aproximativ 716.000 de persoane).  

Urban. În mediul urban tot filmul Pro TV s-a văzut cel mai bine. Aproape 450.000 de români de la oraşe s-au uitat, în fiecare minut, la pelicula de acţiune. 

Pe locul doi era Antena 1, cu 400.000 de privitori pe interval. 

Locul trei a fost ocupat, pe intervalul filmului, de România TV. Postul de ştiri număra 347.000 de persoane pe minut. 

Comercial. Tinerii au pus pe primul loc Pro TV. Aproape 250.000 au fost cu ochii pe Bad Boys. 

De pe doi, Antena 1 număra 135.000 de telespectatori, iar Kanal D înregistra, de pe a treia treaptă a podiumului, 90.000 de persoane. 

Audienta posturilor TV duminică, 18 iulie, pe intervalul filmului Băieţi răi 2 (20:00-22:55), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 887.000 5.0 14.9
2 Antena 1 747.000 4.2 12.6
3 Kanal D 716.000 4.1 12.0
4 Romania TV 576.000 3.3 9.7
5 DigiSport 1 345.000 2.0 5.8
6 Antena 3 268.000 1.5 4.5
7 TVR 1 245.000 1.4 4.1
8 Prima TV 167.000 0.9 2.8
9 TVR 2 112.000 0.6 1.9
10 Antena Stars 92.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 18 iulie, pe intervalul filmului Băieţi răi 2 (20:00-22:55), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 444.000 4.6 13.8
2 Antena 1 406.000 4.2 12.6
3 Romania TV 347.000 3.6 10.8
4 Kanal D 314.000 3.3 9.8
5 DigiSport 1 233.000 2.4 7.2
6 Antena 3 189.000 2.0 5.9
7 TVR 1 92.000 1.0 2.9
8 Prima TV 65.000 0.7 2.0
9 TVR 2 58.000 0.6 1.8
10 Diva 51.000 0.5 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 18 iulie, pe intervalul filmului Băieţi răi 2 (20:00-22:55), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 242.000 5.7 24.4
2 Antena 1 135.000 3.2 13.6
3 Kanal D 91.000 2.2 9.2
4 DigiSport 1 64.000 1.5 6.5
5 Romania TV 38.000 0.9 3.8
6 Antena 3 23.000 0.6 2.4
7 Diva 21.000 0.5 2.2
8 Pro Cinema 21.000 0.5 2.1
9 Digi 24 19.000 0.5 2.0
10 Prima TV 19.000 0.4 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @Didi Pur si simplu asa. Digi, Look si Telekom Sport sunt oarecum inrudite intre ele. Patronul celor de la Look Sport care opereaza si Televiziunea Telekom-ului pana va fi vanduta catre Orange este bun prieten cu Zoltan Teszari, actionarul Digi. Eu nu stiu cum permite UEFA o asa anomalie privind drepturile de Champions League, Europa League, dar probabil atata timp cat platesc banii pe care ii vor, nu ii intereseaza. In vestul Europei SKY Sports si BT platesc o avere pentru drepturi exclusive.
  • ca si in politica romanii sint blestemati sa aleaga intre nonvalori
  • Unde sunt postacii Mile mile ? Aici nu comenteaza ?
    Uite ca si Bucatarii Zero stau foarte bine la pensionari. Ha ha ha ! Dezastru !
  • Razvan , Teo face audienta pe spinarea celor de la Survivor , acum
  • nu prea inteleg... meciurile nu se vand cu exclusivitate de transmisie? cum sa dai un meci si pe digi si pe look si pe telekom? de ce il mai cumpar, daca il difuzeaza si altii?
  • Audiente bune are reluarea Chefi la cutite ,dati audientele Teo Show de vineri,emisiunea lider de audienta pe toate targeturile

Trimite un comentariu

sus