Skip to main content

AUDIENŢE. Joi, o zi cu meciuri: câţi români s-au uitat la duelul naţionalei de la Jocurile Olimpice şi la partida echipei FCSB

 
Foto: Eurosport
Foto: Eurosport

AUDIENŢE. Joi a fost o zi cu multe meciuri la TV. Naţionala României a debutat cu o victorie la Jocurile Olimpice, iar FCSB a avut primul duel din preliminariile UEFA Conference League. Câţi români s-au uitat?

Publicitate

Detalii, în continuare:

Honduras-România, meci încheiat cu victoria tricolorilor cu 1-0, a scos cifre bune pentru TVR 1 şi Eurosport 2, cele două staţii TV care au difuzat partida jucată în Japonia.

Difuzat la ora 14:00, meciul Honduras-România a pus TVR-ul pe locul 4 la oraşe şi pe segmentul tinerilor, dar şi locul 6 în ţară. Pentru Eurosport 2, în schimb, au fost cifre mult peste media staţiei. Postul deţinut de Discovery bifa un loc în top 10 pe toate segmentele de public.

Seara, de la 21:30, Pro TV a difuzat FCSB-Shakhter Karagandy, scor 1-0. Duelul echipei lui Gigi Becali a pus postul din Pache Protopopescu pe primul loc doar la oraşe, dar şi pe noul public comercial naţional 21-54 ABCD.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de joi, 22 iulie:

1. TVR şi Eurosport 2, cifre bune cu meciul României de la Olimpiadă

Naţional. TVR 1 ocupa locul 6 la naţional cu meciul Honduras-România, de la Olimpiadă. Aproximativ 193.000 de români se uitau pe postul public. Eurosport 2 era pe locul 9, cu 69.000 de telespectatori pe minut.

Liderul pe acest segment de public era Kanal D, cu 648.000 de privitori pe minut.

Urban. TVR 1 a prins un loc mai bun în clasament la oraşe. Aproximativ 126.000 de telespectatori urmăreau debutul naţionalei lui Rădoi la Olimpiadă. Eurosport 2 se clasa pe locul 8, cu 40.000 de privitori pe minut.

Şi de această dată primul loc era ocupat de Kanal D, cu 227.000 de telespectatori.

Comercial. Tinerii au adus cifre bune pentru TVR 1 şi Eurosport 2. Mai urmărit era postul public, cu 31.000 de telespectatori tineri pe minut. Eurosport 2 se clasa pe locul 5, cu 18.000 de privitori pe minut.

De data aceasta, Pro TV conducea topul audienţelor în acel interval orar, cu 57.000 de urmăritori pe minut.

Audienta posturilor TV joi, 22 iulie, pe intervalul meciului Honduras-Romania (14:00-15:52), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Kanal D 648.000 3,7 18,4
2 Pro TV 433.000 2,5 12,3
3 Antena 1 402.000 2,3 11,4
4 Romania TV 238.000 1,3 6,8
5 Antena 3 215.000 1,2 6,1
6 TVR 1 193.000 1,1 5,5
7 Happy Channel 97.000 0,5 2,8
8 Antena Stars 75.000 0,4 2,1
9 Eurosport 2 69.000 0,4 2,0
10 Boomerang 57.000 0,3 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 22 iulie, pe intervalul meciului Honduras-Romania (14:00-15:52), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Kanal D 227.000 2,4 13,0
2 Antena 1 195.000 2,0 11,2
3 Pro TV 194.000 2,0 11,1
4 TVR 1 126.000 1,3 7,2
5 Antena 3 118.000 1,2 6,8
6 Romania TV 115.000 1,2 6,6
7 Happy Channel 55.000 0,6 3,1
8 Eurosport 2 40.000 0,4 2,3
9 Antena Stars 38.000 0,4 2,2
10 Digi 24 37.000 0,4 2,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 22 iulie, pe intervalul meciului Honduras-Romania (14:00-15:52), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 57.000 1,3 13,4
2 Antena 1 54.000 1,3 12,7
3 Kanal D 52.000 1,2 12,2
4 TVR 1 31.000 0,7 7,4
5 Eurosport 2 18.000 0,4 4,3
6 Boomerang 12.000 0,3 2,9
7 AMC 12.000 0,3 2,8
8 Happy Channel 12.000 0,3 2,8
9 TNT 11.000 0,3 2,6
10 Digi 24 10.000 0,2 2,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


2. Pro TV, lider doar la oraşe cu meciul FCSB-ului

Naţional. Pro TV a fost doar pe locul doi la nivelul întregii ţări, cu meciul de debut al FCSB în preliminariile Conference League. Partida de pe Arena Naţională era urmărită de 1.139.000 de telespectatori.

Cei mai mulţi români au ales să urmărească serialul Hercai pe Kanal D - 1.214.000 de privitori. Podiumul era completat de Antena 1 - 994.000 de urmăritori.

Urban. Pro TV a reuşit să fie lider la oraşe cu duelul FCSB-Karagandy. Aproximativ 553.000 de români se uitau la partida echipei lui Gigi Becali.

La mică distanţă se clasa pe doi Kanal D, cu 550.000 de telespectatori. Urmează în clasament Antena 1 - 540.000 de privitori.

Comercial. Pe publicul comercial (18-49 de ani), Pro TV ocupa doar locul secund cu meciul FCSB-ului. Aproximativ 204.000 de telespectatori se uitau la partida de pe Arena Naţională.

Cifre mai bune a scos un Best Of al iUmor. Antena 1 era cel mai urmărit post pe interval meciului, cu 227.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D - 164.000 de comercial.

Audienta posturilor TV joi, 22 iulie, pe intervalul meciului FCSB-Shakhter Karagandy (21:30-23:20), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Kanal D 1.214.000 6,9 18,4
2 Pro TV 1.139.000 6,4 17,3
3 Antena 1 994.000 5,6 15,1
4 Romania TV 372.000 2,1 5,6
5 Antena 3 287.000 1,6 4,4
6 Pro Cinema 161.000 0,9 2,4
7 DigiSport 1 140.000 0,8 2,1
8 Antena Stars 138.000 0,8 2,1
9 Prima TV 132.000 0,7 2,0
10 National TV 107.000 0,6 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 22 iulie, pe intervalul meciului FCSB-Shakhter Karagandy (21:30-23:20), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 553.000 5,8 16,1
2 Kanal D 550.000 5,7 16,0
3 Antena 1 540.000 5,6 15,7
4 Antena 3 191.000 2,0 5,6
5 Romania TV 186.000 1,9 5,4
6 DigiSport 1 98.000 1,0 2,9
7 Happy Channel 72.000 0,7 2,1
8 Diva 71.000 0,7 2,1
9 Antena Stars 68.000 0,7 2,0
10 Pro 2 58.000 0,6 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 22 iulie, pe intervalul meciului FCSB-Shakhter Karagandy (21:30-23:20), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 227.000 5,4 20,5
2 Pro TV 204.000 4,8 18,5
3 Kanal D 164.000 3,9 14,8
4 DigiSport 1 36.000 0,9 3,2
5 Antena Stars 33.000 0,8 3,0
6 Antena 3 26.000 0,6 2,3
7 Romania TV 25.000 0,6 2,3
8 Diva 22.000 0,5 2,0
9 Prima TV 21.000 0,5 1,9
10 TVR 2 17.000 0,4 1,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Chifteluta Chifteluta
    Bravo stars și 3 iată prind la comercial

    Si Miresica ce a facut ? Cica lideri. Unde ?
  • Mile Mile
    Postaci umiliți mai ales cel fără nume ha
  • Razvan Razvan
    @Iuli, ba da ,ieri a fost o exceptie dupa cum se vede diferenta a fost de doar 3.000 de persoane
  • Mile Mile
    Iuli lasa ca teo e pe 3 ha ha ha
  • Cata Cata
    Audientele meciurilor de pe Digi?
  • Iuli Iuli
    Deci show-ul Mireasa nu prinde deloc locul 1? Așa cum se laudă Simona Gherghe că sunt lideri zi de zi
  • Mile Mile
    Rzv dacă nu te uiți la ei ha ha ha
  • RzV RzV
    B.A.M meciurile au inceput mai devreme pentru ca jucatorii sa aiba timp de odihna si refacere avand mai multe meciuri de disputat si pentru a se incadra pana la finalul competitiei, asta pentru cele care ajung pana in finala.
    Cat despre promovare nu ma astept la TVR sa fie asa de pregatita in a mediatiza ceva asa de important.
  • Razvan Razvan
    Ce audiente bune a avut iumor cu o reluare,lider pe comercial
  • Mile Mile
    E simplu mireasa e peste teo după ce te uiți în tabel constati ca și peste făcătura deci are locul 3 kanal d observi ha
  • SIMONA SIMONA
    B.A.M si toti ceilalți, puteti sa nu-l mai bagati in seama pe acest mile care e pe acest site de ani de zile??Pe bune zic,iti faci nervi degeaba
  • B.A.M B.A.M
    La ce te referi? Te rog, să dai un răspuns mai complex de o frază sau dacă să aibe relevanță!!!
  • Mile Mile
    Aia te intreb de unde ai audiențe acces
  • jk jk
    Era corect de pus si audientele meciurilor de la ora 20
  • Mile Mile
    Păi este lider la comercial ti se pare

Trimite un comentariu

sus