Skip to main content

AUDIENŢE. TVR, lider şi cu ultimul meci al naţionalei la Olimpiadă. Câţi români s-au uitat la victoria CFR-ului?

 
Foto: Prosport
Foto: Prosport

AUDIENŢE. Ultimul meci al României de la Jocurile Olimpice a adus audienţe bune pentru TVR 1. Postul public era lider la oraşe şi pe doi pe comercial. Tot ieri a jucat şi CFR Cluj în preliminariile Ligii Campionilor. Câţi români s-au uitat?

Publicitate

Detalii, în continuare:

România a remizat cu Noua Zeelandă, scor 0-0, şi a pierdut calificarea în sferturile competiţiei. Meciul a fost transmis pe TVR 1 şi Eurosport 2, în intervalul orar 11:30-13:20. Postul public a scos audienţe bune pe toate cele trei segmente de public. Şi Eurosport 2 a prins un loc între primele 10.

Seara, CFR Cluj juca meciul retur cu Lincoln Red Imps din turul doi preliminar al Ligii Campionilor. Ardelenii s-au impus cu 2-0 şi s-au calificat mai departe cu scorul general de 4-1. Partida era difuzată pe Digi Sport 1 şi Look Sport+. Cele mai bune cifre le-a scos postul RCS-RDS, care s-a clasat pe locul patru.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de miercuri, 28 iulie:

1. TVR 1, lider la oraşe cu meciul România-Noua Zeelandă

Naţional. TVR 1 a scos audienţe bune cu meciul România-Noua Zeelandă, de la Jocurile Olimpice. Aproximativ 322.000 de români se uitau la meci. Eurosport 2 era pe locul 9, cu 73.000 de privitori pe minut.

Liderul pe intervalul meciului era Kanal D - 436.000 de telespectatori.

Urban. Duelul România-Noua Zeelandă jucat în Japonia a pus TVR 1 pe primul loc la oraşe, cu 251.000 de telespectatori pe minut. Şi pe Eurosport 2 erau cifre bune - locul 8 cu 54.000 de privitori pe minut.

Podiumul staţiilor tv era completat de Antena 1 şi Kanal D.

Comercial. În rândul tinerilor, TVR 1 era la egalitate cu Kanal D în ceea ce priveşte „lupta” pentru primul loc. Aproximativ 60.000 de români se uitau la meci.

Eurosport 2 se clasa pe locul şapte, cu 14.000 de privitori pe minut.

Audienta posturilor TV miercuri, 28 iulie, pe intervalul meciului România-Noua Zeelandă (11:30-13:20), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Kanal D 436.000 2,5 14,1
2 Antena 1 354.000 2,0 11,5
3 TVR 1 322.000 1,8 10,4
4 Pro TV 305.000 1,7 9,9
5 Romania TV 287.000 1,6 9,3
6 Antena 3 201.000 1,1 6,5
7 Cartoon Network 90.000 0,5 2,9
8 Eurosport 2 73.000 0,4 2,4
9 Digi 24 67.000 0,4 2,2
10 AXN 53.000 0,3 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 28 iulie, pe intervalul meciului România-Noua Zeelandă (11:30-13:20), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 TVR 1 251.000 2,6 15,0
2 Antena 1 211.000 2,2 12,6
3 Kanal D 168.000 1,8 10,1
4 Pro TV 162.000 1,7 9,7
5 Romania TV 147.000 1,5 8,8
6 Antena 3 106.000 1,1 6,3
7 Digi 24 54.000 0,6 3,3
8 Eurosport 2 54.000 0,6 3,2
9 AXN 36.000 0,4 2,2
10 Cartoon Network 31.000 0,3 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 28 iulie, pe intervalul meciului România-Noua Zeelandă (11:30-13:20), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Kanal D 61.000 1,4 15,2
2 TVR 1 60.000 1,4 15,0
3 Antena 1 59.000 1,4 14,8
4 Pro TV 49.000 1,2 12,2
5 Digi 24 30.000 0,7 7,5
6 Romania TV 19.000 0,4 4,7
7 Eurosport 2 14.000 0,3 3,5
8 Kiss TV 11.000 0,3 2,9
9 Antena 3 10.000 0,2 2,5
10 Nick JR 8.000 0,2 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


2. Digi Sport, locul patru cu meciul CFR Cluj-Lincoln Red Imps

Naţional. Duelul din Gruia dintre CFR Cluj şi Lincoln Red Imps punea Digi Sport 1 pe locul 4, cu 382.000 de telespectatori pe minut. Look Sport Plus prindea locul 10.

Pro TV era liderul serii pe intervalul meciului, 1,2 milioane de persoane. Postul din Pache Protopopescu difuza Las Fierbinţi şi filmul „Nume de cod: Mercury”.

Urban. Cifre bune şi la oraşe pentru Digi Sport 1. Postul RCS-RDS mai bifa un loc patru cu meciul de aseară. Avea 245.000 de telespectatori pe minut.

Cea mai urmărită staţie tv era Pro TV, cu 618.000 de oameni. Antena 1 şi Kanal D urmau în clasament, cu 450.000 şi 406.000. 

Comercial. Şi tinerii s-au uitat la meci. Digi Sport 1 se clasa tot pe locul 4 - 54.000 de telespectatori pe minut. Look Sport Plus ocupa locul 7, cu 26.00 de privitori pe minut.

Podiumul de pe acest segment de public: 1. Pro TV (223.000 de oameni), 2. Antena 1 (153.000), 3. Kanal D, cu aproape 100.000 de telespectatori pe interval. 

Audienta posturilor TV miercuri, 28 iulie, pe intervalul meciului CFR Cluj-Lincoln Red Imps (20:30-22:20), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.221.000 6,9 19,4
2 Antena 1 812.000 4,6 12,9
3 Kanal D 764.000 4,3 12,1
4 DigiSport 1 382.000 2,2 6,1
5 Romania TV 380.000 2,2 6,0
6 Antena 3 279.000 1,6 4,4
7 Happy Channel 253.000 1,4 4,0
8 National TV 185.000 1,0 2,9
9 TVR 1 125.000 0,7 2,0
10 Look Sport+ 108.000 0,6 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 28 iulie, pe intervalul meciului CFR Cluj-Lincoln Red Imps (20:30-22:20), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 618.000 6,5 17,8
2 Antena 1 449.000 4,7 12,9
3 Kanal D 406.000 4,2 11,7
4 DigiSport 1 245.000 2,6 7,0
5 Romania TV 213.000 2,2 6,1
6 Happy Channel 164.000 1,7 4,7
7 Antena 3 143.000 1,5 4,1
8 National TV 85.000 0,9 2,4
9 Diva 75.000 0,8 2,2
10 Look Sport+ 68.000 0,7 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 28 iulie, pe intervalul meciului CFR Cluj-Lincoln Red Imps (20:30-22:20), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 223.000 5,3 22,1
2 Antena 1 153.000 3,6 15,1
3 Kanal D 94.000 2,2 9,4
4 DigiSport 1 54.000 1,3 5,4
5 Happy Channel 42.000 1,0 4,2
6 Diva 28.000 0,7 2,8
7 Look Sport+ 26.000 0,6 2,6
8 Antena Stars 20.000 0,5 2,0
9 Digi 24 20.000 0,5 1,9
10 AXN 18.000 0,4 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Kanal D cu Puterea dragostei și știrile peste Neatza și Observator pe Național și Comercial
    Observator 12 ar trebui să dispară din grila Antenei 1 și să bage emisiunea Mireasa de la 12-13, am văzut că au audiențe mai bune
  • Mi se par niste audiente foarte slabe raportat la importanta meciurilor, e clar ca fotbalul e in cadere din punctul de vedere al popularitatii.
  • Ha ha ha ha ha ha ha ha ha poastaci pe locul 4 la comercial , de aia sunt disperați, domina antena și kanal d , vai

Trimite un comentariu

sus