Skip to main content

AUDIENŢE. Nea Mărin, prima oară pe primul loc în acest sezon. S-a văzut mai bine ca Hercule

 
AUDIENŢE. Nea Mărin, prima oară pe primul loc în acest sezon. S-a văzut mai bine ca Hercule

AUDIENŢE. Pentru prima dată în acest sezon, Nea Mărin a fost pe primul loc. Antena 1 a învins Pro TV, cu ediţia Poftiţi pe la noi de marţi seara. 

Publicitate

Media emisiunii a crescut, iar pentru prima oară după patru ediţii a fost lider. A sărit de 1,3 milioane de telespectatori la nivel naţional. 

În minutul de aur, show-ul a scos o medie de 1,6 milioane de persoane. 

De notat că, totuşi, Antena 1 şi-a adjudecat ţara, oraşele, şi tinerii cu vârste între 18 şi 49 de ani, însă a ocupat locul doi pe noul comercial al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

Pe intervalul Nea Mărin, Pro TV a avut filmele Legenda lui Hercule şi Preţul Răzbunării. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35):

Naţional. Antena 1 s-a clasat pe primul loc în ţară, cu ediţia Poftiţi pe la noi de marţi seară. Peste 1,3 milioane de oameni s-au uitat, în fiecare minut, la emisiune.

Pro TV ocupa locul doi pe interval, cu 1,25 milioane de persoane. Kanal D completat top trei, fiind urmărit de aproximativ 970.000 de oameni. 

Urban. Primul loc în mediul urban a fost ocupat tot de Antena 1. Postul înregistra, cu emisiunea lui Nea Mărin, o medie de 660.000 de telespectatori. 

Pro TV a fost pe doi, cu 560.000 de privitori, iar Kanal D s-a clasat pe trei. Postul Dogan aduna 423.000 de oameni în medie. 

Comercial. Peste 300.000 de tineri cu vârste între 18 şi 49 de ani se uitau la ediţia Nea Mărin de marţi seara. Antena 1 era pe primul loc pe acest segment, cu emisiunea filmată în Mălaia, judeţul Vâlcea. Pro TV era pe doi, cu 244.000 de persoane. 

Pe de altă parte, Antena 1 nu a mai ocupat primul loc pe segmentul 21-54. Acolo Pro TV era lider, cu 600.000 de persoane. 

Aproximativ 575.000 număra Antena 1 pe acest segment. 

Audienta posturilor TV marţi, 14 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.304.000 7.4 18.0
2 Pro TV 1.252.000 7.1 17.3
3 Kanal D 967.000 5.5 13.4
4 Romania TV 471.000 2.7 6.5
5 Antena 3 302.000 1.7 4.2
6 DigiSport 1 266.000 1.5 3.7
7 Happy Channel 196.000 1.1 2.7
8 Antena Stars 168.000 1.0 2.3
9 Realitatea Plus 155.000 0.9 2.1
10 TVR 1 137.000 0.8 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 14 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 661.000 6.9 17.8
2 Pro TV 561.000 5.9 15.1
3 Kanal D 423.000 4.4 11.4
4 Romania TV 277.000 2.9 7.4
5 Antena 3 192.000 2.0 5.2
6 DigiSport 1 140.000 1.5 3.8
7 Antena Stars 98.000 1.0 2.6
8 Diva 98.000 1.0 2.6
9 Happy Channel 97.000 1.0 2.6
10 Realitatea Plus 84.000 0.9 2.3

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV marţi, 14 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 308.000 7.4 27.4
2 Pro TV 244.000 5.9 21.7
3 Kanal D 84.000 2.0 7.4
4 DigiSport 1 39.000 0.9 3.5
5 Antena Stars 32.000 0.8 2.9
6 Diva 29.000 0.7 2.6
7 Romania TV 25.000 0.6 2.2
8 Antena 3 19.000 0.5 1.7
9 Comedy Central 17.000 0.4 1.5
10 National TV 16.000 0.4 1.5

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV marţi, 14 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35), pe segmentul COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 604.000 8.6 24.8
2 Antena 1 574.000 8.2 23.5
3 Kanal D 246.000 3.5 10.1
4 DigiSport 1 87.000 1.2 3.6
5 Romania TV 59.000 0.8 2.4
6 Antena 3 51.000 0.7 2.1
7 Realitatea Plus 47.000 0.7 1.9
8 Diva 46.000 0.6 1.9
9 Antena Stars 41.000 0.6 1.7
10 AXN 38.000 0.5 1.5

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Digi 24 începe să scadă... Au început să aducă oameni noi din noua echipă, iar cei din echipa actuală care vor să plece la B1 TV, își fac bagajele și gata, nu vor mai lucra la Digi 24!
  • Pai nu era emisiunea slaba , postacii zic ca o scot din grila în 3 săptămâni, cata umilință, survivor sigur va fi sub ha

    Pai atat poate Marinica. Doar sa bata filme antice. In rest, sub Vlad, Visuri, Masked...
  • Ai revenit postac ? Ieri unde ai fost cand filmul antic a sters pe jos cu Antenuta Zero ? Si Marinica bate doar filme antice ?
    Unde ai fost cand Vlad, Visuri, Masked au sters pe jos cu Antenuta Zero ?
    Pacat ca Pro nu baga Fierbinti rereredifuzat in fiecare zi, de luni pana vineri.
  • Pai nu era emisiunea slaba , postacii zic ca o scot din grila în 3 săptămâni, cata umilință, survivor sigur va fi sub ha

Trimite un comentariu

sus