Skip to main content

AUDIENŢE. Nea Mărin prinde mai bine marţi. A câştigat ţara şi a ţinut aproape de Pro TV în rest

 
AUDIENŢE. Nea Mărin prinde mai bine marţi. A câştigat ţara şi a ţinut aproape de Pro  TV în rest

AUDIENŢE. Nea Mărin a urcat uşor Antena 1, în topul celor mai urmărite televiziuni seara trecută. Dacă emisiunea a bifat locul doi pe linie luni, marţi lucrurile s-au schimbat. 

Publicitate

Antena 1 şi-a adjudecat ţara, cu emisiunea Poftiţi pe la noi. 

Totuşi, a rămas sub Pro TV la oraşe şi pe cele două segmente de public comercial. De notat că diferenţa din Pro  TV şi Antena 1, pe aceste targeturi, nu a fost una considerabilă. 

Pe intervalul Nea Mărin, postul din Pache a dat filmul Dispari în 60 de secunde, iar Kanal D a avut serialul turcesc Prizoniera destinului (cu care s-a clasat pe trei). 

Tot ieri, Pro TV a fost lider detaşat cu Ştirile de la 19:00 (aproape două milioane de oameni în medie), dar şi cu emisiunea lui Cabral - Ce spun românii (urmărită de 1,5 milioane de perosoane în medie). 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:10):

Naţional. Antena 1 a adunat peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional, marţi seara. A urcat considerabil, comparativ cu ziua de luni, când emisiunea Nea Mărin înregistra 1,1 milioane de persoane. 

Pro TV s-a clasat pe doi, pe interval, cu 1,26 milioane de oameni în fiecare minut. Topul primelor trei a fost completat de Kanal D, cu puţin peste un milion de oameni în medie. 

Urban. Lucrurile s-au schimbat la oraşe. Antena 1 a fost depăşită Pro TV, însă diferenţa dintre cele două posturi a fost mică. 

Aproximativ 650.000 de oameni aduna Pro TV, în timp ce Antena 1 înregistra o medie de 646.000 de persoane. 

De pe trei, Kanal D număra aproape 430.000 de telespectatori pe minut. 

Comercial. Antena 1 a ocupat locul doi şi pe comercial. A scos o audienţă medie de aproximativ 270.000 de persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. De asemenea, aproximativ 566.000 de români cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani se uitau la Nea Mărin.

Lider pe interval era Pro TV: cu 285.000 de oameni, respectiv 600.000 între 21 şi 54 de ani. 

Audienta posturilor TV marţi, 21 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:10), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.495.000 8.5 20.6
2 Pro TV 1.261.000 7.2 17.4
3 Kanal D 1.003.000 5.7 13.8
4 Romania TV 440.000 2.5 6.0
5 Antena 3 425.000 2.4 5.9
6 Happy Channel 203.000 1.1 2.8
7 Realitatea Plus 155.000 0.9 2.1
8 Prima TV 134.000 0.8 1.8
9 TVR 1 132.000 0.7 1.8
10 Antena Stars 125.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 21 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:10), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 649.000 6.8 16.9
2 Antena 1 646.000 6.7 16.8
3 Kanal D 427.000 4.5 11.1
4 Antena 3 286.000 3.0 7.5
5 Romania TV 248.000 2.6 6.5
6 Happy Channel 115.000 1.2 3.0
7 Realitatea Plus 82.000 0.9 2.1
8 Prima TV 81.000 0.8 2.1
9 Diva 79.000 0.8 2.1
10 Digi 24 71.000 0.7 1.9

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV marţi, 21 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:10), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 285.000 6.9 24.8
2 Antena 1 269.000 6.5 23.4
3 Kanal D 93.000 2.3 8.1
4 Romania TV 31.000 0.8 2.7
5 Digi 24 29.000 0.7 2.6
6 Antena 3 29.000 0.7 2.5
7 Happy Channel 27.000 0.7 2.4
8 Diva 25.000 0.6 2.2
9 Warner TV 21.000 0.5 1.8
10 AMC 17.000 0.4 1.5

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV marţi, 21 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:10), pe segmentul COMERCIAL (21-54 national ABCD):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 608.000 8.7 25.4
2 Antena 1 566.000 8.1 23.7
3 Kanal D 269.000 3.9 11.3
4 Romania TV 82.000 1.2 3.4
5 Antena 3 71.000 1.0 3.0
6 TVR 1 51.000 0.7 2.1
7 Digi 24 43.000 0.6 1.8
8 TVR 2 33.000 0.5 1.4
9 Diva 32.000 0.5 1.3
10 Happy Channel 29.000 0.4 1.2

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Digi 24, locul 10 la Urban, locul 5 la 18-49 Comercial Urban și locul 7 la 21-54 Comercial Național.

    Bravo pentru televiziunea PSD-iștilor și televiziunea AUR-iștilor! Este bun ce ai făcut, domnule Sorin Oancea!

    Digi 24 să fie lider de audiență la toate posturile de știri din 2022, postul cu Sorin Oancea ca acționar va depăși România TV la toate clasamentele. Așa și Digi FM, postul de radio tot cu Sorin Oancea ca acționar va depăș
  • Digi 24, locul 10 la Urban, locul 5 la 18-49 Comercial Urban și locul 7 la 21-54 Comercial Național.

    Bravo pentru televiziunea PSD-iștilor și televiziunea AUR-iștilor! Este bun ce ai făcut, domnule Sorin Oancea!

    Digi 24 să fie lider de audiență la toate posturile de știri din 2022, postul cu Sorin Oancea ca acționar va depăși România TV la toate clasamentele. Așa și Digi FM, postul de radio tot cu Sorin Oancea ca acționar va depăși Radio ZU la toate clasamentele.

Trimite un comentariu

sus