Skip to main content

AUDIENŢE. Nea Mărin sau Nicolas Cage? Publicul a fost împărţit, marţi seara. Ţara pe Antena 1, iar tinerii pe Pro TV

 
AUDIENŢE. Nea Mărin sau Nicolas Cage? Publicul a fost împărţit, marţi seara. Ţara pe Antena 1, iar tinerii pe Pro TV

AUDIENŢE. Nea Mărin a pierdut supremaţia în audienţe, marţi seară. Pro TV a ţinut piept show-ului produs de Mona Segall, în special cu o peliculă cu Nicolas Cage - Comoara Naţională. 

Publicitate

Antena 1 a câştigat detaşat ţara. Pe de altă parte, tinerii s-au uitat în număr mare la Pro TV. Nu contează că vorbim despre cei cu vârste între 18 şi 49 de ani sau cei între 21 şi 54 de ani. 

La oraşe, cele două posturi au fost aproape la egalitate. Fiecare a avut un mic avantaj în funcţie de moment. 

Dacă între Antena 1 şi Pro TV lupta a fost strânsă, Kanal D (postul care ocupa locul trei) s-a clasat la distanţă considerabilă de principalele rivale. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30):

Naţional. Peste 1,5 milioane de români s-au uitat, marţi seara, la emisiunea Poftiţi pe la noi de la Antena 1. Show-ul lui Nea Mărin a fost lider la nivel naţional. 

Pro TV a ocupat locul doi pe interval, cu o medie de aproape 1,3 milioane de telespectatori pe minut. 

În acelaşi timp, Kanal D aduna o medie de puţin peste un milion de oameni în fiecre minut. 

Urban. Lucrurile s-au schimbat la oraşe. Antena 1, cu o audienţă medie de 758.000 de persoane, a fost depăşită la mustaţă de Pro TV, post care număra 760.000.

De notat că până la ora 23:00, când s-a terminat filmul Comoara Naţională, Antena 1 avea un mic avans la oraşe. 

Pe trei, cu aproape 450.000 de oameni pe minut, se clasa Kanal D. 

Comercial. Tinerii au pus Antena 1 pe doi, cu o medie de 324.000 de persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Postul Intact era pe doi şi când luam în discuţie publicul comercial al celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, unde înregistra o medie de 645.000 de persoane. 

În acelaşi timp, Pro TV număra aproape 400.000 pe intervalul Nea Mărin, respectiv 671.000 pe noul comercial. 

Audienta posturilor TV marţi, 28 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.559.000 8.8 21.2
2 Pro TV 1.267.000 7.2 17.2
3 Kanal D 1.049.000 5.9 14.3
4 Romania TV 345.000 2.0 4.7
5 Antena 3 336.000 1.9 4.6
6 TVR 1 296.000 1.7 4.0
7 Happy Channel 179.000 1.0 2.4
8 Diva 115.000 0.7 1.6
9 Realitatea Plus 100.000 0.6 1.4
10 Prima TV 100.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 28 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 760.000 7.9 19.3
2 Antena 1 758.000 7.9 19.3
3 Kanal D 449.000 4.7 11.4
4 Romania TV 215.000 2.2 5.5
5 Antena 3 205.000 2.1 5.2
6 TVR 1 139.000 1.4 3.5
7 Happy Channel 95.000 1.0 2.4
8 Diva 89.000 0.9 2.3
9 Prima TV 62.000 0.6 1.6
10 Realitatea Plus 56.000 0.6 1.4

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienta posturilor TV marţi, 28 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 394.000 9.6 30.8
2 Antena 1 324.000 7.9 25.3
3 Kanal D 93.000 2.3 7.3
4 TVR 1 34.000 0.8 2.7
5 Eurosport 1 28.000 0.7 2.2
6 Antena 3 27.000 0.6 2.1
7 Comedy Central 25.000 0.6 1.9
8 Romania TV 24.000 0.6 1.9
9 Diva 20.000 0.5 1.6
10 Prima TV 15.000 0.4 1.2

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienta posturilor TV marţi, 28 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30), pe segmentul COMERCIAL (21-54 national ABCD):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 671.000 9.6 26.1
2 Antena 1 645.000 9.3 25.2
3 Kanal D 262.000 3.8 10.2
4 TVR 1 92.000 1.3 3.6
5 Antena 3 69.000 1.0 2.7
6 Romania TV 63.000 0.9 2.5
7 Happy Channel 35.000 0.5 1.4
8 Diva 34.000 0.5 1.3
9 Film Cafe 29.000 0.4 1.1
10 Pro Cinema 29.000 0.4 1.1

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • A scăzut audiența Digi 24 de tot.

    Poate Prelipceanu se înscrie în politică și își face partid împreună cu Mândruță, Pândaru, Negruțiu și CTP. În 2024, sigur că partidul lui va fi la toate alegerile.
  • Poate ca Nea Marin a scos mai mult dupa ce s-a terminat primul film de pe pro...
  • Mile, ai dreptate, Kanal D chiar a avut două luni foarte slabe, august și decembrie
  • MasterChef din 12 ianuarie...probabil o sa fie miercuri si joi, dupa Las Fierbinti
  • bravo cred ca e record la poftiti prin tara 7,9 rating , pe locul doi mai mare ca pe unu ieri, problema e la kanal d in decembrie , oricum e peste mascati ministar 5 raring casatoriti dar si diferenta mica intre fierbinteni ha ha ha
  • oricum e rating foarte mare , cred ca survivor va fi sub , poftiti prin tara iata ca performeaza si la comercialul postac , chefi fara limite va spulbera survivor ca incepe in ianuarie ha ha ha

Trimite un comentariu

sus