Skip to main content

AUDIENŢE. Antena 1 şi locul trei, cu „circul” lui Nea Marin. Las Fierbinţi în reluare şi un film, reţeta câştigătoare pentru Pro TV

 
AUDIENŢE. Antena 1 şi locul trei, cu „circul” lui Nea Marin. Las Fierbinţi în reluare şi un film, reţeta câştigătoare pentru Pro TV
AUDIENŢE. O reluare Las Fierbinţi s-a văzut mai bine decât o reluare a emisiunii cu Nea Marin. Antena 1 şi Pro TV s-au duelat din nou în audienţe, cu reluări. 
Publicitate
 
Concluzia generală e următoarea: Poftiţi la circ, emisiunea cu Nea Marin, a pus Antena 1 doar pe locul trei. De cealaltă parte, Las Fierbinţi şi un film din 2017 (Câine de luptă) au clasat Pro TV pe primul loc în topul audienţelor. 
 
Între cele două posturi de televiziune, Kanal D s-a poziţionat pe locul secund cu un nou episod din serialul turcesc Hercai. 
 
Dinamica serii: 
 
- Pro TV a dat cel mai urmărit jurnal de ştiri al serii, cel de la ora 19:00. Aproximativ un milion de telespectatori din toată ţara s-au uitat în fiecare minut la ştiri. Pe intervalul ştirilor, Antena 1 a ocupat locul secund. 
 
- Cifrele postului au crescut când a început Las Fierbinţi. Timp de o oră, serialul a înregistrat o medie de aproape 1,4 milioane de persoane pe minut. Când la TV era serialul cu Bobiţă, Celentano şi Firicel, Antena 1 a coborât pe trei şi Kanal D a urcat pe doi. 
 
- Ratingul a scăzut uşor pentru Pro TV la finalul serialul de comedie. Filmul „Câine de luptă” a fost pe primul loc şi a scos o audienţă medie de 1,2 milioane de persoane minut. Pe intervalul filmului, care s-a terminat după ora 23:30, Antena 1 a ocupat locul trei în ţară şi la oraşe, dar a fost pe doi la tineri (la egalitate cu Kanal D)
 
Ce audienţe a scos Antena 1 pe intervalul show-ului Poftiţi la Circ, cu Nea Marin? Detalii, în continuare: 
 

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Poftiţi la circ (20:25-22:55):

Naţional. Emisiunea Poftiţi la Circ, cu Nea Marin, a pus Antena 1 doar pe locul trei aseară. Ediţia în realure a fost urmărită de puţin peste 700.000 de telespectatori pe minut. 

Pe acelaşi interval lider era Pro TV, care număra o audienţă medie de 1,3 milioane de telespectatori pe minut. 

Între cele două, pe locul doi, s-a clasat Kanal D. Postul Dogan a adunat o medie de 1,2 milioane de persoane în fiecare minut. 

Urban. Antena 1 a ocupat locul trei şi în mediul urban, unde emisiunea cu Nea Marin a fost urmărită de 333.000 de oameni în medie. 
 
Primul loc era ocupat tot de Pro TV, cu aproape 680.000 de telespectatori în fiecare minut. De pe locul doi, Kanal D a avut un rating mediu de 600.000 de privitori. 
 
Comercial. Tinerii nu au urcat Antena 1. Postul Intact a fost tot pe trei, cu o medie de 152.000 de privitori. 
 
De pe locul doi pe intervalul Poftiţi la Circ, Kanal D a scos audienţe de aproximativ 160.000 de telespectatori. Lider a rămas Pro TV, cu o medie de 275.000 de oameni pe minut, pe intervalul emisiunii cu Nea Marin.

 

Audienta posturilor TV luni, 5 iulie, pe intervalul Poftiţi la circ (20:25-22:55), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.301.000 7.4 19.7
2 Kanal D 1.240.000 7.0 18.7
3 Antena 1 709.000 4.0 10.7
4 Antena 3 353.000 2.0 5.3
5 Romania TV 342.000 1.9 5.2
6 Happy Channel 255.000 1.4 3.9
7 National TV 135.000 0.8 2.0
8 TVR 1 130.000 0.7 2.0
9 Realitatea Plus 127.000 0.7 1.9
10 Prima TV 113.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 5 iulie, pe intervalul Poftiţi la circ (20:25-22:55), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 678.000 7.1 19.2
2 Kanal D 600.000 6.3 16.9
3 Antena 1 333.000 3.5 9.4
4 Antena 3 254.000 2.7 7.2
5 Romania TV 177.000 1.9 5.0
6 Happy Channel 169.000 1.8 4.8
7 TVR 1 77.000 0.8 2.2
8 National TV 74.000 0.8 2.1
9 Realitatea Plus 73.000 0.8 2.1
10 Diva 57.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 5 iulie, pe intervalul Poftiţi la circ (20:25-22:55), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 275.000 6.5 24.9
2 Kanal D 160.000 3.8 14.4
3 Antena 1 152.000 3.6 13.7
4 Happy Channel 34.000 0.8 3.1
5 Comedy Central 33.000 0.8 2.9
6 National TV 29.000 0.7 2.6
7 Antena 3 27.000 0.7 2.5
8 TVR 1 21.000 0.5 1.9
9 Romania TV 21.000 0.5 1.9
10 History 18.000 0.4 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Paginademedia de ce nu ati dat niciodata audientele noului sezon Next Star ,vad ca iar i-au schimbat ora de difuzare, de la ora 20:00 l-au pus mai târziu la ora 22:00 si au programat filme la 20, stie cineva ce audiente are emisiunea?

    Postacule, pentru ca emisiunea are audiente zero. De aia a fost mutata la ora 22:00. Cum au facut si cu Burlacescu, mutat la ora 23:00; audiente zero.
  • Mile mile postacii in genunchi ! Aici nu apar postacii sa comenteze ?
    Dezastru !
  • Paginademedia de ce nu ati dat niciodata audientele noului sezon Next Star ,vad ca iar i-au schimbat ora de difuzare, de la ora 20:00 l-au pus mai târziu la ora 22:00 si au programat filme la 20, stie cineva ce audiente are emisiunea?
  • Ce ii mai intereseaza pe unii pe aici cat cheltuie televiziunile si care are profit mai mare si care iese pe minus de parca le-ar da lor banii. Nu va mai stresati baieti asa de tare ca oricum au bani la greu si nu duc lipsa indiferent de ce ar face. Traiti oameni in realitate si alaturi de alti oameni macar in timpul verii si lasati reluarile si grija de cine pierde sau castiga mai multi bani.
  • Sa nu uitam sa mentionam ca ieri, pe toata ziua, Pro TV lider detasat cu 24% share comercial. Antenuta locul 2 cu doar 15,7% share.
  • Postacii cap seci Mile mile iar s-au bagat in barlog ? Aici nu apar sa comenteze ? Antenuta iar locul 3 comercial.
    Cum am zis, vara asta Antenuta locul 3 comercial 7 zile din 7. Ha ha ha !
  • Am senzația că și sezonul ăsta va fi dat de 3 ori, așa cum a fost dat precedentul cu "restaurantul și pontul". Per total, Nea Marin e o investiție bună a Antenei, în special în vremurile estivale, când pe targetul comercial nu poți face mari minuni... (Spre deosebire de PRO TV, care cheltuie bani "în draci" ba pe filme, ba pe fotbal, cu audiențe NEspectaculoase pentru ei și poate chiar în pagubă.

    Ce visezi postacule ? Audiente nespectaculoase ? Audientele sunt foarte mari, peste Antenuta.
    Si oricum, isi recupereaza banii pe reluari. Mai ales cu Fierbintenii. Mereu peste 7 rating comercial.
  • Ar fi putut sa bage un sezon mai vechi din Nea Marin sau Chefi la cutite,audientele ar fi fost mai bune,oricum sunt audiente bunicele ,daca ne amintim ca acest sezon a mai fost acum 2-3 luni
  • B.A.M. tu gandesti inainte sa spui ceva ? filmele pe care le da pro acum sunt filme la pret redus sunt de mana a doua ,cum poti sa zici ca ei cheltuie in draci pe filme , serialul Las Fierbinti e in reluare si scoate audiente bune poate cu fotbalul sa iasa pe pierdere dar nu cred , altceva era daca era anul trecut , eu cred ca emisiunile antenutei au costat mai mult decat un film difuzat de o suta de ori ,
  • Valentin, nu sunt de locul 4 audiențele astea. Eu înțeleg că e vară și A1 dă mereu reluări, ceea ce nu e neapărat un lucru rău, că are audiențe acceptabile.
  • Nu știu de ce se mai continuă emisiunea lui Nea Marin dacă audiențele sunt foarte slabe de locul 4 !!
  • Audiențele emisiunii, prntru o RELUARE, sunt chiar SATISFĂCĂTOARE și NEașteptat de MARI! Oamenii ies pe plus cu ZERO investiții. În premieră, emisiunea avea cam 1-1,2 milioane de telespectatori iar acum are 700.000.
    Am senzația că și sezonul ăsta va fi dat de 3 ori, așa cum a fost dat precedentul cu "restaurantul și pontul". Per total, Nea Marin e o investiție bună a Antenei, în special în vremurile estivale, când pe targetul comercial nu poți face mari minuni... (Spre deosebire de PRO TV, care cheltuie bani "în draci" ba pe filme, ba pe fotbal, cu audiențe NEspectaculoase pentru ei și poate chiar în pagubă. De abia aștept un articol despre încasările PRO, raportat la cât au plătit pentru meciurile UEFA. Păcat că, Antena 1 va copia GREȘEALA PRO TV-ului, dacă cei de la GSP au dreptate!
    O primă regulă în televiziune e să nu-ți înjungi pe la spate telespectatorii fideli, lucru pe care Antena 1 fix asta îl face. Ce să mai zic?! Om trăi și-om vedea...)
  • Mie mi se pare amuzant că difuzează același sezon pe care l-au dat în iarnă :))))))
  • Am fi vrut sa vedem si pe intervalul stirilor de la 19 să vedem ce cifre are și Observatorul acum

Trimite un comentariu

sus