Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent - iUmor, un meci câştigat la scor! Pro TV, peste două milioane de români în faţa Antenei 1

 
AUDIENŢE. Românii au talent - iUmor, un meci câştigat la scor! Pro TV, peste două milioane de români în faţa Antenei 1

AUDIENŢE. #RAT. Care au fost audienţele Românii au talent şi iUmor la prima confruntare a sezonului? Confruntare este mult spus, pentru că emisiunea de pe Antena 1 a fost mult în urma showului de pe Pro TV.

Publicitate

Românii au talent a avut cifre mai mari şi decât săptămâna trecută, la debutul de sezon, când nu începuse încă noul sezon iUmor.

"Scorul" Românii au talent - iUmor: cifre de peste patru ori mai mari pentru Pro TV la nivel naţional, de aproape patru ori mai mari la oraşe şi de peste trei ori pe publicul comercial.

Numai la nivel naţional, avansul Pro TV în faţa iUmor a fost de peste două milioane de români pe minut.

Între Românii au talent (primul loc) şi iUmor (locul trei) a fost serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, de pe Kanal D.

CITEŞTE ŞI: Debutul sezonului. Românii au talent şi-a lăsat în urmă concurenţa. Antena 1 a fost "Frumoasa adormită"

CITEŞTE ŞI: Audienţe istorice. Cum a debutat show-ul Românii au talent, în cei 12 ani? Până în 2019, cifrele săreau de trei milioane de români

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de vineri, 11 februarie, pe intervalul debutului Românii au talent 2022 (20:30-24:00):

Naţional. Aproape 2,7 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la show-ul cu Smiley şi Pavel Bartoş. Pro TV a fost la 1,7 milioane de telespectatori în faţa Kanal D, locul doi.

Pro TV a fost la peste două milioane de telespectatori în faţa iUmor. Debutul sezonului pe Antena 1 a avut o medie de 630.000 de români în faţa televizoarelor.

Vârful de audienţă Românii au talent, naţional: 3,44 milioane, la 21.11.

Urban. Românii au talent a sărit de 1,4 milioane de telespectatori la oraşe. Emisiunea cu Andra, Andi Moisescu, Dragoş Bucur şi Mihai Bobonete a avut un avans de peste un milion de telespectatori în faţa debutului de sezon iUmor, de pe Antena 1.

Şi la oraşe, Antena 1 a fost pe locul al treilea, iar poziţia a doua a fost a serialului Mă numesc Zuleyha, de pe Kanal D.

Ca şi la nivelul întregii ţări, completează topul România TV şi Antena 3.

Vârful Românii au talent la oraşe: 1,76 miloane, la ora 21.43.

Comercial. Pe publicul comercial, clasamentul a fost diferit. Românii au talent pe primul loc, cu o medie de 650.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani, dar locul al doilea nu a mai fost al Kanal D.

Poziţia secundă i-a revenit premierei iUmor, dar la mare distanţă. Audienţa Românii au talent pe acest segment a fost de peste trei ori mai mare decât a Antenei 1.

Locul trei pentru Kanal D. După Kanal D în jos, cifrele pe publicul comercial ale celorlalte staţii sunt mult în urmă.

Vârful Românii au talent pe publicul comercial: 800.000, la ora 21.13.

CITEŞTE ŞI: Debutul sezonului. Românii au talent şi-a lăsat în urmă concurenţa. Antena 1 a fost "Frumoasa adormită"

CITEŞTE ŞI: Audienţe istorice. Cum a debutat show-ul Românii au talent, în cei 12 ani? Până în 2019, cifrele săreau de trei milioane de români

Audienta posturilor TV vineri, 11 februarie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.691.000 15,3 37,2
2 Kanal D 1.039.000 5,9 14,4
3 Antena 1 628.000 3,6 8,7
4 Romania TV 285.000 1,6 3,9
5 Antena 3 205.000 1,2 2,8
6 DigiSport 1 152.000 0,9 2,1
7 Antena Stars 125.000 0,7 1,7
8 TVR 1 121.000 0,7 1,7
9 Happy Channel 110.000 0,6 1,5
10 TVR 2 96.000 0,5 1,3

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV vineri, 11 februarie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.407.000 14,8 36,8
2 Kanal D 450.000 4,7 11,8
3 Antena 1 373.000 3,9 9,7
4 Romania TV 163.000 1,7 4,3
5 Antena 3 121.000 1,3 3,2
6 DigiSport 1 100.000 1,0 2,6
7 Happy Channel 65.000 0,7 1,7
8 Antena Stars 63.000 0,7 1,7
9 TVR 1 60.000 0,6 1,6
10 Pro Cinema 49.000 0,5 1,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 11 februarie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

FIELD1 COMERCIAL 21-54 urban Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 653.000 13,7 39,9
2 Antena 1 211.000 4,4 12,9
3 Kanal D 159.000 3,3 9,7
4 Romania TV 45.000 0,9 2,8
5 DigiSport 1 44.000 0,9 2,7
6 Antena 3 27.000 0,6 1,6
7 Prima TV 24.000 0,5 1,5
8 Antena Stars 24.000 0,5 1,5
9 AMC 23.000 0,5 1,4
10 Diva 22.000 0,5 1,4

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

CITEŞTE ŞI: Debutul sezonului. Românii au talent şi-a lăsat în urmă concurenţa. Antena 1 a fost "Frumoasa adormită"

CITEŞTE ŞI: Audienţe istorice. Cum a debutat show-ul Românii au talent, în cei 12 ani? Până în 2019, cifrele săreau de trei milioane de români

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @abc+, ÎN OPINIA TA "aberez". FĂ DIFERENȚA ÎNTRE NUANȚE!
    P.S.
    Interesează-te ce e ală "xanax" ÎNAINTE de a-l recomanda ca pe bomboană altora!!! Cu mine îți permiți, dar cu alții NU vei putea...
  • @bam, cum ți-am zis, ia un Xanax!
    Noi aici NU VORBIM, aici se SCRIE.

    Părerile tale nici nu le mai citesc, tu doar aberezi.
  • @Bam,
    Acum ne-am lamurit de ce esti un geniu neinteles al pietei media! Tu "vorbesti cu mintea", nu cu gura si, mintea ocupata fiind cu vorbitul, sarcina "ganditului" a fost preluata de picioare!
  • B.A.M bolovane, televiziunile sunt interesate de publicul comercial. Nu national pensionar.
  • Două emisiuni care sunt la fel de proaste.Subcultura nici nu merita sa vorbești despre ele

    Tu compari Umor Sec cu Talentatii ? Vai de tine bolovane...
  • Dar voi spune ceva pe langa subiect:Șoc și groază!Azi puterea dragostei își încheie noul sezon și va intra,cel puțin câteva zile,în vacanță!Doliu în lumea culturală.
  • @abc+, te invit să intri pe articolul cu audiențe Las Fierbienti+Imperiul Leilor (nu ai nevoie de link de la mine) unde poți găsi o listă cu greșeli ale Antenei 1 făcute de mine. Că tot mă etichetezi ca "apărător al ***"...
    P.S
    Învață să vorbești și cu mintea, NU doar cu gura!
  • Bam, ia un Xanax. Nu mai fii disperat/apărător latrine.

    Oare unde-i mile? Plânge cu lacrimi amare?
  • Eu nu înțeleg de ce se mai fac diferente dintre PRO TV și Antena 1 când Antena 1 a scăzut în ultimii ani și le-a luat fața Kanal D ?! Sa terminat rivalitatea dintre cele două canale ..nu mai este ca pe vremuri !
  • B.A.M., din nou incurci marfa cu ambalajul. Bineinteles ca o emisiune se adreseaza tuturor segmentelor de public, DAR cu precadere publicului tanar si mai ales celui cu ceva studii superioare, celor care isi dau si ultimii bani din buzunare pentru anumite placeri, dar si pensionarilor care (din pacate) scot bani din buzunare in special pentru alimente si medicamente. Grosul banilor, insa, vin de la KFC, McDonalds, de la Fashion Days, bijuterii, masini, etc. Ai prins-o? Nu te mai da mare cunoscator, caci nu esti, cum nici eu nu sunt in totalitate, insa tot stiu cate ceva, pentru ca ma invart in cercul asta al publicitarilor. Capisci?
  • PRECIZEZ pentru anumiți "amețiți" de pe acest site:
    1) Nu sunt "Mile". Nu nimic in comun cu el, ba chiar m-am certat cu el de câteva ori pe parcursul timpului.
    2)O emisiune TV se adresează TUTUROR, INCLUSIV pensionarilor. Cred că te-ai fi bucurat ca ei să existe, ca pe național să fie o audiență mai decentă. Plus că, VALORILE NAȚIONALE NU SE RENEAGĂ doar pentru că nu au vârsta dorită de unii "proști" din acestă breaslă.
  • Două emisiuni care sunt la fel de proaste.Subcultura nici nu merita sa vorbești despre ele
  • Programarea Iumor la concurenta cu Romanii au talent este un lucru pozitiv pentru ProTV! Acum se poate observa mult mai bine ca Iumor este doar o copie de proasta calitate dupa formatul Got Talent. M-am asteptat ca Romanii au talent sa scada dupa prima editie, dar se pare ca noii jurati sunt pe placul telespectatorilor.
  • Inca un producator vechi a esuat. Nu ma mira daca va pleca in perioada urmatoare. Dupa XFactor, Iumor pare si el un esec. Incet, incet, echipa proaspat exPro devine monopol. Ma si miram ca au pus la bataie cu Pro.
  • Duminica, 20 februarie incep si Chefii pe Antena, cu alte cuvinte Antena nu va mai fi pe 3, ci pe 2. Sezonul de primavara pare ratat de catre Antena 1. Se pare ca vor avea sezon nou din TCDU tot in primavara asta. Cred ca intentionat imping emisiunile consacrate spre vara, insa din punct de vedere al incasarilor, nu stiu ce succes vor avea. Se stie ca sezoanele in tv sunt toamna (de la mijlocul lui septembrie pana aproape de Craciun si primavara, adica din februarie pana la inceput de iunie (atipic pentru Pro anul asta au inceput cu grila din ianuarie, cand in mod obisnuit incepeau in februarie, insa zic ca au facut bine, incepand grila de primavara in etape).

Trimite un comentariu

sus